اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خاوری در همسایگی خواننده زن! / عکس


اکنون "سلن دیون" معروف ترین ساکن محله"بریدل بث" نیست.شهرت محمودرضا خاوری در "راسته میلیونرها" حتی از خواننده معروف فرانسوی هم فراتر رفته است.هفته نامه تازه انتشار یافته "آسمان " درگزارشی تازه به بررسی ابعاد مختلف پرونده "اختلاس بزرگ" پرداخته وبا انتشار تصاویری از محل زندگی 4میلیارد تومانی محمود خاوری در کانادا،از همسایگی او با "سلن دیون" خواننده معروف پرده برداشته است.

محله مسکونی بریدل پث واقع در شهر (با نام قبلی) نورث یورک (North York) ، که در حال حاضر قسمتی از شهر تورنتو، واقع در انتاریو کانادا است،این محله با عمارت های میلیون دلاری خود که در ابعاد 8 الی 16 هزار متر مربع هستند شناخته می شود. بریدل پث را معمولا با نام «راسته میلیونرها» می شناسند و بهترین منطقه کانادا به لحاظ درآمد خانوار و ارزش ملک های مسکونی است. قیمت خانه در این محله بسته به مکان و بنای خانه متفاوت است، اما بسیاری از خانه ها در قیمت چند میلیون دلاری به فروش می رسند. بریدل پث در سال 1930 به عنوان محله کاملا متمایز بنا نهاده شد.

به نوشته هفته نامه آسمان بریدل پث به عنوان یکی از 3 محله ثروتمند کانادا، محله ای برای بهره بردن از تزیینات لوکس زندگی برای صاحبان بناها بوده است. به لحاظ معماری، بریدل پث گستره متنوعی را در خود جای داده است که بیشتر مربوط به سبک های غالب در بین سال های 1930تا 1960 است. همچنین دراین محله خانه های لوکس با تمام امکانات وجود دارد که ابهت خاصی به این محله داده است.







ویدیو مرتبط :
اخاذی از یک زن به روشی عجیب و عکس العمل زن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همکاری شاهزاده زن سعودی با خواننده اسرائیلی+عکس



 

 

 

همکاری شاهزاده زن سعودی با خواننده اسرائیلی+عکس

 

 

شیعه آنلاین: رسانه های خبری جهان عرب در گزارشی از همکاری خانم شاهزاده «ساره بنت فهد بن مشاری بن جلوی آل سعود» از شاهزادگان خاندان حاکم در عربستان سعودی با یک خواننده اسرائیلی بنام «سیدر زیتون» خبر دادند.

 

این رسانه های عربی همچنین فاش کردند که این شاهزاده سعودی برای این خواننده اسرائیلی که عرب تبار است و آلبوم های خود را به زبان عربی منتشر می کند، شعر گفته و قرار است اشعار وی در آلبوم بعدی این خواننده اسرائیلی خوانده شود.

بر اساس گزارش رسانه های جهان عرب، فاش شدن این همکاری واکنش شدید و جنجال گسترده ای در فضای فرهنگی و هنری جهان عرب به وجود آورده است.

گفتنی است کارگردانی آلبوم بعدی این خواننده اسرائیلی را «أحمد الوافی» بر عهده خواهد گرفت. به گفته رسانه های جهان عرب، پس از فاش شدن خبر ارتباط این شاهزاده سعودی با «سیدر زیتون»، افراد ناشناسی به دفتر شخصی «أحمد الوافی» در ریاض پایتخت عربستان سعودی حمله کرده و وی را به مرگ تهدید کردند.

قابل ذکر است آلبوم «سیدر زیتون» قرار است در کشور اردن ضبط شود و نام این آلبوم "عیون" است. شعری که توسط شاهزاده «ساره بنت فهد بن مشاری بن جلوی آل سعود» در اختیار این خواننده اسرائیلی قرار گرفت "عاشقانه" است..../شیعه آنلاین