اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خاطرات یک متخصص زیبایی از قذافی


متخصص زیبایی برزیلی كه در سال ۱۹۹۴ پف زیر چشم معمر قذافی را عمل كرده بود، اعلام كرد كه قذافی خودكشی خواهد كرد.

به نوشته روزنامه القدس العربی چاپ لندن، "لیاسیر رپییرو"، پزشك معروف برزیلی اعلام كرد زمانی كه در كنفرانس جراحی زیبایی سینه در طرابلس شركت كرده بودم وزیر بهداشت لیبی از من خواست یك فرد را كه برایش بسیار عزیز است، ملاقات كنم. ابتدا فكر كردم منظورش همسرش است، اما زمانی كه من را با خودروی خود به مكان مورد نظر برد، دریافتم كه عمل جراحی مربوط به معمر قذافی است كه داخل یك دژ پرپیچ وخم زندگی می‌كند.

وی افزود: وزیر از من خواست در دفتری منتظر بمانم سپس من به ساختمانی دیگر منتقل شدم كه در آن چادری علم شده بود.

این پزشك ۷۰ ساله می‌گوید: قذافی از من استقبال كرد و من به وی گفتم این جا تاریك است و به من این امكان را نمی‌دهد كه به خوبی شما را معاینه كنم. وی من را به یك مطب دندانپزشكی فوق پیشرفته برد.

وی ادامه داد: من از یك دژ محكم كه دارای سالن ورزشی و شامل استخری بود كه برای مسابقات المپیك ساخته می‌شود، عبور كردم. من یكی از معدود كسانی بوده‌ام كه از مخفی‌گاه قذافی در طرابلس بازدید كرده‌ام. قذافی در آن زمان از آمادگی بدنی بسیار عالی برخوردار بود.

این متخصص زیبایی گفت: یك سال بعد از آن تاریخ یك بار دیگر من به دیدن قذافی رفتم و برایش مو كاشتم.

این پزشك افزود: این دژ محكم دو اتاق برای جراحی با تجهیزات عالی و یك سالن برای استراحت داشت.

به گفته این پزشك تمام كارمندان قذافی خارجی بودند پزشكش پاكستانی بود و دو متخصص بیهوشی اهل روسیه و مصر و یك پرستار اهل یوگوسلاوی داشت و من معتقدم كه وی نگران است كه لیبیایی‌ها وی را بكشند.

این پزشك تصریح كرد: من شش روز با وی بود و اخلاقش را می‌شناسم تصور نمی‌كنم از این انقلاب زنده خارج شود. لیبیایی‌ها وی را وادار می‌كنند كه دست به خودكشی بزند.

منبع: ایسنا



ویدیو مرتبط :
خاطرات اقای غرضی با معمر قذافی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خاطرات دردناک محافظ قذافی



 

خاطرات دردناک محافظ قذافی

 

 

محافظان زن قذافی باید شخصیت قوی داشته و بتوانند خویشان خود را فراموش کنند تا جایی که شاید مجبور به قتل اعضای خانواده خود شوند.

 

به نقل از مهر، یک زن لبنانی پس از گذشت ۱۷ سال اعتراف کرد سالها به عنوان محافظ شخصی "معمر قذافی" در لیبی فعالیت کرده و شاهد برخی جنایات دیکتاتور لیبی بوده است.

"عزیزه ابراهیم" زن لبنانی ساکن روستای "عیناتا" (جنوب لبنان) که سالها به عنوان محافظ قذافی در لیبی فعالیت کرده است، پس از گذشت ۱۷ سال که به لبنان بازگشته در گفتگو با شبکه الجدید اظهارداشت: من سالها به عنوان محافظ قذافی موسوم به "راهبان انقلابی" فعالیت کردم.

وی در ادامه گفتگو با این شبکه لبنانی افزود: محافظان زن قذافی باید شخصیت قوی داشته و بتوانند خویشان خود را فراموش کنند تا جایی که شاید مجبور به قتل اعضای خانواده خود شوند.

عزیزه ابراهیم که هم اکنون در لبنان ساکن است، افزود: در یکی از مراسمها بود که "حسن شقیر" برادر زاده قذافی صدای خود را در برابر رهبر لیبی بالا برد که دقایقی بعد یکی از همین محافظان زن از جای خود بلند شد و به سوی شقیر شلیک کرد.

وی تاکید کرد: در تفکرات قذافی زنان با محافظ شدن ارج پیدا می کنند. قذافی به آنان حقوق برابر با مردان می دهد که این مسئله در کتاب سبز قذافی (منشور قذافی) آورده شده است.

محافظ سابق قذافی در ادامه با اشاره به یکی دیگر از خاطرات دردناک خود اظهار داشت: یک روز قذافی در نظر داشت سخنانی را در یک مجتمع دانشگاهی داشته باشد. که به همراه وی چندین محافظ زن نیز حضور داشتند. چند دقیقه بعد یک دانشجوی حقوق را به اتهام تماس گرفتن با عراق و تعدادی دیگر را از دانشکده اقتصاد آوردند که ۴ نفر به دار آویخته شدند.

عزیزه ابراهیم تاکید کرد: البته یکی از این دانشجویان به وسیله اعدام جان نباخت که محافظان زن وی را به همراه ۱۷ نفر دیگر با شلیک گلوله کشتند. در این میان هیچ کس نمی توانست حرفی بزند و باید فریاد می زدیم: اینها خیانتکار هستند.

محافظ سابق قذافی با ابراز امیدواری به مرگ وی اظهار داشت: اگر همچنان محافظ قذافی در لیبی بودم، شخصا وی را به قتل می رساندم.../مهر