اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خانه ای امن برای بی خانمان ها بسازید


می توانید با خرید سررسید ۱۳۹۵، «گاهشمار بودن» سهمی در ساختن خانه ای امن برای بی خانمان ها داشته باشید و در آستانه سال نو فضایی به گرمی یک خانواده را به آن ها عیدی دهید.

صبح بخیر: می توانید با خرید سررسید ۱۳۹۵؛ «گاهشمار بودن» سهمی در ساختن خانه ای امن برای بی خانمان ها داشته باشید و در آستانه سال نو فضایی به گرمی یک خانواده را به آن ها عیدی دهید.

با پرداخت ۱۵ هزار تومن و خرید گاهشمارهای بودن که توسط «جمعیت خیریه طلوع بی نشان ها» تهیه شده است، سهمی در شاد کردن کسانی داشته باشید که چشم به راه کمک های شما هستند.

خیریه

با ۱۵ هزار تومن می شود گرسنه ای را سیر کرد.

با ۱۵ هزار تومن می‌شود یک مادر و کودک را که شبها در خیابان می‌خوابند به سرپناهی امن برد.

با ۱۵ هزار تومن می‌شود از یک فرد بی خانمان حمایت کرد.

خیریه

می‌توانید با خرید یک سررسید هر روزِ سالِ جدید را که ورق می‌زنید یادتان بیاید امید کسی شده‌اید.

برای تهیه «گاهشمار بودن» با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۵۵۷۳۹۹۵۶
۵۵۱۴۷۹۸۹
۰۹۳۸۱۴۲۹۸۹۱


ویدیو مرتبط :
خانه ای امن برای کودکان کار و خیابان - خانه علم دروازه غار ت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با 20 هزار تومان، خانه ای امن بسازید


با خرید گاهشمار های بودن از موسسه خیریه طلوع بی نشان ها سهمی در ساخت خانه ای امن برای بی خانمان ها داشته باشید.

 
 
 
 
  صبح بخیر: با خرید گاهشمار های بودن از موسسه خیریه طلوع بی نشان ها سهمی در ساخت خانه ای امن برای بی خانمان ها داشته باشید.

در سال ۱۳۸۴، تعدادی از مهرورزان با ایمان به بهبودی و با نیت حمایت و جلب اعتماد آسیب‌دیدگان اجتماعی و افراد بی‌خانمان و در نهایت کمک به فرایند بهبودی، با توزیع تعداد محدودی غذا در میان آنها، آیینی را پایه‌گذاری کردند که اکنون پس از قریب به ده سال، هر هفته، سه‌شنبه شب و بدون وقفه با نام «آیین مهرورزی» برگزار‌می‌شود.

با 20 هزار تومان ، خانه ای امن برای بی خانمان ها بسازید

در حال حاضر "جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها" به عنوان تنها حامی تخصصی در زمینه معضل کارتن‌خوابی، می‌کوشد تا با حفظ و اشاعه «آیین مهرورزی» نگاه جامعه را به موضوع اعتیاد و کارتن‌خوابی تغییرداده و کمک کند تا افراد بیشتری با مشارکت در این فرایند وارد چرخه درمان و بهبودی شوند.توزیع غذا درواقع مجال و بهانه‌ای است برای ایجاد ارتباط موثر با افرادی که به طور همزمان با معضل کارتن‌خوابی و بیماری اعتیاد مواجه اند.

با 20 هزار تومان ، خانه ای امن برای بی خانمان ها بسازید

 پایدار ماندن سنت مهرورزی نیازمند همیاری و کمک های شما دوستان و یاوران همیشگی است. شما می توانید با خرید از موسسه خیریه طلوع بی نشان ها  ، سهمی در ساختن خانه ای امن برای بی خانمان ها داشته باشید و در آستانه سال نو فضایی به گرمی یک خانواده را به آن ها عیدی دهید. شما می توانید با پرداخت ۲۰ هزار تومن و خرید گاهشمار های بودن که توسط جمعیت خیریه طلوع بی نشان ها تهیه شده است ، سهمی در شاد کردن کسانی داشته باشید که چشم به راه کمک های شما هستند ، داشته باشید.

با 20 هزار تومان ، خانه ای امن برای بی خانمان ها بسازید

با ۲۰ هزار تومن میشود چندتا آدم گرسنه را سیر کرد. با ۲۰ هزار تومن می‌شود یک مادر و بچه را که شبها در خیابان می‌خوابند به سرپناهی امن برد. با ۲۰ هزار تومن می‌شود کسی را که سردش است و سرما امیدش را گرفته گرم کرد و به او امید داد... با ۲۰ هزار تومن می‌توانید یک سر رسید از ما بخربد تا هر روز سال جدید را که ورق می‌زنید یادتان بیاید که امید کسی شده‌اید.

توجه داشته باشید که قیمت پایه این سررسید ها 30 هزار تومن بوده که از امروز با تخفیف ویژه به قیمت 20 هزار تومن عرضه میشود.

برای تهیه گاهشمار های بودن می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:  

۰۲۱۲۳۰۵۱۲۵۴

۰۹۱۰۷۸۱۴۷۲