اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خانم معلمی 28 ساله که دانش آموزش را اجبار به رابطه جنسی می کرد +عکس



خانم معلمی 28 ساله که دانش آموزش را اجبار به رابطه جنسی می کرد +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: معلمی که اقدام به برقراری رابطه جنسی با یک دانش آموز 16 ساله کرده بود دستگیر شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این معلم 28 ساله متهم است که با یک دانش آموز 16 ساله رابطه برقرار کرده است و او را مجبور کرده عکسهای غیر اخلاقی وی را تماشا کند. در خبرها آمده است وی در طی ساعات آموزشی و در کمد رختکن مدرسه این کار را انجام میداده است . این معلم که اهل فلوریداست "کیسی کریستین" نام دارد و به دلیل برقراری رابطه با دانش آموزی که به سن قانونی نرسیده است دستگیر شده است.

اولیای مدرسه ای که او در آنجا تدریس میکرد با مطلع شدن از جریان به طرح شکایتی از وی به پلیس محلی پرداختند . دانش آموزی که قربانی این رابطه است به پلیس گفته است معلمش از او میخواسته بعد از ساعت کلاس در کلاس بماند و او را مجبور میکرده که به خواسته اش عمل کند.

برای این معلم خطاکار وثیقه 85 هزار دلاری صادر شده است./پرداد


ویدیو مرتبط :
معلمی که دانش آموزش را با کمربند میزد .....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رابطه نامشروع خانم معلم 24 ساله با دانش آموزان +عکس



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: معلم ریاضی دبیرستان پس از فرستادن عکسهای برهنه خود برای 4 دانش آموزش آنان را اغفال و اقدام به برقراری رابطه جنسی با آنها کرده است.

رابطه نامشروع خانم معلم 24 ساله با دانش آموزان

این معلم 24 ساله متهم است که حداقل با 4 دانش آموز کلاسش رابطه جنسی برقرار کرده است. "اشلی نیکول اندرسون" قبلا هم به جرم رابطه با یک دانش آموز 15 ساله دستگیر شده بود.

گفته میشود این معلم که در مقطع دبیرستان تدریس میکرد طی یک سال عکسهای برهنه خود را برای دانش آموزانش ارسال میکرده است.

یکی از این بچه ها در این رابطه با دوستانش صحبت کرد و به این ترتیب این صحبتها در تمام مدرسه شنیده شد. یکی از معلمان با شنیدن این صحبتها پلیس را در جریان گذاشت . 

رابطه نامشروع خانم معلم 24 ساله با دانش آموزان

این زن متهم است که با 4 دانش آموز بین سنین 15 تا 19 سال رابطه داشته است . او در بازجویی به این رابطه ها اعتراف کرده است . مدیر این دبیرستان اعلام کرده است که وی از تمام این قضایا بی خبر بوده و از این به بعد قوانین سخت گیرانه تری برای بچه ها و معلمان در نظر خواهد گرفت.

این معلم دستگیر شده و بعد از پرداخت وثیقه 5000 دلاری از زندان آزاد خواهد شد. قاضی این پرونده وی را به خاطر سوء استفاده جنسی از دانش آموزان به 5 سال زندان محکوم خواهد کرد./ گروه خبری پرداد