اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبر خوش برای طرفداران «رادیو هفت»


برنامه شبانگاهی «رادیو هفت» پس از سه ماه استراحت به تلویزیون بازگشت.

خبرگزاری ایسنا: برنامه شبانگاهی «رادیو هفت» پس از سه ماه استراحت به تلویزیون بازگشت.

محمد صوفی از تهیه‌کنندگان و کارگردانان برنامه «رادیو هفت» با اعلام این خبر گفت: در جلساتی که با آقای پورمحمدی معاونت سیما، آقای پورحسین قائم مقام معاونت سیما و همچنین دکتر حسین ساری مدیر شبکه آموزش سیما همراه بودیم. با در نظر گرفتن رویکردهای جدید سازمان، نظرات خود را به هم نزدیک کرده و سرانجام با پیگیری های آقای دکتر ساری و گروه سازندگان «رادیو هفت»، تصمیم بر پخش مجدد «رادیوهفت» از 16 خردادماه از شبکه آموزش سیما گرفته شد.

وی همچنین از تغییرات برنامه «رادیو هفت» خبر داد و گفت: «رادیو هفت» از 16 خردادماه به روی آنتن می‌رود. با این تفاوت که روزهای شنبه تا چهارشنبه به صورت تولیدی و روزپنج‌شنبه با توجه به میزان بالای مشارکت مخاطبان با برنامه، به شکل زنده پخش خواهد شد .

صوفی با اشاره به اینکه مخاطبان در این سری با فرم جدیدی از «رادیو هفت» روبرو می‌شوند، گفت:‌ کلیت برنامه «رادیو هفت» به شکل گرافیکی تغییری نخواهد کرد اما برخی آیتم‌های «رادیو هفت» با توجه به رویکرد شبکه آموزش فضای آموزشی به خود خواهد گرفت.

این تهیه‌کننده سپس گفت: برنامه «رادیو هفت» تصمیم گرفت با توجه به تغییراتی که در رویکرد شبکه‌های تلویزیونی صورت گرفته، خود را با رویکرد شبکه آموزش هماهنگ کند.

او در پاسخ به اینکه آیا مجریان «رادیو هفت» نیز در سری جدید تغییری خواهند داشت؟، گفت: مجریان ما تفاوتی با سال‌های قبل ندارند، اما در روزهایی که برنامه به شکل تولیدی پخش خواهد شد، شاهد حضور چهره های آشنایی در کنار مجریان قدیم «رادیو هفت» خواهیم بود.

صوفی در ادامه از حضور مجریان خانم در برنامه«رادیو هفت» خبر داد و گفت: در دوره جدید در اجرای برنامه شاهدحضور مجریان خانم نیز خواهیم بود .

حسین ساری مدیر شبکه آموزش پیش از این در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه رویکرد شبکه آموزش نسبت به برنامه‌هایی چون «رادیو هفت» که سال‌هاست روی آنتن می‌روند و مخاطب قابل توجهی را هم جذب کرده‌اند، چگونه خواهد بود؟ عنوان کرده بود: این برنامه، یکی از برنامه‌های مورد توجه مخاطبان است که طی این سال‌ها پخش شده است، اما دوستان ما در این برنامه پس از یک سال تلاش تصمیم دارند بازنگری و تجدید قوایی داشته باشند. قطعا توجه ما نسبت به این برنامه پرمخاطب، کم نخواهد شد. «رادیو هفت» از جمله برنامه‌هایی است که جنبه‌های آموزشی پنهان فراوانی دارد که باید آن را تقویت کنیم و حتما ادامه پیدا خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، پخش موسیقی آرام، قصه‌خوانی، گفت و گو دربارۀ موضوعات مرتبط با آرامش، حافظ‌خوانی و معرفی کتاب از جمله بخش‌های «رادیو هفت» پیش از این با هدف ایجاد لحظاتی آرام، تولید شده است.


ویدیو مرتبط :
یه خبر خوش حال کننده برای طرفداران tomb raider

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر خوش برای طرفداران «کلاه قرمزی»



اخبار,اخبار فرهنگی ,کلاه قرمزی

 

اخبار فرهنگی - خبر خوش برای طرفداران «کلاه قرمزی»

تصویربرداری سری جدید «کلاه قرمزی» از هفته آینده آغاز خواهد شد

 با پایان پخش نوروزی مجموعه «کلاه قرمزی» به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حمید مدرسی، تصویربرداری سری جدید این برنامه از هفته آینده در لوکیشن ثابت این پروژه و در استودیویی حوالی منطقه نیاوران آغاز می شود. قرار است سری جدید مجموعه در طول سال و در اعیاد خاص روی آنتن شبکه دوم سیما رود که پخش در شب قبل از بازی ایران و آرژانتین نیز جزو یکی از باکسهای اصلی این مجموعه به جز اعیاد خواهد بود.

 در این قسمت از «کلاه قرمزی» گویا قرار است یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در استودیو و در کنار عروسکهای محبوب این روزهای تلویزیون حضور یابد. ضمن اینکه چند بازیگر مطرح سینما و تلویزیون نیز قرار است در سری جدید حضور داشته باشند. در ویژه برنامه نوروزی «کلاه قرمزی» از سه شخصیت جدید نیز با نامهای عزیزم ببخشید، دیوی و بچه فامیل دور رونمایی شد. احسان کرمی، هومن شکیبا و محمد لقمانیان نیز به ترتیب به عنوان صداپیشه های این عروسکها در این مجموعه حضور داشتند.

ضمن اینکه گویا در قسمتهایی از مجموعه صدای رضا عطاران نیز در پس زمینه شنیده شد که در هیاهوی اخبار این پروژه گم شد. با این حال با اتمام ایام نوروز طبق عادت هرساله شنیدهها درباره آمار بینندگان سریالهای نوروزی به گوش میرسد که حمید مدرسی تهیهکننده «کلاه قرمزی» در همین زمینه به «بانی فیلم» گفت: «خوشبختانه مخاطب سنی «کلاه قرمزی» دیگر محدود به کودکان نمیشود و طبق آمار ارائه شده افراد بالای 50 سال نیز بیننده این برنامه بودهاند.

با این حال امیدوارم در اعلام آمار تماشاگران آثار نوروزی در حق «کلاه قرمزی» اجحاف نشود و میزان درصد بینندگان این مجموعه به طور دقیق و البته درست اعلام شود». او در پایان گفت: «در صورت عدم اعلام نتیجه درست میزان مخاطبان مجموعه، تصمیم داریم طی فراخوانی اینترنتی و یا به طور پیامکی از علاقه مندان دعوت کنیم تا در صورت رضایت از تماشای «کلاه قرمزی»، نظر خود را اعلام کنند».

اخبار فرهنگی - بانی فیلم