اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خانه مجلل رونالدو در مادرید +عکس


ستاره پرتغالی رئال در خانه‌ای در مادرید زندگی می‌کند که هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد.

ایسنا: رونالدو در اوج دوران آمادگی خود به سر می‌برد. او جزو سه نامزد نهایی کسب توپ طلاست و شانس زیادی برای تصاحب این جایزه ارزشمند برای دومین بار دارد. رونالدو با زدن 69 گل به عنوان برترین گلزن جهان در سال 2013 انتخاب شد. او در نظرسنجی "ورد ساکر" به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد اما در نظرسنجی گاردین این لیونل مسی بود که گوی سبقت را از او ربود و با کسب 9 رای از 15 رای به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2013 برگزیده شد.

کریستیانو رونالدو یکی از ثروتمندترین بازیکنان فوتبال جهان است. این ستاره پرتغالی نشان داده است که علاقه زیادی به رفاه و صرف هزینه‌های سرسام‌آور دارد. او در شهر مادرید در خانه‌ای زندگی می‌کند که میلیون ها دلار برای آن هزینه شده و در نهایت زیبایی و چشم‌نوازیی است.

رسانه‌های اسپانیایی تصاویری از خانه فاخر و گرانبهای رونالدو را منتشر کردند که هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد.

با نگاه به این تصاویر می‌توان پی برد که CR7 رئال مادرید تنها در مستطیل سبز بی‌نظیر نیست در زندگی شخصی هم به نوعی منحصر بفرد است.













ویدیو مرتبط :
خانه ی 14 میلیارد دلاری رونالدو در مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانه مجلل ستاره جدید منچستری‌ها +عکس



اخبار,اخبار ورزشی , ستاره جدید منچستری‌ها

 

اخبار ورزشی - خانه مجلل ستاره جدید منچستری‌ها +عکس

آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی و گران قیمت منچستری ها در اندیشه خرید یک خانه مجلل و گران قیمت در منچستر است.

به گزارش جام جم ، دی ماریا که قرار است مدت ها در منچستر زندگی کند در چند روز اخیر با کمک کارشناس امور مسکن در پی یافتن خانه ای مجلل برای خودش در منچستر بود. اکنون یک خانه گران قیمت 7 میلیون پوندی به او پیشنهاد شده ، خانه ای که بسیار بزرگ و مجلل است. تصویر این خانه مجلل را در زیر می بینید:

 

اخبار,اخبار ورزشی , ستاره جدید منچستری‌ها

اخبار ورزشی - جام جم