اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خانه بازیگر فقید سینمای ایران غارت شد!


خانه مهین شهابی بازیگر فقید سینما، تلویزیون و سینما توسط سارقان به غارت رفت.

بانی فیلم: خانه مهین شهابی بازیگر فقید سینما، تلویزیون و سینما توسط سارقان به غارت رفت.

آرزو شهابی، دختر این بازیگر فقید گفت: جمعه گذشته به من خبر دادند که خانه مادرم در شمال مورد سرقت قرار گرفته است.

وی افزود: وقتی وارد خانه شدم، آنجا به شدت به هم ریخته بود. تاسف آور اینکه تمام عکس‌ها و لوح‌های مادرم را شکسته و از بین برده بودند.

آرزو شهابی گفت: نیروی انتظامی پیگیر ماجرا هست، اما از بین رفتن عکس‌ها و آثار به جا مانده از مادرم که جزو تاریخ هنر این مملکت است غیر قابل جبران است.

وی از مسوولان درخواست کرد، فکری عاجل برای این قضیه بکنند. زیرا خانواده هنرمندان که نام پدران و مادران خود را یدک می‌کشند، مشکلات زیادی برای آنان به وجود آمده و می‌آید که سرقت از منازل آنان تنها یکی از این موارد است.


ویدیو مرتبط :
بازیگران فقید سینمای ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانه آقای بازیگر سینمای ایران موزه شد


به منظور ارج نهادن به پیشکسوتان و هنر مندان کشورمان و همچنین احیا و احداث خانه موزه در نقاط مختلف شهر تهران ، خانه استاد عزت الله انتظامی موزه عمومی شد.

 همشهری آنلاین: به منظور ارج نهادن به پیشکسوتان و هنر مندان کشورمان و همچنین احیا و احداث خانه موزه در نقاط مختلف شهر تهران ، خانه استاد عزت الله انتظامی موزه عمومی شد.

جواد عزیزی رییس اداره املاک و مستغلات شهرداری منطقه یک با اعلام این خبر افزود: با حضور استاد عزت ا... انتظامی در اداره املاک و مستغلات شهرداری منطقه یک خانه وی به منظور بهره برداری فرهنگی به عنوان خانه موزه، تملک و تحویل معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک شد.



وی افزود: متولی شروع این اقدام شهرداری تهران و منطقه یک بوده و در برنامه های آینده نیز محل سکونت شخصیت های علمی - هنری و فرهنگی کشورمان را که در آن عمری از فعالیت خود را سپری نموده اند، تملک شده و به عنوان میراث فرهنگی و هنری به آن ارج می نهد.

عزیزی اظهار داشت: ملک این هنرمند پیشکسوت به مساحت 5/451 مترمربع در محدوده ناحیه 8 شهرداری منطقه یک قرار دارد که به عنوان موزه عمومی با کلیه وسایل آن بزرگوار خریداری شد.