اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبر خوش برای طرفداران «پایتخت 3»


پشت صحنه سریال نوروزی «پایتخت 3» از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

بانی فیلم: پشت صحنه سریال نوروزی «پایتخت 3» از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

پشت صحنه مجموعه تلویزیونی نوروزی «پایتخت 3» که به کارگردانی سیروس مقدم اخیرا روی آنتن بود،پنجشنبه 21 فروردین ساعت 22:15 از شبکه یک پخش می شود.

این پشت صحنه شامل گفت و گوهای کوتاهی با تعدادی از بازیگران سریال و سازندگان آن و همچنین اتفاقاتی است که در جریان تولید آن روی داده.

سریال پایتخت 3 از 29 اسفند ماه 92 تا 12 فروردین 93هر شب ساعت 22 و 20 دقیقه روی آنتن شبکه یک سیما بود. «پایتخت3» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری به سرپرستی محسن تنابنده نوشته شد و بازیگران آن عبارتند بودند از : علیرضا خمسه، محسن تنابنده، ریما رامین فر، هدایت هاشمی،نیکا و سارا فرقانی اصل و (بازیگران مهمان)، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی، مهران احمدی و هومن حاجی عبداللهی.


ویدیو مرتبط :
یه خبر خوش حال کننده برای طرفداران tomb raider

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر خوش برای طرفداران «پایتخت»


بازدید مدیر شبکه اول از پشت صحنه سریال نوروزی این شبکه، فرصتی را برای طرح پرسش‌های خبرنگاران از محمد احسانی فراهم کرد.

خبرگزاری ایسنا:  بازدید مدیر شبکه اول از پشت صحنه سریال نوروزی این شبکه، فرصتی را برای طرح پرسش‌های خبرنگاران از محمد احسانی فراهم کرد.
 
تعدادی از مدیران شبکه اول به همراه خبرنگاران رسانه‌ها، در پشت صحنه سریال «فوق سری» که به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده برای نوروز شبکه اول تولید می‌شود، حاضر شدند.
 
این سریال هم اینک در شهرک سینمایی دفاع مقدس در حال تصویربرداری است.
 
محمد احسانی در بخشی از صحبت‌هایش در جمع خبرنگاران اعلام کرد که تلویزیون نوروز سال آینده سریال «پایتخت» را به پخش می‌رساند.
 
او تحقق این امر را منوط به انجام کارهای فعلی سیروس مقدم دانست.
 
کارگردان سری مجموعه‌های «پایتخت»، هم اینک در حال ساخت سریال پلیسی «میکاییل» برای شبکه اول است.
 
او درباره‌ی سریال ماه رمضان شبکه اول و اینکه آیا پخش سریال «علی‌البدل» (به کارگردانی مقدم) قطعی است؟ گفت: هنوز پخش این سریال قطعی نشده است. دو سریال گزینه‌ی پخش در رمضان از شبکه اول هستند که علی البدل هم یکی از آنهاست.