اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خاطرات شیرین آقای همساده در تلویزیون


مجموعه «كلاه قرمزی» در چهار آیتم جذاب، جمعه 20 تیر روی آنتن شبكه دو می رود.

بانی فیلم: مجموعه «كلاه قرمزی» در چهار آیتم جذاب، جمعه 20 تیر روی آنتن شبكه دو می رود.

گلچین مجموعه «كلاه قرمزی» كه روزهای جمعه ساعت 11 به روی آنتن شبكه دو می رفت، در ایام ماه مبارك رمضان و تغییر ساعت در جدول پخش برنامه های شبكه، ساعت 10 صبح روی آنتن می رود.

مجموعه كلاه قرمزی 20 تیر، چهار آیتم دارد كه بدین شرح است. در آیتم اول، سفر رفتن و آداب آن توسط آقای مجری برای بچه ها بازگو می شود.آیتم دوم این مجموعه جذاب درخصوص توضیح آقای مجری درخصوص برف پاك كن و بوق ماشینهایی است كه موجب آزار و اذیت همسایگان را فراهم می آورد.

در آیتم سوم خواهیم دید آقای همساده خاطرات شیرین خود را از قضیه آزار و اذیت ماشینهایی كه بدون در نظر گرفتن وضعیتی كه همسایه خود با آن روبرو هستند و مزاحمتهایی كه برای سایرین ایجاد می كنند، با زبان شیرین و همان خنده همیشگی اش بیان می كند.آیتم چهارم این مجموعه به بیان خاطرات سفر شمال آقای مجری و عروسكها برمی گردد.

«كلاه قرمزی» مجموعه نام آشنایی است كه سالیان سال است مهمان خانه مخاطبان می شود. گروه كودك و خردسال این شبكه، هرسال با تنوعی جدید در این مجموعه به جذابیت آن افزوده اند. این مجموعه تا اتمام ماه مبارك رمضان، جمعه ها ساعت 10 صبح به روی آنتن شبكه دو می رود.


ویدیو مرتبط :
خاطرات شیرین آقای همساده از خانه تکانی عید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: خاطرات سیزده بدر آقای همساده!


 
 
 
 
خاطرات سیزده بدر آقای همساده!
  باشگاه خبرنگاران: