اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبر خاتمی از جلسات محرمانه اصلاح‌ طلبان


منتخب مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اصلاح‌طلبان از نجابت اصولگرایان مبهوتند افزود: مجلس شورای اسلامی فقط در تهران خلاصه نمی‌شود و تا اینجا بحمدالله حرف اول را اصولگرایان می‌زنند.

خبرگزاری میزان: منتخب مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اصلاح‌طلبان از نجابت اصولگرایان مبهوتند افزود: مجلس شورای اسلامی فقط در تهران خلاصه نمی‌شود و تا اینجا بحمدالله حرف اول را اصولگرایان می‌زنند.

سیداحمد خاتمی در جمع پرسنل و سربازان تیپ 83 گفت: خواست اصحاب فتنه و توقع آنها این بود که اصولگرایان بعد از انتخابات مقابل استانداری‌ها و فرمانداری‌ها تجمع کرده و اعتراض کنند تا بدین وسیله فتنه 88 را ماله‌کشی کنند! ولی من از جلسات محرمانه آنها خبر دارم که از نجابت اصولگرایان مات و مبهوت و انگشت به دهان مانده‌اند چرا که آنها در فتنه 88 هر کاری که خواستند کردند و بجز عملیات مسلحانه از انجام هر خیانت و جنایتی فروگذار نکردند به گونه‌ای که خیابان‌های تهران تبدیل به میدان جنگ شده بود اما از این طرف این عزیزان این چنین عفیفانه و نجیبانه رای مردم را پذیرفتند.
 
منتخب مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: بحمدالله مجلس خبرگان کاملا ولایی است و مجلس شورای اسلامی هم که فقط در تهران خلاصه نمی‌شود و تا اینجا بحمدالله حرف اول را اصولگرایان می‌زنند اما باید مراقب باشیم در نقشه دشمن بازی نکنیم چراکه آنها امروز و پس از شکست ناشی از حضور مردم، به دنبال دو قطبی کردن تهران و استان‌های دیگر هستند.
 
وی گفت: یک نفر از اصلاح‌طلبان گفته است توسعه سیاسی در تهران 100 و در مراکز استان‌ها 50 و در شهرستان‌ها 30 است؛ یک نفر هم از این طرف گفته مردم تهران اهل کوفه هستند، هر دو غلط است، چطور مردم تهران اهل کوفه هستند این مردمی که در راهپیمایی به این با عظمتی 22 بهمن شرکت کردند، از کجا آمدند؟ قطعا نباید به مردم اهانت کرد، کم کاری خودمان را به پای مردم نگذاریم. حال آنکه حقیقت جز این نیست که هر کس که رای داده دوستدار نظام بوده و این نکته اهمیت دارد.
 
امام جمعه موقت تهران در ادامه با ارزشمند دانستن تجاهر به ارزش‌های انقلابی از نگاه مقام معظم رهبری افزود: ما عنوان اصولگرایی را عنوان حزب و دسته نمی‌دانیم؛ بلکه جریان انقلاب اسلامی می‌دانیم و هر عنوانی که می‌خواهید به ما اطلاق کنید ما فقط عنوان ارزشمند ولایتمداری را برای خود بر می‌گزینیم؛ در دفاع از ارزش‌های انقلاب ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم دنیای استکبار بر ایران اسلامی سلطه پیدا کند.


ویدیو مرتبط :
فعال اصلاح طلب : رویکرد تحریمی اصلاح‌ طلبان از سال 98 آغاز شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش اصلاح طلبان مجلس به خبر دعوت انتخاباتی از خاتمی



اخبار,سید محمد خاتمی,انتخابات دولت یازدهم

واکنش اصلاح طلبان مجلس به خبر دعوت انتخاباتی از خاتمی

نماینده مردم سبزوار که نام وی به عنوان یکی از امضاء کنندگان نامه دعوت از خاتمی در رسانه ها منتشر شده است ضمن تکذیب این خبر گفت: بعد از تماس های مکرر برخی خبرنگاران و سوال آنها تازه در جریان این موضوع قرار گرفته است.

به گزارش مهر، در پی انتشار خبری مبنی بر نامه دعوت چند تن از نمایندگان اصلاح طلب مجلس از خاتمی برای حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری این خبر از سوی برخی نمایندگان تکذیب شد.

رمضانعلی سبحانی فرد نماینده مردم سبزوار که نام وی به عنوان یکی از امضاء کنندگان این نامه در رسانه ها منتشر شده بود در گفتگو با خبرنگار مهر این خبر را تکذیب کرد و گفت: بعد از تماس های مکرر برخی خبرنگاران و سوال آنها تازه در جریان این موضوع قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: تا جایی که بنده خبر دارم آقای تاجگردون هم که نام وی در این خبر درج شده ، در جریان این خبر نبوده و اطلاعی ندارد.

این در حالی است که یکی دیگر از نمایندگانی که نام وی به عنوان امضاء کننده در سایت های خبری منتشر شده است این خبر را تکذیب نکرد اما از ارائه جزئیات بیشتر نیز خود داری کرد.

به گزارش مهر، برخی سایت های خبری امروز از نامه برخی اصلاح طلبان مجلس به خاتمی برای دعوت از وی به منظور شرکت در انتخابات ریاست جمهوری خبر دادند.

همچنین رسانه ها از پاسخ مثبت خاتمی برای حضور در انتخابات نیز خبر داده بودند.

محمد رضا تابش، غلامرضا تاجگردون، سید محمد پور فاطمی، حسین امیری خامکانی و رمضانعلی سبحانی فرد، نمایندگانی هستند که اسامی آنها در رسانه ها به عنوان امضاء کنندگان نامه دعوت از خاتمی منتشر شده است./خبرگزاری مهر