اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خاوری به زودی محاکمه می شود


قاضی رسیدگی به پرونده فساد 3 هزار میلیاردی گفت: دادگاه محاکمه محمود خاوری رئیس فراری سابق بانک ملی به زودی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: قاضی رسیدگی به پرونده فساد 3 هزار میلیاردی گفت: دادگاه محاکمه محمود خاوری رئیس فراری سابق بانک ملی به زودی برگزار می‌شود.

قاضی "ناصر سراج" از برگزاری دادگاه خاوری خبر داد و گفت: دادگاه رئیس فراری سابق بانک ملی به صورت غیابی نبوده و با حضور وکیل وی برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای نیز در آخرین نشست خبری خود درباره بازگشت خاوری به ایران گفت: ‌متاسفانه نه دولت کانادا و نه اینترپل وی را به ما تحویل ندادند البته ما تلاش خود را کرده‌ایم و همچنان این موضوع را از طریق سازمان‌های مدعی حقوق بشر که ادعای مبارزه با فساد دارند پیگیری می‌کنیم.

به گفته وی دولت کانادا تاکنون حاضر به تحویل وی نشده است و ما امیدواریم که خود متهم به فکر بازگشت بیفتد چرا که در نهایت یک روز گرفتار می‌شود در هر صورت متهم پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی از نظر ما فراری است.


ویدیو مرتبط :
پشتش گرمه محاکمه نمیشه /باید محاکمه بشه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خاوری برنگردد به صورت غیابی محاکمه می‌شود



اخبار,اخبار سیاسی,پرونده فساد سه هزار میلیاردی


اخبار سیاسی - خاوری برنگردد به صورت غیابی محاکمه می‌شود

رییس سازمان بازرسی کل کشور درباره چند موضوع تحت پیگیری سازمان متبوعش توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، ناصر سراج در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در قراردادهای فوتبالیست‌ها تخلفی مشاهده شده است یا خیر؟ گفت: ما در فدراسیون حضور داریم و قراردادها را بررسی می‌کنیم اما اینکه تخلفی دیده شده یا نه، محرمانه است.

وی درباره موضوع مسمومیت شهروندان بر اثر استعمال مسموم در شهر پردیس، گفت که تحقیقات پرونده آب پردیس در مراحل نهایی است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور درباره محاکمه خاوری نیز به رایزنی‌های بین‌المللی صورت گرفته در این باره اشاره کرد و گفت: اگر خاوری برنگردد به صورت غیابی محاکمه می‌شود.

سراج افزود: محاکمه روسای دو بانک دیگر نیز همزمان با محاکمه خاوری برگزار می‌شود.
 اخبار سیاسی - ایسنا