اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبر خوش بانک ملی برای زوج های جوان


مدیرعامل بانک ملی از پرداخت ۳۰۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج از امروز خبر داد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج توسط بانک ملی تا پایان شهریور ماه پرداخت خواهد شد.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بانک ملی از پرداخت ۳۰۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج از امروز خبر داد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج توسط بانک ملی تا پایان شهریور ماه پرداخت خواهد شد.

بانک ملی از امروز تا پایان شهریور ماه ۳۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت می‌کند

عبدالناصر همتی در گفت‌وگویی، با اشاره به جلسه خود با وزیر اقتصاد اظهار داشت: در هماهنگی که با آقای طیب‌نیا انجام شد، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج زوجین از امروز در تمامی شعب بانک ملی آغاز می‌شود.

وی افزود: در این مرحله بانک ملی تا پایان شهریورماه حداقل 300 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت خواهد کرد.

به گفته وی بانک ملی برای این امر 10 هزار میلیارد ریال از منابع خود را اختصاص داده است.

مدیرعامل بانک ملی تصریح کرد: وزیر اقتصاد به بانک‌های دیگر تاکید کرد که همانند بانک ملی سهمیه اضافه برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج اختصاص دهند.


ویدیو مرتبط :
خبر خوش برای زوج های جوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر خوش دولت برای زوج های جوان


سخنگوی دولت با بیان این که وام مسکن زوج های جوان در کلان شهرها ۵۰ میلیون تومان شد، گفت: این وام در شهرهای کوچک 40 میلیون و برای شهرهای کوچکتر 30میلیون افزایش یافت، البته این وام ها متوجه زوج های جوان و اقشار کم درآمد است.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی دولت با بیان این که وام مسکن زوج های جوان در کلان شهرها ۵۰ میلیون تومان شد، گفت: این وام در شهرهای کوچک 40 میلیون و برای شهرهای کوچکتر 30میلیون افزایش یافت، البته این وام ها متوجه زوج های جوان و اقشار کم درآمد است.

نوبخت در نشست خبری خود که به همراه ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی حضور یافته بود، افزود: هم سقف وام بالا رفته و هم ارزان شده است و ما به التفاوت آن را خود دولت باید تامین کند.

وی با تاکید بر ضرورت تامین مسکن برای اقشار کم درآمد به ویژه برای کسانی که ازدواج می کنند و از وام مسکن استفاده نکرده اند، اظهار داشت: این وام برای این افراد در نظر گرفته شده است.

سخنگوی دولت همچنین ادامه داد: مجموعه اقدامات دولت برای ساخت و سازهای مسکن به فضای اقتصادی کشور کمک می کندتا دولت سیاست خروج از رکود ر را با سرعت بیشتری دنبال کند.

نوبخت خاطرنشان کرد: پیش بینی برای اجرای این مصوبه هیات وزیران بدین شکل است که به مدت 6 سال ، هر سال 300 هزار مورد و جمعا یک میلیون و 800 هزار واحد مسکونی تا انتهای برنامه ششم احداث شود.

سخنگوی دولت اضافه کرد: احداث این واحدهای مسکونی برای زوج های جوان، افراد کم درآمد و زنان بی سرپرست با اولویت خواهد بود.

به گفته نوبخت، این مصوبه هیات وزیران در راستای قانون حمایت از احیای بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری است.