اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خانه‌ای بر لبه پرتگاه! + تصاویر



طراحان در اُپِن پِلَت فُرم فور آرشیتکچِر (Open Platform for Architecture) طرح خانه ای را بر فراز دریای اِژه و با دیوارهای شیشه ای پیشنهاد دادند.

 کازا بروتاله یا خانه حیوانی از چوب، شیشه، سیمان و بر فراز صخره ای با منظره کامل اقیانوس بنا می شود. سقف خانه دید شب صد در صدی و استخری با کف شیشه ای نیز بالای ان قرار دارد. گرمای خانه از محل عایق حرارتی زمین اطراف تهیه می شود و سرمایش خانه نیز ازاستخر. کازا بروتاله با برداشتی شاعرانه از سبک معماری بروتالیزم محض، تعریفی دوباره از همزیستی انسان و طبیعت ارائه می دهد. این خانه هنوز ساخته نشده اما مطمئنا جیمز باند طالب خانه ای شبیه آن خواهد بود!

 

اخبار,اخبار گوناگون, خانه‌ای بر لبه پرتگاه

 

اخبار,اخبار گوناگون, خانه‌ای بر لبه پرتگاه

 

اخبار,اخبار گوناگون, خانه‌ای بر لبه پرتگاه

 

اخبار,اخبار گوناگون, خانه‌ای بر لبه پرتگاه

 

اخبار,اخبار گوناگون, خانه‌ای بر لبه پرتگاه

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
لبه ی پرتگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: خانه‌ای باورنکردنی در لبه پرتگاه!


این خانه بی‌نظیر و البته ترسناک را شرکت استرالیایی prefab architecture طراحی کرده است. شمار زیادی از مشتری‌های این شرکت خواستار داشتن خانه‌هایی بودند که تا حد ممکن به ساحل نزدیک باشد.

یک پزشک: این خانه بی‌نظیر و البته ترسناک را شرکت استرالیایی prefab architecture طراحی کرده است. شمار زیادی از مشتری‌های این شرکت خواستار داشتن خانه‌هایی بودند که تا حد ممکن به ساحل نزدیک باشد و منظره خوبی داشته باشد و حالا این شرکت گامی فراتر نهاده است و خانه‌ای درست کرده است که کمی هم از مرز ساحل و خشکی جلوتر می‌رود.

اتاق‌های این خانه به صورت عمودی روی هم قرار دارند. خانه طوری طراحی شده است که ما را به یاد دماغه یک کشت می‌اندازد و شاید بشود آن را به عنوان افزونه‌ای برای خشکی هم در نظر گرفت.

مبلمان خانه ساده و مینیمال است و به پین‌هایی فلزی به صورت ایمن نصب می‌شود.

ساکنان خانه از دریچه سقف خانه می‌توانند وارد آن شوند و از منظره زیبا و بی‌نظیر اقیانوس لذت ببرند.

خانه‌ای در پرتگاه

خانه‌ای در پرتگاه

خانه‌ای در پرتگاه

خانه‌ای در پرتگاه