اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خانه تکانی پایانی بانکی دولت/ مدیرعامل بانک ملی ناگهان رفتنی شد



مدیرعامل بانک ملی,رفتن ناگهانی مدیرعامل بانک ملی

خانه تکانی پایانی بانکی دولت/ مدیرعامل بانک ملی ناگهان رفتنی شد

آخرین خانه تکانی‌ بانکی دولت پس از بازگشت وزیر اقتصاد از ماموریت کاری (تاجیکستان) با حضور رامین پاشایی فام در بانک ملی و رفتنی شدن فرشاد حیدری از این بانک رقم خواهد خورد.

به گزارش مهر، گفته می شود سیدشمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی پیش از سفر خود برای شرکت در اجلاس بانک توسعه اسلامی، به رامین پاشایی فام مدیرعامل بانک سپه پیشنهاد حضور در بانک ملی به عنوان مدیرعامل را مطرح کرده است. 

شنیده شده است، این پیشنهاد وزیر اقتصاد به پاشایی فام به صورت شفاهی مطرح شده و هنوز حکمی در این زمینه از سوی حسینی صادر نشده است و هر تغییری در این راستا پس از بازگشت وزیر اقتصاد از ماموریت کاری اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

با رفتن احتمالی پاشایی فام به بانک ملی، باید منتظر تعیین مدیرعامل جدید برای این بانک نیز باشیم.

محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی امروز در حاشیه جلسه دولت از سلب صلاحت 10 بانک و مؤسسه مالی و اعتباری که مصوبات شورای پول و اعتبار را درباره نرخ سود بانکی رعایت نکردند خبرداد و گفت: مسئولان برخی از واحدهای بانکی و مؤسسات مالی و اعتباری متخلف را برکنار کردیم./مهر

 

 


ویدیو مرتبط :
مدیرعامل بانک ملی ایران استعفا و به انگلستان فرار کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانه مدیرعامل سابق بانک ملی در کانادا


خانواده خاوری در کانادا زندگی می کند و اسناد مربوط به ثبت اسناد در کانادا نشان می دهد وی دارای منزلی به نام خود در تورنتو است. این خانه به مبلغ 2.925 میلیون دلار معادل 3.8 میلیارد تومان در 30 جولای 2007 خریداری شده است.

روزنامه انگلیسی گلوب اند میل با اشاره به خودداری مدیرعامل سابق بانک ملی از بازگشت به ایران نوشت وی کانادایی و دارای منزلی با قیمت حدود 4 میلیارد تومانی در تورنتو است.

 روزنامه انگلیسی گلوب اند میل با اشاره به اخبار منتشر شده در مورد عدم بازگشت مدیرعامل سابق بانک ملی به ایران نوشت وی دارای تابعیت کانادایی است.