اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خانم سارق را شناسایی کنید +عکس


پلیس آگاهی پایتخت با انتشار تصویر یکی از اعضای باند سرقت از شهروندان خواست او را شناسایی کنند.

خبرگزاری ایسنا: پلیس آگاهی پایتخت با انتشار تصویر یکی از اعضای باند سرقت از شهروندان خواست او را شناسایی کنند.

در تاریخ 29 فروردین ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری 153 شهرک ولی عصر (عج) به ماموران اعلام کرد که سارق یا سارقان اقدام به سرقت کیف دستی اش از داخل خودرو کرده‌اند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت داخل خودرو و به دستور شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 18 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و مالباخته پس از حضور در پایگاه پنجم پلیس آگاهی، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : در خیابان دانش آموز واقع در شهرک ولیعصر، خودرو را پارک و پس از چند ساعت به محل خودرو مراجعه کردم و متوجه شدم که کیف دستی حاوی عابربانک و ... سرقت شده است.

خانم سارق را شناسایی کنید +عکس

مالباخته در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: چندی پیش درخواست یک وام بانکی داشتم تا اینکه پس از چندین روز پیگیری، نهایتا موفق به دریافت وام شدم و شعبه بانکی ارائه کننده تسهیلات وام نیز پول را به حساب عابربانک بنده واریز کرد، اما کمتر از 24 ساعت از زمان دریافت وام، کیف حاوی عابربانک بنده سرقت شد و متاسفانه بر روی کارت عابربانک، رمز ورود به داخل حساب نیز درج شده بود.

با آغاز تحقیقات پلیسی، کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی با بررسی تراکنش مالی حساب عابربانک مالباخته اطلاع پیدا کردند که سارقان بلافاصله پس از انجام سرقت، در استان گیلان – شهرستان رودبار اقدام به برداشت تمامی پول داخل حساب مالباخته کرده‌اند.

با شناسایی محل‌های برداشت پول از حساب مالباخته، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که تنها در یک فقره برداشت پول از حساب مالباخته، مبلغ 14 میلیون تومان از داخل حساب برداشت شده است؛ محل برداشت این مبلغ در یک طلافروشی واقع در شهر منجیل شناسایی و در بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته آن مشخص شد خانمی حدودا 35 – 30 ساله با مراجعه به یک مغازه طلافروشی اقدام به خرید بیش از 14 میلیون تومان طلا و جواهرات کرده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده در پایگاه پنجم پلیس آگاهی و برای شناسایی و دستگیری اعضای این گروه از سارقان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر به دست آمده یکی از اعضای گروه سارقان از سوی مقام قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی هویت متهمه شدند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت، مخفیگاه یا محل‌های تردد این شخص را از طریق شماره تماس 51055453 و 51055317 در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.


ویدیو مرتبط :
شناسایی از روی پشت بام و دستگیری 100 سارق و

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست پلیس از شهروندان/ مخفیگاه سارق را شناسایی کنید+عکس



 

دستگیری ۱۳۵ زائر هنگام

 

سوم مرداد ماه امسال وقتی که مرد ۵۷ ساله برای شکایت به دادیاری شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران رفت در شکایت خود به قاضی رضوانفر گفت: بنگاه املاکی در سعادت آباد دارم و متأسفانه مدارک و اسنادی را طبق عادت داخل خورو سواری ۲۰۶ گذاشته و خودرو را نیز مقابل در بنگاه پارک کرده بودم که در روز گذشته کیف مدارک از داخل خودرو شامل مدارک، اسناد، وکالت نامه، قراردادنامه‌های مربوط به بنگاه، به سرقت رفته است.

وی ادامه داد: به هیچ وجه فکر نمی‌کردم از خودرویی که در مقابل بنگاه در کنار خیابان پارک کرده و هر لحظه چشمان من و سایر همکارانم نظاره گر آن است سرقت شود به این ترتیب با دستور رضوانفر پرونده جهت رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

در فاصله بین شکایت مرد مالباخته در دادسرا و حضور وی در پایگاه دوم، سارق با وی تماس گرفته و با تهدید مالباخته در خصوص مدارک و اسناد به سرقت رفته از وی خواست تا در مقابل بازگرداندن این اسناد و مدارک مبلغ ۵ میلیون تومان به وی بپردازد.

مرد مالباخته نیز پس از چانه زنی و توافق برای پرداخت ۱. ۵ میلیون تومان، در ‌‌نهایت مبلغ یک میلیون تومان به شماره حسابی که سارق اعلام کرده بود واریز کرد.

کارآگاهان مبارزه با سرقت از داخل خودرو پایگاه دوم در تحقیقات اولیه دریافتند متهم با استفاده از عابر بانک بخشی از مبلغ یک میلیون تومان را از بانکی در شهر کرج دریافت کرده و مابقی را به حساب دیگری حواله کرده و در یک فروشگاه خرید کرده است.

در بررسی‌های بعدی معلوم شد که تمامی این عابر بانک‌ها سرقتی بوده و مالباخته شماره رمز کارت را روی کاغذی در کنار کارت یا روی کارت عابربانک یادداشت کرده و سارق پس از سرقت به راحتی توانسته موجودی را در کمترین زمان ممکن برداشت کند.

با بررسی‌های بعدی از تصاویر دوربین مداربسته شعبه بانک مورد نظر در کرج، تصاویری ازچهره متهم در لحظه برداشت مبلغ به دست آمد اما در تحقیقات بعدی کارآگاهان پایگاه دوم، هویت وی تاکنون نا‌شناس مانده است.

قاضی پرونده با توجه به شرایط موجود با درخواست افسر پرونده مبنی بر انتشار بدون پوشش تصویر این متهم موافقت کرده است.

سرهنگ کارآگاه مهرداد یگانه رئیس پایگاه دوّم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به انتشار بدون پوشش چهره متهم شهروندانی که از هویت این فرد اطلاعی دارند یا از مخفیگاه وی مطلع هستند درخواست می‌شود تا مراتب را با شماره تلفن ۶۳۹۵۷۷۵۵ یا ۶۳۹۸۱۵۲۲ تماس حاصل کرده یا به خیابان آزادی – خیابان زنجان شمالی – پایگاه دوم پلیس آگاهی مراجعه کنند... /farsnews.com