اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خانمی با سنگین ترین دستان دنیا +عکس



اخبار گوناگون - خانمی با سنگین ترین دستان دنیا +عکس

"دونجی سامکسامام" خانم 59 ساله تایلندی، یکی از افرادی است که به بیماری lipomastosa مبتلا است و حالا با درد بسیار زیادی زندگی خود را ادامه می دهد. او یک مغازه کنار خیابانی را با همین حال اداره می کند تا بتواند خرج زندگی را بدست آورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بیماری نادر و عجیب macrodystrophia lipomastosa یکی از مشکلاتی است که باعث بزرگ شدن اندام های مختلف بدن می شود. این بیماری بسیاری از مبتلایانش را در سنین پایین از بین می برد و کمتر افرادی می توانند با این بیماری به سن های بالا برسند.

"دونجی سامکسامام" خانم 59 ساله تایلندی، یکی از افرادی است که به این بیماری مبتلا است و حالا با درد بسیار زیادی زندگی خود را ادامه می دهد. او یک مغازه کنار خیابانی را با همین حال اداره می کند تا بتواند خرج زندگی را بدست آورد.

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,سنگین ترین دستان دنیا

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,سنگین ترین دستان دنیا

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,سنگین ترین دستان دنیا




این خانم از سن 9 سالگی نشانه های این بیماری را در بدنش مشاهده کرد و سپس به مرور دستانش از شانه تا نوک انگشت ها شروع به رشد کرد. حالا به نظر می رسد این بیماری باعث شده که وی صاحب سنگین ترین دستان دنیا شود و نامش به زودی وارد کتاب گنس می شود.

دستان خانم دونجی هر کدام 10 کیلوگرم وزن دارند. او که 20 سال از روزهای جوانی را به خاطر این مشکلات در خانه گذارنده است، حالا مجبور است برای خرج روزانه کار کند. این بیماری باعث شده است تا حتی راه رفتن هم برای این خانم مشکل باشد.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
سنگین ترین پیاز دنیا +عکس...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سنگین ترین اثر هنری دنیا +عکس




سنگین ترین اثر هنری دنیا +عکس

"هانتر مان" صاحب ونی بسیار جالب و البته مشهور به نام "براس ون" است. این ون در اصل یک جیمس مدل 1975 است که این روزها به عنوان سنگین ترین اثر هنری دنیا که بر روی خودرو پیاده شده است شناخته می شود.

بسیاری هستند که با استفاده از خودرو سعی در هنرنمایی دارند ولی برخی از آن ها کمی متفاوت تر هستند به طوری که برای خود نامی دست و پا می کنند و به شهرت می رسند."هانتر مان" صاحب ونی بسیار جالب و البته مشهور به نام "براس ون" است. این ون در اصل یک جیمس مدل 1975 است که این روزها به عنوان سنگین ترین اثر هنری دنیا که بر روی خودرو پیاده شده است شناخته می شود.

سنگین ترین اثر هنری دنیا,براس ون,ماشین ون

او این ون را پوشیده از وسیله های و مجسمه های آهنی کرده است که همه آن ها روی هم نزدیک به 4500 کیلوگرم وزن دارند و ارزش این آهن ها نزدیک به 15 هزار دلار است ولی در کل قیمت این ون نزدیک به 350 هزار دلار اعلام شده است.
این اثر هنری بزرگ البته مشکلاتی را نیز به همراه دارد چرا که باعث شده است تا تایرهای آن در هر 5هزار کیلومتر نیاز به تعویض داشته باشند و البته تا به حال موتور ان نیز چندین بار تقویت شده است تا بتواند حرکت کند.
صاحب این ون می گوید گاهی اوقات مردم خودروی من را به نام "رویای فانتزی کالیفرنیا" و حتی چندین بار نیز پلیس جلوی من را گرفته است و افسرها به جای جریمه کردن تنها در کنار ون شروع به عکس گرفتن کرده اند.

سنگین ترین اثر هنری دنیا,براس ون,ماشین ون

سنگین ترین اثر هنری دنیا,براس ون,ماشین ون

سنگین ترین اثر هنری دنیا,براس ون,ماشین ون

منبع:yjc.ir