اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبرهای خوش احمدی نژاد



 

 

خبرهای خوش احمدی نژاد

 

خبرهای خوش احمدی نژاد/ انسان به ‌فضا می‌فرستیم...

دولت برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده تا در سال 1396 انسان را به فضا بفرستیم که این اتفاقی عظیم در معادلات دنیا است زیرا ، حضور انسان ایرانی در فضا به معنای تسلط ایران بر فضاست.

رئیس‌جمهور با اعلام خبر پرتاب ماهواره مخابراتی ایران به فضا در آینده نزدیک ، گفت: بزودی اخبار خوشی در زمینه پیشرفت‌های کشورمان در عرصه هوا و فضا اعلام خواهد شد.

به گزارش مهر، دکتر محمود احمدی‌نژاد چهارشنبه شب در گفتگوی زنده تلویزیونی با صدا و سیمای استان همدان اظهار داشت: در آینده‌ای نزدیک ماهواره مخابراتی سنجشی را به فضا پرتاب می‌کنیم که عمر این ماهواره یک سال است .

به گفته وی همچنین مسئولان سازمان فضایی برنامه‌ای را برای پرتاب ماهواره مخابراتی - تلویزیونی به دولت ارائه کرده‌اند که بزودی که این برنامه اجرا خواهد شد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه فرستادن انسان به فضا از جمله برنامه‌های دولت در زمینه توسعه تکنولوژی هوا و فضا است، خاطر نشان کرد: چندی پیش موجودات زنده‌ای را به همراه کاوشگری به فضا فرستادیم و براساس برنامه سازمان فضایی، فرستادن انسان به فضا در سال 1403 هجری شمسی پیش‌بینی شده بود. اما دولت برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده تا در سال 1396 انسان را به فضا بفرستیم که این اتفاقی عظیم در معادلات دنیا است زیرا ، حضور انسان ایرانی در فضا به معنای تسلط ایران بر فضاست.

دکتر احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود درباره تبلیغات منفی بیگانگان پیرامون موضوع هدفمند کردن یارانه‌ها خاطر نشان کرد: هدفمند کردن یارانه‌ها یک موضوع داخلی است و هدف آنها از این تبلیغات همانند گذشته فقط منافع خودشان است...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
استقبال از احمدی نژاد سال88 تبریز/احمدی نژاد کاش احمدی نژاد می ماندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوش و بش احمدی نژاد و عمو پورنگ


رئیس جمهور در حاشیه مراسم افطار در کنار یتیمان

رئیس جمهور در حاشیه مراسم افطار در کنار یتیمان