اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبرهای خوش درباره اضافه خدمت سنواتی مشمولان و کارکنان وظیفه عمومی



اخبار,اخباراجتماعی,خدمت سنواتی مشمولان


 اخبار اجتماعی - اضافه خدمت سنواتی مشمولان و کارکنان وظیفه عمومی بخشیده شد

 معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین از بخشش اضافه خدمت سنواتی مشمولان و کارکنان وظیفه عمومی خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی ناجا، سرهنگ 'علیرضا عزیزیان' افزود: تمامی سربازان وظیفه که در حال حاضر مشغول خدمت یا طی دوره آموزشی بوده و دارای اضافه خدمت سنواتی هستند، مورد بخشش قرار گرفته و پس از اتمام خدمت قانونی ترخیص خواهند شد.

وی اظهارکرد: تمامی مشمولان غایب که خود را حداکثر تا 22 بهمن ماه سال 93 برای انجام خدمت مقدس سربازی معرفی و به خدمت اعزام شوند، اضافه خدمت سنواتی آنان مورد بخشش قرار گرفته و پس از انجام خدمت دوره ضرورت از خدمت ترخیص می شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین تاکید کرد: تمامی کارکنان وظیفه در حین خدمت که دارای غیبت سنواتی هستند و نیز مشمولان غایبی که تا 22 بهمن سال 93 خود را به معاونت وظیفه عمومی معرفی و به خدمت اعزام شوند، علاوه بر بخشش اضافه خدمت سنواتی، برای رسیدگی به غیبت سنواتی به مراجع قضایی ذیصلاح معرفی نخواهند شد.

سرهنگ عزیزیان یادآور شد: تمامی کارکنان وظیفه که در سال 92 و 93 به خدمت مقدس سربازی اعزام شده اند و دارای فرزند می باشند به ازای هر فرزند دو ماه از خدمت آنان کسر می شود.

این مسوول حوزه نظام وظیفه در ادامه اظهار داشت: کارت های پایان خدمت قدیمی تا پایان سال 93 اعتبار دارند و از ابتدای سال 94 فاقد اعتبار خواهند شد.

به گفته وی، از آنجایی که لزوم تجمیع اطلاعات احساس می گردید از سال 90 طرح تعویض کارت های پایان خدمت و معافیت و تبدیل شدن آنها به کارت های هوشمند نیز در دستور کار سازمان وظیفه عمومی ناجا قرار گرفت.

سرهنگ عزیزیان از دلایل مهم تعویض کارت های پایان خدمت را کاغذی بودن کارت های قدیمی، مشکل دسترسی کامل به اطلاعات آنها و فقدان ارتباط سیستمی و الکترونیکی عنوان کرد و گفت: همه کارت های معافیت و پایان خدمت قدیمی با تاریخ اخذ قبل از مورخ یکم فروردین ماه سال 60 فاقد اعتبار خواهد شد، لذا دارندگان آن برای تعویض کارت خود اقدام کنند چرا که ممکن است با عدم تفویض کارت پایان خدمت با مشکلاتی در روند امور اداری خود از قبیل اخذ گذرنامه و یا ثبت اسناد و غیره مواجه شوند.

وی در پایان یادآور شد: مشمولان و خانواده ها می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و به دور از اتلاف وقت از طریق شماره 096480 ، ارسال پیامک به 110206010 و یا سامانه پلیس vazifeh.police.ir آخرین اخبار و اطلاعات را در زمینه قوانین و مقررات وظیفه عمومی و فرآیندهای اجرای آن مطلع گردند.


 اخباراجتماعی  - مرکز اطلاع رسانی ناجا


ویدیو مرتبط :
نگرش مدیران ارشد کارکنان روابط عمومی های ادارات دولتی در خصوص وظایف روابط عمومی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا: اضافه خدمت مشمولان غایب بخشیده شد



 

 

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا: اضافه خدمت مشمولان غایب بخشیده شد

جانشین سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: براساس مصوبه فرمانده معظم كل قوا، به مناسبت عید فطر سه ماه اضافه خدمت ناشی از غیبت همه مشمولانی كه تا یكم شهریور ۱۳۹۰ به خدمت اعزام شده باشند بخشیده می شود.

 

جانشین سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: براساس مصوبه فرمانده معظم كل قوا، به مناسبت عید فطر سه ماه اضافه خدمت ناشی از غیبت همه مشمولانی كه تا یكم شهریور ۱۳۹۰ به خدمت اعزام شده باشند بخشیده می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرتیپ دوم پاسدار ابراهیم كریمی روز یكشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این بخشش شامل افرادی كه دستگیر شده باشند و یا شش ماه اضافه خدمت داشته باشند نمی شود.

وی از ابلاغ این مصوبه به نیروهای مسلح تا چند روز آینده خبر داد..../ایرنا