اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خانم‌های مجرد کجا را اجاره کنند؟



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

خانم‌های مجرد کجا را اجاره کنند؟

روزنامه دنیای اقتصاد :  فرمول تبدیل رهن به اجاره در بازار اجاره مسکن، در قراردادهای رهن و اجاره اتاق و پانسیون به دانشجویان و کارمندان نیز راه پیدا کرده است و از طرف دیگر اتاق مهمان یکی از مزیت‌هایی است که برخی از پانسیون‌ها از آن بهره مند هستند.

این دو ویژگی پانسیون ها، این روزها بر جذب مستاجران مجرد بسیار تاثیرگذار بوده است.

نزدیکی به مترو، ایستگاه اتوبوس و خط اول تاکسیرانی، برخورداری از اینترنت پرسرعت، مبله و وایرلس رایگان، جزو امکاناتی هستند که در حال حاضر با گذشت زمان اکثر پانسیون‌ها باید از آنها برخوردار باشند و فراهم بودن چنین امکانات رفاهی به عنوان ویژگی شناخته نمی‌شود.

پانسیونی مختص بانوان در مرکز تهران واقع در خیابان انقلاب از اتاق‌های 2، 4 و 6 تخته برخوردار است که مبلغ ودیعه برای اقامت اتاق‌های 4 و 6 تخته به ازای هر نفر 200 هزار تومان است و اجاره ماهانه اتاق 6 تخته نیز به ازای هر تخت 140 هزار تومان، اجاره ماهانه اتاق 4 تخته 150 هزار تومان است و اما اتاق 2 تخته به دلیل نیمه خصوصی بودن از ودیعه 210 هزار تومانی و اجاره 300 هزار تومانی به ازای هر تخت بهره مند است.

این خوابگاه ساعات ورود و خروج مستاجران خود را کنترل می‌کند، زیرا قبل و بعد از ساعات تعیین شده از ورود یا خروج متقاضیان معذور است. اما هر یک از ساکنان پانسیون می‌توانند ماهانه یک مرتبه پذیرای یک مهمان باشند؛ زیرا اتاقی برای پذیرش مهمان در نظر گرفته شده است.از سوی دیگر در خیابان عباس آباد یک خوابگاه برای بانوان این امتیاز را مهیا کرده است که متقاضی اجاره تعیین شده را در صورت تمایل به صورت رهن با شرایط تبدیل اجاره ماهانه، هر 30 هزار تومان به ازای یک میلیون تومان پرداخت کنند و طبق گفته مسوول این خوابگاه، ساکنان از کلیه امکانات رفاهی برخوردار هستند.150 هزار تومان ودیعه اتاق‌های 4، 6، 8 و 10 تخته است و اجاره ماهانه 128 هزار تومان برای اتاق‌های 10 تخته، 148 هزار تومان اجاره ماهانه برای اتاق‌های 8 تخته، 158 هزار تومان اجاره ماهانه اتاق‌های 6 تخته و 178 هزار تومان اجاره ماهانه اتاق‌های 4 تخته در این خوابگاه است البته متقاضی بنا به درخواست خود می‌تواند اجاره ماهانه را با تقسیم کردن بر 30 هزار تومان به رهن تبدیل کند.

علاوه براین، در خیابان مطهری پانسیونی برای کارمندان و دانشجویان خانم در نظر گرفته شده است که آنها با ارائه کارت دانشجویی و گواهی اشتغال به کار اتاق مورد نظر خود را اجاره کنند و پارکینگ جزو امکانات ویژه این خوابگاه است.

اتاق‌های 2 تخته در این خوابگاه با شرایط 200 هزار تومان ودیعه و 310 هزار تومان اجاره ماهانه، اتاق‌های 4 تخته با 200 هزار تومان ودیعه و 210 هزار تومان اجاره ماهانه و همچنین اتاق‌های 6 تخته با ودیعه 200 هزار تومان و 170 هزار تومان اجاره ماهانه، آماده واگذاری به متقاضیان است.پانسیون مذکور برای مهمانان ساکنان خود اتاقی در نظر گرفته است البته هزینه هر شب اقامت در اتاق مهمان 10 هزار تومان است./دنیای اقتصاد

 


ویدیو مرتبط :
حیله گری خانم مجرد قسمت یکم پارت 4 Cunning Single Lady

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت آپارتمان‌ اجاره‌ای مخصوص "خانم مجرد"!


این روزها آن دسته از خانم‌های مجرد (جوان یا میانسال) که به اجبار یا به اختیار زندگی مجردی را انتخاب می‌کنند، همچون سابق برای اجاره یک واحد مسکونی دچار مشکل نمی‌شوند...

دنیای اقتصاد: این روزها آن دسته از خانم‌های مجرد (جوان یا میانسال) که به اجبار یا به اختیار زندگی مجردی را انتخاب می‌کنند، همچون سابق برای اجاره یک واحد مسکونی دچار مشکل نمی‌شوند چراکه این روزها برخی از واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران از این امتیاز یعنی اجاره به «خانم مجرد» برخوردار هستند.

معمولا اکثر دانشجویانی که از دیگر شهرها برای تحصیل یا برای کسب و کار به تهران نقل مکان می‌کنند پا به بازار واحدهای اجاره‌ای می‌گذارند البته همه خانم‌های مجرد مهاجران شهرهای اطراف نیستند، بلکه برخی از خانم‌های مجرد تهرانی هم ترجیح می‌دهند به طور مستقل زندگی کنند.

 نکته قابل توجهی که این روزها در بازار مسکن به چشم می‌خورد این مساله است که استقبال موجران از اجاره واحدشان به افراد مجرد باعث شده تا این بخش از بازار مسکن با رونق مواجه شود، زیرا افراد مجرد به خصوص خانم‌ها براین باورند که دیگر مثل گذشته برای اجاره یک واحد مسکونی با دردسر مواجه نیستند و در حال حاضر تنها با یک اراده می‌توانند واحد مورد نظر خود را اجاره کنند.

اکثر واحدهایی که به بازار اجاره برای تحویل به خانم‌های مجرد عرضه می‌شود، مالکان‌شان خانم و ساکن همان ساختمان هستند و اگر موجری قصد داشته باشد واحدش را به خانم مجرد اجاره بدهد و خود ساکن آپارتمان نباشد، ساکنان آپارتمان را از لحاظ مجرد، زوج یا خانواده بودن مورد بررسی قرار می‌دهد تا به متقاضی این اطمینان را بدهد که آپارتمان مذکور امنیت لازم را برای وی فراهم می‌کند.