اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خانم معلم و تجاوز به دانش آموز دبیرستانی+عکس



تجاوز به دانش آموزان,تجاوز,عکس تجاوز
خانم معلم و تجاوز به دانش آموز دبیرستانی+عکس

به گزارش پلیس معلم دبیرستان پسرانه پوجوآکیو در نیومکزیکو به منظور سوء استفاده جنسی در ازای نمره قبولی دانش آموز را وادار به اعمال ناشایست در کلاس مدرسه کرد.

حوادث - به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشیدپرس پس از قفل کردن در کلاس پس از تعطیلی مدرسه جنیفر ویگیل 31 ساله دانش آموز پسر خود را به بهانه تکرار یک آزمایش شیمی در کلاس درسی که درب آن توسط وی قفل شده بود بعد از سوء استفاده قرار دادن دانش آموز مدیر مدرسه آگاه و پلیس را در جریان قرار داد.

پس از حضور پلیس این معلم مأمورین پلیس از رضایت و توافق دو طرفه صورت گرفته است اما این دانش آموز با گفتن حقیقت پرده از حقیقت معلم متجاوز برداشت و اذعان داشت شرایط فرار برایش فراهم نبوده و معلم کلید اتاق را پنهان کرده بود.
به گزارش این خبرگزاری عکسی که این دانش آموز از معلم خود گرفته مدرکی محکم برای محکومیت وی در پرونده اش درج شد.

وی پس از دستگیر شدن به زندان سانتافه تا اعلام حکم دادگاه فرستاده شد.
مدیر این مدرسه با تأسف از وجود چنین الگوهایی در نظام آموزشی از دیگر معلمان مرد وزن این مدرسه خواست تا با شیوه رفتاری درست الگوهایی سازنده در جهت رشد و تعالی دانش آموزان باشد.

باشگاه خبرنگاران

 

 


ویدیو مرتبط :
معلم و دانش آموز خنگ!!!!!!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز معلم آمریکایی به دانش‌آموز 13 ساله+عکس



اخبار ,اخبار حوادث ,تجاوز

 

اخبار حوادث - تجاوز معلم آمریکایی به دانش‌آموز 13 ساله+عکس

یک معلم 32 ساله آمریکایی به اتهام آزار و اذیت جنسی دانش آموز 13 ساله‌اش بازداشت شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک معلم 32 ساله آمریکایی به نام ماری مک‌کورمیک به اتهام آزار و اذیت جنسی دانش آموز 13 ساله‌اش بازداشت شد.

به گزارش پلیس منطقه "سیلوام سپرینگ"، مک‌کورمیک در ماه‌های ژوئن و آگوست سال جاری چندین دفعه این دانش‌آموز پسر را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

گفته میشود پیش از برقراری رابطه جنسی با این دانش‌آموز، مک‌کورمیک چندین تصویر مستهجن از خود را برای او فرستاده و او را به این کار ترغیب کرده است.

مک‌کورمیک پس از بازداشت توسط پلیس، از کار خود برکنار شد و تا زمان تشکیل جلسه دادگاه، به قید ضمانت 50 هزار دلاری آزاد شده است.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران