اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبر خوش برای بازنشستگان نیروهای مسلح


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) از واریز حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح همراه با اعمال افزایش 20 درصدی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) از واریز حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح همراه با اعمال افزایش 20 درصدی خبر داد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) ضمن اعلام اینکه بازنشستگان نیروهای مسلح تحت پوشش تامین اجتماعی مشمول افزایش 20 درصدی حقوق و دستمزد در سال جاری هستند، اظهار کرد: این قانون را از ابتدای سال اجرایی و حقوق افزایش یافته افراد تحت پوشش ساتا را در دو روز گذشته پرداخت کردیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حقوق فروردین ماه کلیه بازنشستگان نیروهای مسلح پرداخت شده است، گفت: تمام معوقات و مطالبات بازنشستگان را تسویه کرده‌ایم و ساتا معوقاتی ندارد.


ویدیو مرتبط :
رژه نیروهای مسلح 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر خوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی



اخبار,اخبار اجتماعی ,بازنشستگان تامین اجتماعی

 

اخبار اجتماعی - خبر خوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از افزایش ۴۰ هزار تومانی حق خوار و بار و مسکن بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان پس از ۱۲ سال خبر داد.

سید تقی نوربخش زمان واریز حق خواروبار و مسکن بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی را فروردین امسال ، همراه با متمم افزایش حقوق 25 درصدی آنان دانست.

وی همچنین گفت: حق سنوات بازنشستگان نیز حدودا 10 برابر شده است و به افرادی که بیش از 20 سال سابقه پرداخت داشته باشند، به میزان هر سال، 5 هزار ریال پرداخت می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، بودجه سال 93 این سازمان را بالغ بر 45 هزار میلیارد تومان دانست و افزود: از این میزان اعتبار حدود 11 هزار میلیارد تومان برای بخش درمان، 29 هزار میلیارد برای پرداخت مستمری و بقیه نیز برای طرحهای عمرانی و سایر هزینه های تامین اجتماعی هزینه می شود.

نوربخش گفت: 120 میلیارد تومان برای مسکن، وام ازدواج و وام تحصیلی در بودجه سازمان برای مستمری بگیران مصوب خواهد شد که پس از تدوین آئین نامه های آن در خدمت مستمری بگیران و بیمه شدگان قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان تامین اجتماعی در خصوص سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی مشمول همه 14 بند این سیاست هاست و یک ستاد اجرایی برای تبیین و عملیاتی کردن آن با حضور کارشناسان در سازمان ایجاد شده است.

نوربخش گفت: این سیاست ها می تواند مبنای برنامه های پنج ساله ششم قرار گیرد.

اخبار اجتماعی - واحد مرکزی خبر