اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبری عجیب درباره انقلاب‌ های عربی!


تب انقلاب های عربی زودتر از آنچه فکر می کردیم فرونشست و ابهام‌هایی بزرگ با خود بر جای گذاشت آیا این انقلاب‌ها واقعی بود یا توطئه‌ای بود در راستای نقشه‌های آمریکا؟

خبرگزاری ایسنا: تب انقلاب های عربی زودتر از آنچه فکر می کردیم فرونشست و ابهام‌هایی بزرگ با خود بر جای گذاشت آیا این انقلاب‌ها واقعی بود یا توطئه‌ای بود در راستای نقشه‌های آمریکا؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: یک نوار ویدئویی از جیمز والسی رئیس اسبق سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) منتشر شده که در سال 1385 در یکی از محافل داخلی آمریکا گفته است: "برای عرب‌ها اسلامی خواهیم ساخت که مناسب اهداف ما باشد. سپس کاری خواهیم کرد که آنها دست به انقلاب‌ها بزنند و به دنبال آن به دلیل تعصبات قومی و مذهبی دچار تجزیه شوند، آنگاه ما پیشروی خواهیم کرد و پیروزی از آن ما خواهد بود." تأمل در وقایع اخیر در کشورهای عربی نشان می‌دهد در بسیاری از رویدادها دست آمریکا در کار است.


ویدیو مرتبط :
خبری که رهبر انقلاب از توطئه برخی کشورهای منطقه دادند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبری عجیب درباره انقلاب‌های عربی!



اخبار ,اخبار بین الملل ,انقلاب‌های عربی

 

اخبار بین الملل - خبری عجیب درباره انقلاب‌های عربی!

تب انقلاب های عربی زودتر از آنچه فکر می کردیم فرونشست و ابهام‌هایی بزرگ با خود بر جای گذاشت آیا این انقلاب‌ها واقعی بود یا توطئه‌ای بود در راستای نقشه‌های آمریکا؟

 یک نوار ویدئویی از جیمز والسی رئیس اسبق سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) منتشر شده که در سال 1385 در یکی از محافل داخلی آمریکا گفته است: "برای عرب‌ها اسلامی خواهیم ساخت که مناسب اهداف ما باشد. سپس کاری خواهیم کرد که آنها دست به انقلاب‌ها بزنند و به دنبال آن به دلیل تعصبات قومی و مذهبی دچار تجزیه شوند، آنگاه ما پیشروی خواهیم کرد و پیروزی از آن ما خواهد بود."

تأمل در وقایع اخیر در کشورهای عربی نشان می‌دهد در بسیاری از رویدادها دست آمریکا در کار است. 

اخبار بین الملل - روزنامه جمهوری اسلامی