اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خاطرات ابوالفضل پورعرب از «هپی لومان»


ابوالفضل پورعرب گفت:"مرگ فروشنده" نمایش عمیقی است، من سال 61 نقش هپی لومان را در این نمایش بازی کرده‌ام، این نقش به شدت تاثیرگذار است.

خبرگزاری ایسنا: ابوالفضل پورعرب گفت:"مرگ فروشنده" نمایش عمیقی است، من سال 61 نقش هپی لومان را در این نمایش بازی کرده‌ام، این نقش به شدت تاثیرگذار است.

این بازیگر که به تماشای «مرگ فروشنده» در مجموعه تئاتر شهر نشست گفت: بعد از مدت‌ها به دیدن یک تئاتر نشستم و خاطراتم زنده شد چرا که من از تئاتر شهر خاطره‌های خوبی دارم.

وی با اشاره به نقشی که سال‌ها پیش در این نمایش بازی کرده است،یادآور شد: هپی پسر کوچکتر ویلی لومان آدمی بلند پرواز است، از زندگی‌اش راضی نیست و سرخوردگی‌هایش را در وقت گذرانی با نامزدهای همکارانش سپری می‌کند.

 با این که خودش از جامعه آسیب خورده، مدام در حال امید دادن به خانواده است سرخوش نیست اما از خوش بودن لذت می‌برد. وقتی که پدرش دچار ناامیدی می‌شود با سرخوشی‌های کوچکش نمایش را در دست می‌گیرد مثلا جایی می‌گوید می‌خواهم زن بگیرم جایی هم خبر می‌دهد که برادرش بیف دنبال کار می‌گردد.

پور عرب ادامه داد: هپی لومان من در قیاس با هپی لومان نمایشی که دیدم سرخوش‌تر بود. من هپی را خیلی هیجانی‌تر بازی می‌کردم.

این بازیگر در پایان همچنین یادآور شد: در تئاتر شهر نمایش "آن شب که تورو زندانی بود" را با فریماه فرجامی بازی کردم که نمایش پر دیالوگی بود و خاطره‌های فراوانی از آن دارم.

«مرگ فروشنده» به کارگردانی نادر برهانی مرند با بازی حمیدرضا آذرنگ، حمید رضا نعیمی، محمود رضا رحیمی نسیم ادبی ، رحیم نوروزی و .. در سالن اصلی تئاتر شهر هر روز از ساعت 19:30 اجرا خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
تکذیب خبر فوت ابوالفضل پورعرب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابوالفضل پورعرب در بستر بیماری



معرفی برگزیدگان پنجمین جشنواره تجسمی هنر جوان

 

  ابوالفضل پورعرب در بیمارستان «بهمن» تهران تحت نظر قرار دارد.به گزارش خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این بازیگر از پنج شنبه گذشته ۳۰ دی ماه در این بیمارستان بستری شده و تحت درمان است.

 

پس از انجام آزمایشات مشكل پور عرب مشخص خواهد شد.

 

این بازیگر ۴۹ ساله كه بعد از فیلم «عروس» در سال ۶۹ به یكی از چهره های سینمای ایران تبدیل شد، از اواخر دهه ی ۷۰ حضور كمرنگی در عرصه ی بازیگری سینما داشته است.

 

«قربانی»،«آواز تهران»، «نرگس»، «مهاجران»، «دو روی سكه»، «نیش»، «چهره»، «دركمال خونسردی»،

 

«مردی شبیه باران»، «غریبانه»، «مردی از جنس بلور» و «دست های آلوده» از جمله فیلم های سینمایی پورعرب هستند.

 

وی برای فیلم «مردی شبیه باران» در سال ۷۵ موفق به دریافت سیمرغ بلورین نقش اول مرد از جشنواره ی فیلم فجر شده است.... /خبرگزارى ایسنا