اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خانه‌هایی که یک یورو فروخته می‌شوند+تصاویر



خانه‌,اخبار,اخبار گوناگون

اخبار گوناگون - خانه‌هایی که یک یورو فروخته می‌شوند+تصاویر

شهردار سیسیل در ایتالیا تصمیم گرفته است 80 خانه در یک روستا را به قیمت یک یورو بفروشد اما در مقابل شرطی برای خریداران گذاشته است.

شهردار سیسیل در ایتالیا تصمیم گرفته است 80 خانه در روستای گانگی را به قیمت یک یورو بفروشد و تنها شرط آن این است که هر خریدار پس از خرید خانه، در مدت کمتر از سه سال خانه را بازسازی کند.وی می‌خواهد در این روستا اشتغال به کار، معاملات تجاری و کسب وکار در اطراف روستا به وجود آورد به همین دلیل خانه‌ها را فقط یک یورو می‌فروشد.


البته ناگفته نماند برخی هزینه‌ها برای ساخت یک خانه‌ مانند مرمت و بازسازی 6000 یورو می‌شود و هزینه‌های قانونی و غیره در حدود 35 هزار یورو است. این روستا در حدود 120 کیلومتری جنوب شرقی شهر پالرمو است؛ سال‌ها پیش ساکنان این روستا خانه‌های خود را رها کرده و به شهرهای دیگر مهاجرت کرده‌اند؛ به گفته شهردار سیسیل، خرید این خانه‌ها توسط خارجیان و باز شدن فروشگاه‌های مدرن موجب می‌شود، جوانان روستا را ترک نکنند.
 

خانه‌,اخبار,اخبار گوناگون

 

خانه‌,اخبار,اخبار گوناگون

 

خانه‌,اخبار,اخبار گوناگون

 

خانه‌,اخبار,اخبار گوناگون

 

خانه‌,اخبار,اخبار گوناگون

 

اخبار گوناگون - فارس


ویدیو مرتبط :
تصاویر جالب از یورو 2012

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیراهن كاسیاس 300 هزار یورو فروخته شد



 

 

پیراهن كاسیاس 300 هزار یورو فروخته شد

 

در خیریه ملی پکن و برای کمک به کودکان بی‌سرپرست

پیراهن كاسیاس 300 هزار یورو فروخته شد

پیراهن دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال اسپانیا به مبلغ 300 هزار یورو در خیریه پکن به فروش رسید.

به نقل از آس اسپانیا، ایکر کاسیاس که برای افتتاح آکادمی خیریه فوتبال خود به پکن رفته در مراسمی که به پیشنهاد یکی از وزرای چین ترتیب داه شده بود شرکت کرد و پیراهن امضا شده خود را به مبلغ 300 هزار یورو به یک تاجر بزرگ چینی فروخت.

این پول به‌صورت کامل برای ترمیم یکی از بیمارستان‌های مخصوص نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بیمار در حومه شهر پکن صرف خواهد شد.

کاسیاس که با دیدن کودکان نشسته در صف اول حضار در اکثر دقایق این مراسم گریه می‌کرد از مقامات چینی به‌خاطر کمک در این پروژه تشکر و ابراز امیدواری کرد تا آکادمی او در پکن نقطه مشترک کمک‌های ارسالی به چین از سوی فوتبالیست‌های بزرگ جهان باشد.
قرار است زین الدین زیدان نیز از فردا در کنار کاسیاس چند پروژه بزرگ را افتتاح کند.