اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبرگزاری فرانسه: ۱+۵ پیشنهادی جدید و مهم برای ایران دارد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

خبرگزاری فرانسه: ۱+۵ پیشنهادی جدید و مهم برای ایران دارد

خبرگزاری فرانسه به نقل از یک دیپلمات غربی مدعی شد ۱+۵ در دور جدید مذاکرات با ایران، پیشنهادی جدید و مهم ارائه می‌دهد.

به گزارش  فارس، خبرگزاری فرانسه به نقل از یک دیپلمات غربی گزارش داده است که 1+5 قصد دارد در دور جدید مذاکرات هسته‌ای با ایران، «موارد جدید مهمی» را به ایران پیشنهاد دهد.

ایران و گروه 1+5 قرار است هفته آینده در پایتخت قزاقستان دور جدیدی از مذاکرات هسته‌ای را انجام دهند. یک دیپلمات غربی که خواسته نامش منتشر نشود، گفته است: ما با خود پیشنهادی خواهیم داشت، که به عقیده ما پیشنهادی جدید و اساسی است. این پیشنهادی است که فکر می‌کنیم اجزا جدید مهمی در آن هست.

البته این دیپلمات در مورد جزئیات پیشنهاد جدید 1+5 صحبت نکرده است. پیش از این گزارش شده بود که 1+5 قصد دارد در این دور از مذاکرات پیشنهاد کاهش تحریم‌ مبادلات طلای ایران و فلزات گرانبها را در مقابل تعطیلی تأسیسات هسته‌ای فردو را ارائه دهد.

این دیپلمات غربی افزوده است: ما با حس ضرورت به این مذاکرات می‌رویم، اما این بدان معنی نیست که این یک دو سرعت است. سانتریفیوژها همچنان می‌گردند و تحریم‌ها هم همچنان ضربه می‌زنند./فارس


ویدیو مرتبط :
10 تصویر برگزیدۀ روز خبرگزاری فرانسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبرنگار خبرگزاری فرانسه از ایران اخراج شد



 

 

 

خبرگزاری فرانسه در گزارشی اعلام کرد «جی دشموخ» معاون دفتر نمایندگی این خبرگزاری در تهران روز جمعه از ایران اخراج شده است.

به گزارش مشرق، خبرگزاری فرانسه در گزارشی اعلام کرد «جی دشموخ» معاون دفتر نمایندگی این خبرگزاری در تهران روز جمعه از ایران اخراج شده و به او اعلام شده کشور را ترک کند.

دشموخ ۴۰ ساله و شهروند هندوستان است و بیش از دو سال است که در ایران کار می‌کند...../تحلیل:عصرایران