اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خانوم آه بکش /کاریکاتور



دانشمندان اعلام کردند آه کشیدن سبب بهبود عملکرد ریه می شود.

 اخباراجتماعی ,خبرهای   اجتماعی , کاریکاتور


 اخباراجتماعی  - شرق/ علی میرایی


ویدیو مرتبط :
السا واقعی آه آه آه آه آه خیلی اوجلن :) :) :) :) :)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاریکاتور: مجبور شدم خانوم...


روی جلد جدیدترین شماره «خط خطی» به مشکلات گرانی و کمبود دارو اختصاص یافته و مردی را نشان می‌دهد که مجبور شده به توصیه پزشک آمپول خود را تا دفعه بعد در موضع پزشکی‌اش حفظ نماید!

خبرآنلاین: روی جلد جدیدترین شماره «خط خطی» به مشکلات گرانی و کمبود دارو اختصاص یافته و مردی را نشان می‌دهد که مجبور شده به توصیه پزشک آمپول خود را تا دفعه بعد در موضع پزشکی‌اش حفظ نماید!

یست‌و‌پنجمین شماره ماهنامه کارتون و طنز «خط‌خطی» منتشر شد. مشکلات دارو همچنان ادامه دارد و طرح جلد این شماره خط‌خطی نیز به همین موضوع پرداخته است. سرخط این شماره با عنوان «همسایه! لطفاً ساکت باش، سرمون رفت» به قلم مدیرمسئول خط‌خطی به شلوغی‌های ترکیه پرداخته و در بخشی از آن ذکر شده: «حتما باید تابلو بزنیم که: «صدای گفتمان شما بزرگ است!»».



همچنین ته‌خط این شماره به موضوع انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری پرداخته. در بخشی از ته‌خط آمده که طنزنویسان و کارتونیست‌ها بین یک تضاد یا پارادوکس‌اند. نمی‌دانند شادی کنند و یا ناراحت باشند! از طرفی انتخاب یک نامزد معتدل به عنوان رئیس‌جمهور، همه آن‌ها را خوشحال کرده و از سویی نگران از دست دادن سوژه‌های مفرحی هستند که در این هشت سال گذشته به شکل مرتب در اختیارشان قرار می‌گرفت.

«مانکن بیب، شهروندان در مناظره، ای خدا این دولت طناز را از ما نگیر، دلتنگی برای رئیس جمهور، معرفی پدیده این دوره ریاست جمهوری، خارخسک، هرچه دیده بیند موس کند لایک، گر نگیری نسوزیا، ظرایف طنز در انیمیشن و...» از جمله مطالب این شماره است.