اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبری از بازی خداحافظی در تهران نیست!


دیدار دوستانه نهایی شاگردان کی‌روش پیش از اعزام به برزیل بر خلاف برخی تصورات در اتریش برگزار می‌شود.

ایسنا: دیدار دوستانه نهایی شاگردان کی‌روش پیش از اعزام به برزیل بر خلاف برخی تصورات در اتریش برگزار می‌شود.

بامداد امروز روزنامه پرتغالی آبولا در گزارشی به دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و آنگولا در تاریخ 30 می 2014 پرداخته و نوشت که این بازی در اتریش برگزار خواهد شد.

پیش از این در اخبار آمده بود که تیم ملی پس از اردوی اتریش به تهران بازمی‌گردد و با انجام یک دیدار دوستانه که بازی خداحافظی قبل از اعزام به جام جهانی تلقی می‌شود، به برزیل می‌رود اما دو هفته پیش مهدی محمدنبی در برنامه ورزش و مردم اعلام کرد که دیدار خداحافظی در تهران لغو شده و بازی پایانی شاگردان کی‌روش در اردوی ماقبل اعزام به برزیل که همان اتریش خواهد بود، انجام می‌شود.

به همین خاطر برخی رسانه‌ها نوشته‌اند که قرار است بازی خداحافظی ایران پیش از اعزام به برزیل در تهران برگزار شود و دیدار با آنگولا در اتریش را ناشدنی عنوان کردند اما با توجه به اظهارات نبی، دیدار دوستانه نهایی تیم ملی نه در تهران بلکه در اتریش خواهد بود و بر این اساس گزارش روزنامه آبولا هم مبنی بر تقابل ایران و آنگولا در این کشور اروپایی درست است. ضمن اینکه رییس فدراسیون فوتبال آنگولا هم گفته به خاطر حضور بازیکنان این تیم در باشگاه‌های اروپایی، این تیم تنها می‌تواند در اروپا به مصاف تیم ملی ایران برود.


ویدیو مرتبط :
نشست خبری قبل از بازی سپاهان و استقلال تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشین قطبی:مهدوی کیا باید در یک بازی بزرگ در تهران خداحافظی کند



 

افشین قطبی:مهدوی کیا باید در یک بازی بزرگ در تهران خداحافظی کند

 

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که نظر افشین قطبی برای دیدار خداحافظی مهدی مهدوی کیا، یک بازی تیم ملی در تهران است.

خسرو والی زاده درباره بازی خداحافظی مهدی مهدوی کیا گفت: ازسوی فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی تماس گرفته شده که مهدوی کیا در دیدار با برزیل از تیم ملی خداحافظی کند، اما قطبی معتقد است که این مراسم بهتر است در یک دیدار بزرگ ملی که در تهران برگزار می شود، صورت گیرد. نظر قطبی دیداری است که تیم ملی ایران قرار است 26 ابان ماه با یک تیم بزرگ در تهران برگزار کند.

سرمربی تیم ملی همچنین درباره دعوت از بازیکنان دیگری برای دیدار با برزیل گفت که برای آن مسابقه فقط جواد نکونام و مسعود شجاعی به تیم ملی اضافه خواهند شد و کلیه 20 بازیکن حاضر در اردن نیز به امارات خواهند رفت.

دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و برزیل قرار است ساعت 21 پنجشنبه 15 مهرماه جاری در ابوظبی برگزار شود.