اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خانه كارگر كاندیدای مورد حمایت خود در انتخابات ریاست‌جمهوری را معرفی كرد



خانه كارگر كاندیدای مورد حمایت خود در انتخابات ریاست‌جمهوری را معرفی كرد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

علیرضا محجوب درگفت‌وگو با ایسنا، حسین كمالی را به عنوان كاندیدای مورد نظر این تشكل در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم مطرح و تاكید كرد كه باید زمینه برای حضور جریانهای غیراصول‌گرا در انتخابات پیش‌رو فراهم شود.

وی با بیان اینكه اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در رقابت كاندیداها از جریانهای مختلف با یكدیگر است، گفت: براین اساس باید فضای انتخابات برای انجام رقابتی كامل در كشور فراهم شود تا تمامی جریانات حاضر در كشور بتواند وارد عرصه رقابت انتخاباتی شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاكید بر این كه باید زمینه حضور تمامی جریانات در انتخابات ریاست جمهوری فراهم شود گفت: وزارت كشور و شورای نگهبان باید برای حضور و دعوت همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی در انتخابات تلاش كنند.

وی در عین حال تاكید كرد كه جریانها و گروه‌های مختلف باید با انگیزه وارد میدان رقابت انتخاباتی شوند تا علاوه بر كسب نتیجه مورد نظر منافعی برای نظام در بر داشته باشد./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
‫حمایت عبدالحسین مختاباد از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری Abdolhossein Mokhtabad Hassan Rouhani‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسامی پنج كاندیدای انتخابات ریاست‌ جمهوری/ نشست لاریجانی،‌ قالیباف و رضایی



اسامی پنج كاندیدای انتخابات ریاست‌ جمهوری/ نشست لاریجانی،‌ قالیباف و رضایی

نقوی حسینی تاكید كرد: انتخابات ریاست‌جمهوری یك حركت محوری و استراتژیك برای نظام است از این رو نامزدهای انتخابات باید با برگزاری گفت‌وگوها و نشست‌هایی، مسائل بین خود را هماهنگ كنند تا حركتی ملی در جهت تقویت منافع نظام صورت گیرد و رقابت‌های انتخاباتی به تنش و كشمكش تبدیل نشود. شنیده‌‌ام كه پنج گزینه یعنی محمدباقر قالیباف، محسن رضایی، علی لاریجانی، علی‌اكبر ولایتی و سعید جلیلی برای ورود به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم مطرح هستند.

یك نماینده اصولگرای مجلس نهم خبر داد كه در حال حاضر نام پنج كاندیدا یعنی قالیباف، محسن رضایی، لاریجانی، جلیلی و ولایتی برای ورود به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم مطرح است.

 

ایسنا:سیدحسین نقوی حسینی اظهار كرد: در این همین راستا نشست‌های مشترك دوجانبه و چندجانبه بین برخی نامزدها مطرح می‌شود كه از جمله آن گفت‌وگوهایی بین لاریجانی، قالیباف و رضایی صورت گرفته است.

نقوی حسینی گفت: انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری از جمله مباحث مطرح در محافل سیاسی و نامزدهای این دوره از انتخابات است كه در همین راستا این نامزدها با تشكیل ستادهای انتخاباتی، فعالیت‌ها و رایزنی‌های خود را شروع كرده‌اند.

 

وی افزود: نامزدهای احتمالی انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری در حال حاضر تیم‌های فعالیت خود را تشكیل داده و با استان‌ها و شهرستان‌ها ارتباط برقرار كرده‌اند كه برگزاری نشست‌های مشترك دو و یا چندجانبه بین برخی نامزدها از جمله فعالیت‌های آنها به شمار می‌آید.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: طبق شنیده‌ها گفت‌وگوهایی بین علی لاریجانی، محمدباقر قالیباف و محسن رضایی صورت گرفته كه این امری طبیعی به شمار می‌آید چرا كه نامزدهای احتمالی باید با یكدیگر نشست‌هایی را برگزار كرده و مباحث بین خودشان را برای ورود به انتخابات مطرح كنند.

 

نقوی حسینی تاكید كرد: انتخابات ریاست‌جمهوری یك حركت محوری و استراتژیك برای نظام است از این رو نامزدهای انتخابات باید با برگزاری گفت‌وگوها و نشست‌هایی، مسائل بین خود را هماهنگ كنند تا حركتی ملی در جهت تقویت منافع نظام صورت گیرد و رقابت‌های انتخاباتی به تنش و كشمكش تبدیل نشود.

وی همچنین خاطر نشان كرد: شنیده‌‌ام كه پنج گزینه یعنی محمدباقر قالیباف، محسن رضایی، علی لاریجانی، علی‌اكبر ولایتی و سعید جلیلی برای ورود به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم مطرح هستند.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم در پایان در مورد ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات ریاست‌جمهوری نیز گفت: در این رابطه نیز شنیده‌ام كه اصلاح‌طلبان با كارگزاران به توافقانی رسیده‌اند كه تاكنون آن را رسانه‌ای نكرده‌اند./ایسنا