اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبرهای خوش دارویی برای مردم


وزیر بهداشت از اعلام خبرهای خوش دارویی برای مردم طی هفته جاری خبر داد و گفت: این خبرها را از زبان مسئولان سازمان غذا و دارو خواهید شنید.

خبرگزاری مهر:  وزیر بهداشت از اعلام خبرهای خوش دارویی برای مردم طی هفته جاری خبر داد و گفت: این خبرها را از زبان مسئولان سازمان غذا و دارو خواهید شنید.

دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه افتتاح بخشهای مختلف جراحی چشم در بیمارستان طرفه، گفت: هفته گذشته در زمینه مباحث دارویی جلسه‌ای را با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر نفت، رئیس کل بانک مرکزی و مسئولان سازمان غذا و دارو برگزار شد.

وی ادامه داد: به دنبال این جلسه در زمینه ساماندهی، طراحی و همچنین ایجاد آرامش دارویی تصمیماتی گرفته شد که ترجیح می‌دهم این خبرها را از زبان مسئولان مربوطه در سازمان غذا و دارو بشنوید، در مجموع منتظر ابلاغ این تصمیمها هستیم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه بخشهای جراحی چشم بیمارستان طرفه اولین مرکزی است که از آن بازدید می‌کنم، ادامه داد: خوشحالم اولین بازدیدم از مجموعه دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاهی که بخشی از تحصیلاتم را در آن گذرانده‌ام، است. بخش‌های جراحی بیمارستان طرفه ثمره فعالیت مسئولان در دولت قبل است بخش چشم پزشکی هم که مورد علاقه بنده است. امکانات این مجموعه از پیشرفته‌ترین تجهیزات برخوردار است و معماری آن هم زیباست. امیدوارم بتوانیم در اقصی نقاط کشور به ویژه برای محرومین مشابه چنین مراکزی را تهیه کنیم تا این بیماران نیز دغدغه بیماری نداشته باشند.

هاشمی در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره اقداماتی که در جهت حل مشکلات حوزه سلامت و همچنین جبران کمبود تخت‌های ویژه انجام خواهد شد، گفت: امروز پایان نخستین هفته‌ای است که مشغول کار شده‌ایم. برای آنکه کار کنیم باید اول مطالعه کرده، مشورت کنیم، طرح‌ها را برنامه‌ریزی کنیم و سپس اجرایی کنیم تا منابع بیهوده هدر نرود و کارها با فکر و برنامه پیش رود. خبرنگاران باید به وزرا کمک کنند و مهلت دهند تا اول مطالعه کرده و بر اساس کار کارشناسی برنامه‌هایشان را اجرایی کنند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره اقداماتی که طی یک هفته اخیر در جهت اجرای وعده‌ها از سوی وزیر بهداشت صورت گرفته، گفت: به مجلس قول داده بودم که در راستای اجرای قانون برنامه پنجم توسعه تلاش کنم، قطعا این کار را انجام خواهم داد. انتخاب مدیرانی که در آینده سکاندار نظام سلامت خواهند بود نیز با رویکرد سلامت محوری صورت خواهد گرفت.

وزیر بهداشت همچنین درباره توریسم سلامت نیز گفت: این امر نیازمند همکاری وزارت امور خارجه، سازمان میراث فرهنگی و وزارتخانه‌های ارشاد و کشور و همچنین نیازمند همکاری بخش خصوصی است. امیدوارم بتوانیم در این زمینه نیز اقدامات مفیدی انجام دهیم.

هاشمی در پاسخ به سئوالی درباره شایعترین اعمال جراحی چشم در دنیا و همچنین ایران، گفت: آب مروارید شایعترین عمل جراحی چشم در دنیا و همچنین ایران است. اما ایران در زمینه تعداد این اعمال جراحی مقداری با دنیا فاصله دارد که به نظر می‌رسد با پوشش بیمه‌ای قوی و همچنین گسترش مراکز مربوطه می‌توان در این زمینه نیز پیشگام شد.

وزیر بهداشت افزود: بیمه‌ها امروز تنها به یک دفترچه تبدیل شده‌اند و عمق کافی ندارند. به همین دلیل هم است که دهها بیمه تکمیلی در کشور داریم. امیدواریم در آینده که البته زمان‌بر هم خواهد بود، قدم‌های موثری برای ایجاد بیمه قوی برداریم.


ویدیو مرتبط :
‫جلد اول آهنگ خبرهای خوش ایمان ملکی le violon آموزش ویلن کتاب.mp4‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبرهای خوش احمدی نژاد



 

 

خبرهای خوش احمدی نژاد

 

خبرهای خوش احمدی نژاد/ انسان به ‌فضا می‌فرستیم...

دولت برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده تا در سال 1396 انسان را به فضا بفرستیم که این اتفاقی عظیم در معادلات دنیا است زیرا ، حضور انسان ایرانی در فضا به معنای تسلط ایران بر فضاست.

رئیس‌جمهور با اعلام خبر پرتاب ماهواره مخابراتی ایران به فضا در آینده نزدیک ، گفت: بزودی اخبار خوشی در زمینه پیشرفت‌های کشورمان در عرصه هوا و فضا اعلام خواهد شد.

به گزارش مهر، دکتر محمود احمدی‌نژاد چهارشنبه شب در گفتگوی زنده تلویزیونی با صدا و سیمای استان همدان اظهار داشت: در آینده‌ای نزدیک ماهواره مخابراتی سنجشی را به فضا پرتاب می‌کنیم که عمر این ماهواره یک سال است .

به گفته وی همچنین مسئولان سازمان فضایی برنامه‌ای را برای پرتاب ماهواره مخابراتی - تلویزیونی به دولت ارائه کرده‌اند که بزودی که این برنامه اجرا خواهد شد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه فرستادن انسان به فضا از جمله برنامه‌های دولت در زمینه توسعه تکنولوژی هوا و فضا است، خاطر نشان کرد: چندی پیش موجودات زنده‌ای را به همراه کاوشگری به فضا فرستادیم و براساس برنامه سازمان فضایی، فرستادن انسان به فضا در سال 1403 هجری شمسی پیش‌بینی شده بود. اما دولت برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده تا در سال 1396 انسان را به فضا بفرستیم که این اتفاقی عظیم در معادلات دنیا است زیرا ، حضور انسان ایرانی در فضا به معنای تسلط ایران بر فضاست.

دکتر احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود درباره تبلیغات منفی بیگانگان پیرامون موضوع هدفمند کردن یارانه‌ها خاطر نشان کرد: هدفمند کردن یارانه‌ها یک موضوع داخلی است و هدف آنها از این تبلیغات همانند گذشته فقط منافع خودشان است...../تحلیل:عصرایران