اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خاموشی خنده‌های علی در شكنجه‌های مرگبار پدر



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

خاموشی خنده‌های علی در شكنجه‌های مرگبار پدر

علی كوچولو با ذوق موبایل پدرش را به دست گرفته و بازی می‌كرد، خنده‌های پسرك خیلی زود رنگ باخت و لب‌هایش برای همیشه خاموش شد.

به گزارش ایران پدر شكنجه‌گر با گمشدن موبایلش بی‌رحمانه به جان پسرك افتاد و وی را با مرگ هم‌آغوش كرد.

سرهنگ گل صباحی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در گفت‌وگو با ایران گفت: ساعت 11 صبح شنبه هفته گذشته با اعلام كلانتری 12 شهید چمران كرج مبنی بر مرگ مرموز یك كودك در بیمارستان شهید باهنر كارآگاهان دایره جنایی بلافاصله خود را به بیمارستان رساندند.

پزشكان به مأموران گفتند كه روی اندام‌های فوقانی و تحتانی ران، باسن، گردن و ناحیه كشاله ران آثار سوختگی ناشی از شكنجه دیده شده است. رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد باتوجه به تحقیقات به عمل آمده از پرسنل شیفت بیمارستان مشخص شد دو مرد ناشناس با رساندن این كودك به بیمارستان بلافاصله متواری شده‌اند.

مأموران كه برای شناسایی خانواده كودك و افشای راز مرگ دلخراش وی به بن‌بست خورده بودند با راهنمایی‌های پرسنل بیمارستان به چهره‌نگاری دو مرد فراری پرداختند و در شاخه دیگری باتوجه به قدیمی بودن آثار كودك‌آزاری كه به 6 ماه گذشته برمی‌گشت پلیس در این شاخه به تجسس‌های اطلاعاتی پرداخت و توانست خانواده پسربچه را ردیابی كند.

كارآگاهان با مراجعه به بانك اطلاعات پلیس آگاهی مشخصات پدر 30 ساله این كودك به نام مهدی را به دست آوردند كه شباهت زیادی به چهره‌نگاری رایانه‌ای داشت.

سرهنگ گل صباحی گفت: افسر دایره جنایی با مراجعه به خانه پدر و مادر این پسر پی برد كه آنان فراری شده‌اند و با تجسس‌های میدانی خیلی زود مخفیگاه پدر كودك‌آزار را ردیابی كرد.رئیس پلیس اداره آگاهی استان البرز این را هم اضافه كرد که پدر و مادر علی 9 ساله چند سالی بود با هم اختلاف داشتند و در پی همین اختلاف‌ها مادر خانه را ترك كرده بود.

به گزارش شوك، پلیس توانست خیلی زود این پدر جنایتكار را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر كند.«مهدی» وقتی راز هولناك خود را فاش شده دید، به كارآگاهان گفت: وقتی موبایلم گم شد چون آخرین بار آن را در دستان پسرم دیده بودم ابتدا وی را با شیلنگ زدم سپس با سیخ داغ بدنش را سوزاندم. باتوجه به مشكلات روانی كه داشتم نمی‌دانستم چه می‌كنم، صبح كه از خواب بیدار شدم متوجه خون‌آلود بودن رختخواب پسرم شده و جسد بی‌جان وی را به بیمارستان رساندم اما خیلی دیر شده بود و پسرم در آغوشم جان داد. من هم از ترس زندان فراری شدم./تابناک

 


ویدیو مرتبط :
شوخی مرگبار پدر با فرزندش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشای جزییات تازه از شكنجه مرگبار پسر 9 ساله توسط پدر


مردی كه متهم است فرزند 9 ساله خود را شكنجه كرده و او را به قتل رسانده است برای برگزاری محاكمه به دادگاه كیفری استان البرز معرفی شد.

شرق:  مردی كه متهم است فرزند 9 ساله خود را شكنجه كرده و او را به قتل رسانده است برای برگزاری محاكمه به دادگاه كیفری استان البرز معرفی شد.

پسربچه 9 ساله كه علی نام داشت روز 25 دی سال گذشته توسط پدرش به بیمارستان شهید باهنر كرج منتقل شد و پزشكان بعد از بررسی علایم حیاتی این كودك متوجه شدند او فوت شده است. زمانی كه پرستاران خواستند این خبر را به پدر علی اعلام كنند متوجه شدند او بیمارستان را ترك كرده است.

بعد از آن به دلیل وجود آثار كودك‌آزاری روی بدن متوفی موضوع به پلیس گزارش شد و پزشكان شرح دادند روی دست و سینه علی علایم سوختگی با سیگار و فلز داغ وجود دارد و همچنین معاینه‌ها نشان می‌دهد او مورد آزار جنسی نیز قرار گرفته است.

 ماموران بعد از انتقال جنازه علی به پزشكی قانونی، با توجه به مشخصاتی كه پدر مقتول در فرم پذیرش بیمارستان نوشته بود به خانه او رفتند اما فهمیدند آدرسی كه مرد فراری اعلام كرده، جعلی است و وجود خارجی ندارد.

 چند روز بعد مردی به بیمارستان باهنر رفت تا از علی خبر بگیرد. ماموران حراست نیز او را بازداشت كردند و به پلیس تحویل دادند. این مرد كه از دوستان پدر علی بود، متهم 31 ساله به نام ارسلان را معرفی كرد و نشانی خانه او را به ماموران داد. به این ترتیب ارسلان دستگیر و تحقیقات قضایی از او در دادسرای جنایی كرج آغاز شد.

 در همین زمان پزشكی قانونی در نامه‌ای علت مرگ علی را خونریزی مغزی بر اثر وارد شدن ضربه اعلام و تایید كرد روی پیكر مقتول آثار سوختگی و ضرب و جرح و همچنین تجاوز دیده می‌شود.


ارسلان در بازجویی‌ها اتهام قتل را قبول نكرد. او كه در زمان انتقال فرزندش به بیمارستان مدعی شده بود علی هنگام بازی از پله‌ها پرت شده و سرش به دیوار خورده است این بار گفت برای تنبیه فرزندش، او را با شلنگ زده و با قاشق داغ بدن وی را سوزانده است اما قصد نداشت پسرش را بكشد. متهم كه به ماده مخدر شیشه معتاد است در بازجویی‌ها گفت: «چند وقت قبل به دلیل اختلافاتی كه با همسرم داشتم او به حالت قهر خانه را ترك كرد و به منزل پدرش در شهرستان رفت. بعد از آن من با علی تنها شدم.

 روز حادثه گوشی موبایل خریدم و آن را در خانه گذاشتم. شب وقتی برگشتم فهمیدم علی گوشی را گم كرده است. او را دعوا كردم و خواستم هرچه زودتر آن را پیدا كند. علی كمی جست‌وجو كرد اما نتوانست گوشی را بیابد برای همین در حالی‌كه به شدت عصبانی شده بودم با شلنگ او را كتك زدم بعد قاشقی را داغ كردم و روی تنش گذاشتم اما مشكل خاصی برای علی پیش نیامد و او به حمام رفت.

 هرچه منتظرش شدم برنگشت. برای همین داخل حمام رفتم و دیدم غش كرده است او را به اتاق بردم و خواباندم بعد یكی از دوستانم را خبر كردم و با هم در خانه مواد كشیدیم. صبح وقتی بیدار شدم علی هنوز زنده بود و نفس می‌كشید. من به پیشنهاد دوستم او را به بیمارستان بردم و بعد از ترس دستگیری فرار كردم.»


این متهم ادامه داد: «من اتهام تجاوز به علی را قبول ندارم و نمی‌دانم پزشكی قانونی به چه دلیل چنین نظری داده است.»در روزهایی كه ارسلان در بازداشت به سر می‌برد پلیس به تحقیق درباره این مرد ادامه داد و متوجه شد او قبلا دو بار به اتهام رابطه نامشروع و كودك‌آزاری بازداشت شده بود. همچنین فاش شد این مرد از طریق ساخت پایپ و خرید و فروش موادمخدر زندگی‌اش را تامین می‌كند.

 ارسلان درباره اتهام كودك‌آزاری كه قبلا به وی نسبت داده شده بود، گفت: «قبلا هم یك‌بار دیگر همسرم قهر كرده و به خانه پدرش رفته بود. من آن زمان خیلی علی را كتك می‌زدم و بارها بدن او را با سیخ كباب داغ كردم و با سیگار سوزاندم تا اینكه یكی از همسایه‌ها به اورژانس اجتماعی خبر داد و ماموران مرا بازداشت كردند اما بعد از چند روز آزاد شدم.»


پرونده برای تكمیل شدن به ثبت اظهارات مادر علی نیز نیاز داشت. به همین دلیل ماموران زن جوان را پیدا كردند. او كه از شنیدن خبر فوت فرزندش شوكه شده بود به ماموران گفت: «بعد از ازدواج متوجه رفتارهای نادرست ارسلان شدم. او اعتیاد داشت و شكاك بود. هروقت از خانه بیرون می‌رفت مرا زندانی می‌كرد. وقتی هم عصبانی می‌شد كتكم می‌زد. او بارها من را به حمام برد و زیر دوش آب سرد با شلنگ كتكم زد. ارسلان چند جای بدنم را هم سوزانده كه آثار آن هنوز از بین نرفته است.

 همین رفتارهای او باعث شد برای طلاق اقدام كنم و حتی از پزشكی قانونی نامه‌ای گرفتم كه ثابت می‌كند من در خانه شوهر شكنجه شده‌ام.»این زن ادامه داد: «زمانی‌كه خواستم پرونده طلاق را پیگیری كنم متوجه شدم باردار هستم.

بعد از به دنیا آمدن علی هم شوهرم حاضر به جدایی نشد. من می‌خواستم حضانت علی را بر عهده بگیرم ولی ارسلان می‌گفت اجازه نمی‌دهد پسرم را ببینم. همین اتفاق باعث شد به خاطر فرزندم در خانه این مرد بمانم و تمام سختی‌ها را تحمل كنم اما هر از گاهی طاقتم تمام می‌شد و به خانه پدرم می‌رفتم.»


بازپرس جنایی بعد از اتمام تحقیقات مقدماتی برای ارسلان قرار مجرمیت صادر كرد و اكنون پرونده با صدور كیفرخواست در اختیار قضات شعبه اول دادگاه كیفری استان البرز قرار گرفته است و ارسلان به‌زودی محاكمه می‌شود.