اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبر خوش برای قوچان نژاد


رقیب رضا قوچان نژاد در آستانه جدایی از استاندارد لیژ قرار دارد.

روزنامه تماشا: رقیب رضا قوچان نژاد در آستانه جدایی از استاندارد لیژ قرار  دارد. باشگاه سوانسی انگلیس مذاکراتی با باتشویی، مهاجم استاندارد لیژ داشته و اینطور که شنیده می شود به توافقات اولیه دست پیدا کرده است. جدایی این بازیکن خبر بسیار خوبی برای رضا قوچان نژاد است.

خبر خوش برای قوچان نژاد

 قوچان نژاد فصل گذشته فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد و در بیشتر باتزی های تیمش سکونشین بود. البته او با گل هایی که در دو بازی پایانی فصل زد، جایگاهش را در این تیم محکمتر کرده است. با اینحال جدایی باتشویی می تواند شرایط قوچان نژاد را در این تیم بهتر کند.

 البته سرمربی سابق این تیم هم که اعتقاد چندانی به بازیکن ایرانی تیمش نداشت جایش را به مربی جدیدی داده و همه این عوامل در کنار هم می تواند فصلی رویایی برای قوچان نژاد رقم بزند.

گوچی در بازی دوستانه دیروز تیمش غایب بود و به نظر می رسد هنوز به تمرینات استاندارد لیژ اضافه نشده است. به نظر می رسد او از معدود بازیکنانی است که به دستور کی روش عمل کرده و 20 روز بعد از بازی های تیم ملی استراحت می کند.


ویدیو مرتبط :
قوچان نژاد که گل زد در بین تماشاگران ایرانی چه خبر بود؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر خوش نقل و انتقالاتی نژاد فلاح برای پرسپولیسی ها



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس دست به کار بسیار بزرگی زدند و توانستند پس از چند سال در دو بازی رفت و برگشت استقلال را شکست دهند.

محمدحسین نژادفلاح در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: وظیفه خود می‌دانم از بازیکنان پرسپولیس که توانستند امسال در دربی‌های متفاوت از سایر بازی‌ها عمل کرده و در رفت و برگشت تیم رقیب دیرینه خود را شکست دهند قدردانی کنم.

وی در ادامه تصریح کرد: از کادر فنی دربی رفت، درخشان و دستیارانش و همچنین آقای برانکو و همکارانشان هم تشکر می‌کنیم که در بازی با استقلال که برای هواداران بسیار اهمیت دارد، تدابیر خوبی اندیشیدند و توانستند دست به کار بزرگی بزنند. پیروزی در دربی‌ها موجب شد نتایج نامطلوبی که در فصل جاری رقم خورده را به نوعی هواداران فراموش کنند و این موفقیت در کنار صعود پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا موجب شد ناکامی‌های پرسپولیس در لیگ و جام حذفی مقداری کمرنگ‌تر شود.

نژادفلاح درباره عملکرد برانکو ایوانکوویچ گفت: آقای برانکو نشان داد که انتخاب درستی داشته‌ایم و باشگاه در انتخاب ایشان بیگدار به آب نزده است. کسب نتایج دلخواه در دربی و آسیا نشان داد، برانکو در کوتاه مدت موفق بوده و انشاءا... کار جدی ایشان در فصل آینده خواهد بود و هواداران ایمان داشته باشند تیم بسیار خوب و مقتدری را بر اساس نظرات کادر فنی در فصل نقل و انتقالات خواهیم بست و بهترین‌ها را جذب می‌کنیم تا برای فصل آینده انشاا... قهرمانی را به ارمغان بیاوریم و باید طوری عمل کنیم که در همان هفته‌های اول نشان دهیم پرسپولیس مدعی قهرمانی است و فرصت‌ها را از دست نمی‌دهد.

نژادفلاح درباره گلزنی علی علیپور گفت: در دربی تمام بازیکنان ما در خطوط مختلف عملکرد خوبی داشتند و علیپور هم جوان آینده‌داری است و می‌تواند شایستگی‌هایش را بیشتر نشان دهد. اینکه او به عنوان جوان‌ترین گلزن تاریخ بازی‌های پرسپولیس در دربی را به خود اختصاص داده افتخاری برای او خواهد بود و نشان می‌دهد که می‌تواند یکی از جوان‌های آینده‌دار و مطرح فوتبال کشورمان باشد.

نژادفلاح درباره درگیری‌هایی که بین چند بازیکن پس از پایان دربی رخ داده، گفت: دربی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و اتفاقاتی رخ داده که نشان می‌دهد هیچگاه این بازی نمی‌تواند تشریفاتی و کم اهمیت تلقی شود. بنده از هواداران عذرخواهی می‌کنم که این صحنه‌ها در ورزشگاه بوجود آمده است.

نژادفلاح با اشاره به دیدار پرسپولیس با الهلال گفت: ما برتری خود در بازی برابر لخویا، النصر و بنیادکار را مدیون و مرهون هواداران هستیم و به طور حتم اگر حمایت همه جانبه آنها نبود این موفقیت‌ها بدست نمی‌آمد. حالا نیز انتظار می‌رود شاهد حمایت پرشور و گسترده آنها باشیم و خوشبختانه با حمایت شرکت کاشی پرسپولیس و مدیریت آن آقای رمضانی بلیت بازی با الهلال رایگان است.

پرسپولیس هواداران بی‌شماری دارد که تیم محبوب خود را تنها نمی‌گذارند و عزیزانی مثل گلرخسار، هدایتی و رمضانی در بین هواداران پرسپولیس وجود دارند که حاضرند برای موفقیت تیم محبوب خود دست به اقدامات مهم بزنند و به کمک باشگاه و تیم بیایند. هواداران پرسپولیس، یکی با سرمایه خود، یکی با دعا و قلب مهربانش و دیگری با فریادها و حمایت‌های معنویش به کمک تیم می‌آیند و همه اینها ارزشمند و قابل تقدیر است.

نژادفلاح درباره پرداخت‌های بعدی باشگاه به تیم گفت: در سایه اقداماتی که انجام دادیم امکان پرداخت به تیم در روز پنجشنبه وجود داشت اما مشکلات اداری مانع از پرداخت ما به اعضای تیم شد و ما انشاا... روز یکشنبه پرداخت‌هایی به تیم خواهیم داشت و سعی می‌کنیم یک پرداخت دیگر هم داشته باشیم تا تیم را به نوعی شارژ کرده باشیم.

وی در ادامه گفت: ما از زمانی که در باشگاه قبول مسئولیت کرده‌ایم با درآمدزایی‌ها و حمایت‌هایی که علاقمندان پرسپولیس به باشگاه داشته‌اند به طور منظم پرداخت‌ها را انجام داده‌ایم و سعی می‌کنیم مشکلات تیم را به طور ویژه‌تر حل کنیم.

نژادفلاح در پایان با اشاره به تقدیر از خانواده شهدا قبل از شروع دربی گفت: اقدام سازمان لیگ اقدام ارزشمندی بود. شهدا قهرمانان واقعی این مرز و بوم هستند و موجب شده‌اند مردم در آرامش زندگی کنند و می‌بینیم که ایران عزیز در نهایت امنیت بسر می‌برد در حالی که کشورهای منطقه با بهم ریختگی‌هایی مواجه هستند و اینها به دست نیامده جز درایت مسوولین نظام و شهدا و ایثارگران و یاد کردن از این شهدای گرانقدر کار ارزشمندی است. انشاا... باشگاه پرسپولیس نیز در فصل جدید اقدامات فرهنگی را به عنوان یک باشگاه فرهنگی ورزشی به طور ملموس‌تر در دستور کار قرار خواهد داد و سعی خواهیم کرد به نوبه خود در رسالتی که داریم موفق عمل کنیم.

 

اخبار ورزشی - سایت رسمی باشگاه پرسپولیس