اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبری از ایران که مردم آلمان را شوکه کرد رویه م



سوسیس , واردات روده ی گوسفند  , روده ی گوسفند

 

سایت لوکال المان نوشت: سوسیس های دوست داشتنی "نورنبرگ" اخرین قربانی افزایش تنش با ایران هستند.

قصابان آلمانی روز جمعه در خصوص افزایش قیمت سوییس به دلیل بحران دیپلماتیک به دولت اعتراض کردند.

این سایت آلمانی با اعلام اینکه این خبر موجب شوکه شدن مردم آلمان شده است ، نوشت: صنعت سوسیس آلمان با افزایش قیمت واردات روده ی گوسفند از ایران مواجه شده است.

اکثر روده های گوسفند که یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده ی سوسیس،است از ایران وارد می شود. اما این رویه ممکن است تغییر کند، به این دلیل که قیمت روده ی گوسفند در 18 ماه گذشته سه برابر شده است.

یک سال و نیم پیش، 90 متر روده برای تولید هزار سوییس کافی بود که قیمت آن تنها 6.30 یورو بود. اما هم اکنون ارزش آن به 17.20 افزایش یافته است.

"نورن برگ" نام یک سوسیس آلمانی است که شهرت  زیادی در آلمان و اروپا دارد.../انتخاب


ویدیو مرتبط :
شرکت تمدن آریا مخازن پیش تصفیه آب با رنگ رویه 21 آلمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بمب خبری شوکه کننده فوتبال ایران /کارت پایان خدمت یک بازیکن جعلی از آب درآمد!



اخبار,اخبار ورزشی ,بازیکنان فوتبال

 

اخبار ورزشی - بمب خبری شوکه کننده فوتبال ایران /کارت پایان خدمت یک بازیکن جعلی از آب درآمد!/ پرسپولیس در اتاق انتظار

پرونده جنجالی کارت‌های خدمت جعلی و تخلف بازیکنان فوتبال در این زمینه به اثبات رسیده و فوتبال ایران در آستانه یک شوک خبری دیگر قرار دارد.

 چند روز پس از شکست تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز برابر پیکان در مسابقه برگشت پلی آف لیگ برتر و سقوط فجر به لیگ دسته اول نگذشته بود که خبر جعلی بودن کارت‌ خدمت سربازی چند بازیکن فوتبال از جمله سعید حلافی بازیکن تیم پیکان به صدر اخبار رسانه‌های ایران رسید.

 

در این میان از چند بازیکن تیم فولاد خوزستان هم به عنوان بازیکنانی که کارت خدمت جعلی داشته و یا گرفتن معافیت آنها به واسطه رزمنده بودن پدرشان زیر سوال رفته بود، نام برده شد.


بعد از شدت گرفتن این جریان و صحبت‌های ضد و نقیضی که مطرح می‌شد، علی دایی و باشگاه پرسپولیس هم در کنار باشگاه فجر سپاسی با انگیزه‌های متفاوت به این جرگه وارد شدند. دایی به امید باز پس گرفتن عنوان قهرمانی برای پرسپولیس (در صورت کسر امتیاز احتمالی از فولاد) و باشگاه فجر هم برای باقی ماندن در لیگ برتر (با پس گرفتن امتیاز بازی پلی آف از پیکان). شاید به همین خاطر بود که نماینده دایی همان روزها حتی چند بار با مسئولان باشگاه فجر مکاتبه و صحبت کرد تا دو طرف با تکمیل کردن اسناد، بتوانند به هدفشان برسند.

در این مورد حتی گفته شد که علی دایی مدارکی را در اختیار مجلس قرار داده است. دایی چند هفته پیش به همراه محمد پنجعلی سرپرست پرسپولیس که رابطه نزدیکی با اسماعیل کوثری یکی از نمایندگان مجلس دارد، به ساختمان بهارستان رفت و مدارکی را در اختیار این نماینده مجلس گذاشت تا پای مجلس هم به این مساله باز شود. در این شرایط پرسپولیسی‌ها منتظر واکنش نمایندگان مجلس در خصوص این شکایت هستند.

با وجود این، پیگیری‌های باشگاه فجر زودتر به نتیجه رسید. هرچند کارشناسان حقوقی تاکید کرده‌اند که حتی در صورت تایید جعلی بودن کارت‌های پایان خدمت بازیکنان، امتیازی از تیم کسر نشده و فقط همان بازیکن با جریمه فردی روبرو خواهد شد، با این حال مسئولان تیم فجر به تلاش خود برای اثبات این موضوع ادامه داده و سرانجام توانستند این پرونده را یک گام به جلوتر ببرند.

طبق بررسی‌ و پیگیری‌ فجری‌ها، تخلف سعید حلافی در گرفتن کارت پایان خدمت اثبات شده و این بازیکن حالا مشمول خدمت سربازی شده است. البته قرار است جعفر جعفری طی امروز یا فردا هم با دریافت مدارک مرتبط با تخلف بازیکن پیکان، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برود و این مدارک را برای پیگیری‌های حقوقی، در اختیار این کمیته قرار بدهد.

صرف نظر از اقدام کمیته انضباطی در روزهای آینده، با محرز شدن کارت پایان خدمت جعلی بازیکن پیکان باید بررسی همه جانبه این مساله تا روشن شدن نتیجه نهایی مورد توجه قرار بگیرد. چرا که تخلفات گسترده‌ای در این سطح از فوتبال ما در جریان بوده و هست و مسئولان از رسیدگی به آن غافل بوده‌اند.
اخبار ورزشی - مهر