اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خانواده 5 نفره در اسید سوختند



خانواده 5 نفره در اسید سوختند

 انتخاب :مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با اعلام خبر سوختگی اعضای یک خانواده پنج نفره با اسید گفت: سهل‌انگاری پدر این خانواده علت بروز این حادثه بود.

حسن عباسی در تشریح این خبر با بیان اینکه تکنیسین‌های اورژانس در ساعت 14:43 روز گذشته از طریق دریافت پیام از مرکز فوریت‌های 115 در جریان یک فقره اسیدپاشی در خیابان مولوی قرار گرفتند، گفت: با توجه به نوع گزارش دریافتی بلافاصله چند دستگاه آمبولانس برای پوشش درمانی این حادثه به محل اعزام شد.

 

وی افزود: تکنیسین‌های اورژانس پس از حضور در صحنه حادثه دریافتند که پنج عضو یک خانواده با اسید دچار سوختگی شدند که بلافاصله اقدامات درمانی روی اعضای این خانواده انجام و این افراد به بیمارستان شهید مطهری منتقل شدند.

 

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: تحقیقات اولیه از اعضای این خانواده نشان داد که آنان یک گالن اسید روی دیوار نگهداری می‌کردند که در لحظه حادثه پدر خانواده از کنار این ظرف عبور کرده و باعث سقوط این ظرف حاوی اسید به درون حیاط می‌شود.

 

وی افزود: کودکان پنج ساله، 2/5 و 10 ساله این خانواده در حیاط مشغول بازی بودند که ظرف اسید روی آنان سقوط کرده و آنان دچار مصدومیت می‌شوند که در این لحظه پدر 35 ساله و مادر 27 ساله این کودکان نیز که در صدد کمک به آنان بودند، دچار سوختگی می‌شوند.

عباسی در پایان افزود: در حال حاضر اعضای این خانواده پنج نفره در بیمارستان مطهری بستری هستند./انتخاب


ویدیو مرتبط :
روزی 1000 تومان درآمد برای خانواده 4 نفره !؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قرص برنج خانواده ۸ نفره را مسموم و سوگوار کرد



 

 

اخبار,حوادث,اخبار حوادث,اخبار و حوادث

 

 


نگهداری قرص برنج در منزل موجب مرگ کودک ۳ساله یک خانواده و مسمومیت ۶عضو دیگر آن شد.

 

خراسان:اعضای یک خانواده روستایی در شهرستان چناران مقداری قرص برنج را در منزل نگهداری کرده بودند که به دلیل نفوذ رطوبت به این قر ص ها از آن ها گازی به نام «فسفید» متصاعد و باعث مسمومیت ۷عضو یک خانواده شد.

 

در پی این حادثه موضوع به عوامل اورژانس اطلاع داده شد که ۶نفر از اعضای خانواده برای مداوا به بیمارستان چناران و دو کودک ۳ و ۷ساله که وضعیت وخیم تری داشتند به بخش مسمومین بیمارستان امام رضا(ع) مشهد انتقال داده شدند، متاسفانه اقدامات درمانی درباره دختربچه ۳ساله موثر واقع نشد و او بر اثر مسمومیت شدید جان سپرد و اما برادر ۷ساله وی در بیمارستان بستری شد و حال ۶عضو دیگر این خانواده نیز رو به بهبود است..... / منبع:khorasannews.com