اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خانم زیبای مشهوری که به طور خاصی زندگی میکند+عکس



به گزارش هیت ورد شریل کول اگر بخواهد به عنوان یک ستاره در آمریکا معروف شود باید روش زندگی خود را تغییر دهد.رسانه ها و پاپاراتزی های آمریکا لقب کسل آورترین زن جهان را به ستاره انگلیسی گروه Girls Aloud و همسر سابق اشلی کول که در مکانی خلوت و دنج در لس آنجلس زندگی میکند اعطا کرده اند.

 

زندگی خاص خانم زیبای مشهور

 

شریل در هتل پنج ستاره هالیوود سان ست مارکیز اقامت دارد و برای ضبط برنامه های خود نیز از استادیوی واقع در همین هتل استفاده می کند وتمام زندگی اش را به کار کردن ، تمرین های ورزشی و دراز کشیدن در کنار استخر می گذراند.

 

یک عکاس در این باره اظهار داشت:شریل زندگی اش را به بطالت می گذراند. او هیچ کار خاصی انجام نمی دهد و عنوان کسل آورترین زن جهان برازنده اوست. فرد دیگری نیز عنوان داشت: اون آدم یکنواخت و کسل آوریست. شریل غیر از کار، رفتن به باشگاه و دراز کشیدن لب استخر کار دیگری بلد نیست.

 

زندگی خاص خانم زیبای مشهور

 

یکی از کارکنان هتل نیز درباره شریل و برادر کوچکترش گری که در هتل سکونت دارند اعلام داشت آنها همانند افراد مشهور دیگر رفتار نمی کنند و هیچ حرکتی برای جلب نظر رسانه ها از خود نشان نمی دهند:” با وجود شهرت شریل هیچ کس در لس آنجلس او را نمی شناسد.

 

افراد سرشناس زیادی به این هتل می آیند ولی شریل مثل هیچ کدام از آنها نیست . با وجود آنکه هیچ رستوران، کلوپ و باری نزدیک هتل وجود ندارد تاکنون ندیده ام او برای رفتن به یکی از این مکان ها هتل را ترک کند و ترجیح می دهد در سوئیت خود بماند.

 

اکثرا غذا را در سوئیتش می خورد و همیشه نیز با کارکنان خدماتی هتل دعوا و مشاجره به راه می اندازد. همیشه سیگار مارلبورو می کشد و حتی در روزهای ابری نیز عینک آفتابی می زند./فان پاتوق


ویدیو مرتبط :
یوسف تیموری از زندگی شخصی و خانم تایلندی اش صحبت میکند...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختری 15 ساله است که شبیه عروسکها زندگی میکند +عکس



دختری 15 ساله است که شبیه عروسکها زندگی میکند +عکس
"ونوس پالرمو" 15 سال دارد . او اخیرا به یک پدیده اینترنتی تبدیل شده است و جالب است بدانید ویدئوی آرایش کردن او در یوتویوب تا کنون بیش از 30 میلیون بازدید کننده داشته است.

عروسک,اخبار,اخبار گوناگون

این دختر اهل لندن است و هر روز با تلاش و بهره گیری از تکنیکهای آرایشی خود را به یک عروسک زنده تبدیل میکند. او که اخیرا به همراه مادرش در یک برنامه زنده تلویزیونی حضور داشت تاکید میکند که اگرچه شبیه عروسکها لباس میپوشد و آرایش میکند اما یک دختر طبیعی است و زندگی نرمالی دارد.
وی در مصاحبه اش گفته است یک دختر معمولی در مدرسه است که علاقه زیادی به ریاضیات دارد و دوستان زیادی در مدرسه دارد که دوست دارند مثل او لباس بپوشند.
او قادر به تکلم به 5 زبان زنده دنیاست. وی میگوید برای انتخاب لباسهایش از مادرش کمک میگیرد.به عقیده وی هرکسی میتواند آنطور که مایل است زندگی کند و این درست نیست که مردم از رویاهای خود فرار کنند . وی معتقد است اگر دیگران از او الگوبرداری کنند میتوانند در رویاهای خود زندگی کنند
گفتنی است خیلی از بازدیدکنندگان ویدئوهای او از او انتقاد کرده و گفته اند:آرایش کردن برای یک دختر 15 سال کار مناسبی نیست و او با این کارها باعث میشود نوجوان تشویق شوند که خود را تغییر دهند و از زندگی واقعی دور شوند
او میگوید تنها 15 دقیقه طول میکشد تا خود را به صورت یک عروسک زنده آرایش کند.
اخیرا در کشورهای شرق آسیا نیز زنان زیادی با صرف ساعتها وقت و هزینه و اعمال جراحی خود را به صورت عروسک و باربی و شخصیتهای انیمیشنی تبدیل میکنند.

عروسک,اخبار,اخبار گوناگون

عروسک,اخبار,اخبار گوناگون

عروسک,اخبار,اخبار گوناگون

عروسک,اخبار,اخبار گوناگون

عروسک,اخبار,اخبار گوناگون

عروسک,اخبار,اخبار گوناگون

عروسک,اخبار,اخبار گوناگون

عروسک,اخبار,اخبار گوناگون

عروسک,اخبار,اخبار گوناگون


منبع: پرداد