اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خاخام بزرگ اسرائیل: خدا احمدی‌نژاد را به جهنم ...



 

 

آخرین اخبار ,آخرین اخبار ایران

 

 

خاخام بزرگ اسرائیل، "حسنی مبارک" را "دوست نزدیک" از یهودیان سراسر جهان خواست برای سلامت مبارک و اثبات بی‌گناهی وی در دادگاه، نماز بخوانند.

 

مشرق:خاخام بزرگ اسرائیل، "حسنی مبارک" را "دوست نزدیک" از یهودیان سراسر جهان خواست برای سلامت مبارک و اثبات بی‌گناهی وی در دادگاه، نماز بخوانند.

"عوفادیا یوسف"،‌خاخام بزرگ اسرائیل و رهبر روحی جنبش افراطی مذهبی شاس ادعا کرد که خداوند "حسنی مبارک"، رئیس جمهور مصر را از مصیبتی که در آن گرفتار آمده نجات خواهد داد و او بی‌گناه و مبرا از زندان آزاد خواهد شد.

این خاخام یهودی که رئیس جمهور مخلوع مصر را به دلیل جلوگیری از ورود اسرائیل به بسیاری از جنگ‌ها و گرفتاری در بلایا و مصایب بزرگ دوست نزدیک خطاب کرده بود، از یهودیان سراسر جهان خواست برای سلامتی حسنی مبارک که جز عزت و احترام و شرف برای مصر ارمغانی به همراه نیاورده، نماز بخوانند.

عوفادیا یوسف همچنین در خطبه‌های نماز هفتگی خود که روز شنبه آن را ایراد کرد، از رهبران اسرائیل خواست به ایران حمله نکنند، چراکه خداوند از ملت یهود و اسرائیل حمایت خواهد کرد و بنابر، ادعایش رئیس جمهور ایران را به جهنم خواهد انداخت.

این خاخام یهودی در خطبه‌های نماز هفتگی یهود گفته بود که در هر نسل افرادی یافت می‌شوند که در صدد نابود کردن و از بین بردن ما هستند،‌ اما خداوند ما را از بلایا حفط می‌کند و در این دوره نیز ایران و حماس خواهان نابودی ما هستند.

این خاخام یهودی همچنین در سخنان خود تاکید کرده بود که اسرائیل نمی‌تواند به باراک اوباما،‌ رئیس جمهور آمریکا اعتماد داشته باشد و حتی از بردن نام او نیز ابا دارد و مطمئن است که خدا برای اسرائیل خواهد جنگید.

خاخام بزرگ اسرائیل ماه گذشته در سخنانی از دیدار سرّی خود با حسنی مبارک در 28 سال پیش در قاهره و در کاخ ریاست جمهوری مصر پرده برداشته و اعلام کرده بود که رئیس جمهور سابق مصر، در این دیدار از وی خواسته بود، او را تبرک بخشد‌ چراکه به برکت وی، ایمان و باور دارد و به همین منظور، برای تبرک خاخام عوفادیا یوسف دست برسر حسنی مبارک کشیده بود.

وی در این‌باره گفت که این اتفاق 28 سال پیش روی داد و مبارک به لطف تبرک وی بود که 30 بر مصر حکومت کرد، چون حاکمیت سه دهه‌ای یک فرد بر یک کشور امری نادر است و این به لطف دست پر برکت وی نصیب مبارک شده است.../mashreghnews.ir


ویدیو مرتبط :
احمدی نژاد در مرز اسرائیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش اسرائیل به سفر احمدی نژاد: بالون هوا می کنیم



 

 

واکنش اسرائیل به سفر احمدی نژاد: بالون هوا می کنیم

 

اسرائیل قصد دارد در اعتراض به بازدید احمدی نژاد از جنوب لبنان، بالن هوا کند.

به نقل از روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن، جمعی از شخصیت های سیاسی  و پارلمانی اسرائیل در نظر دارند در اعتراض به بازدید احمدی نژاد از جنوب لبنان، بیش از دو هزار بالن به رنگ پرچم اسرائیل هوا کنند.

این جمع همچنین تظاهرات اعتراض آمیزی به سفر احمدی نژاد به لبنان برگزار خواهند کرد.

این افراد قصد دارد صبح روز چهارشنبه در هنگام رسیدن احمدی نژاد به بیروت، بیش از دو هزار بالون به رنگ پرچم اسرائیل را به نشانه اعتراض، به آسمان هوا می کنند.

برخی از آنان نیز خواستار بازداشت محمود احمدی نژاد  به دلیل اظهارات وی برای محو اسرائیل شدند.

ارتش اسرائیل هم اعلام کرد که نیروها و تجهیزات نظامی خود را در مرز با جنوب لبنان متمرکز کرده  است.

احمدی نژاد فردا چهارشنبه ساعت هشت و نیم صبح به وقت محلی وارد فرودگاه بین المللی بیروت خواهد شد. سپس در ساعت 11 به کاخ ریاست جمهوری در منطقه بعبدا خواهد رفت تا با میشل سلیمان رئیس جمهور لبنان گفت وگو کند.

همچنین ظهر چهارشنبه به افتخار احمدی نژاد، رئیس جمهور لبنان، ضیافت نهاری خواهد داشت. در ساعت 15 و 30 دقیقه همان روز در محل اقامت وی در هتل الحبتور در منطقه سن فیل بیروت، احمدی نژاد با تعدادی از شخصیت های ارشد لبنانی دیدار می کند.

وی در ساعت 17 و 30 دقیقه با حضور در محل یادبود سرباز گمنام، به آن ادای احترام می کند و در ساعت 19 و 30 دقیقه به ورزشگاه الرایه در حومه جنوبی بیروت یا همان ضاحیه خواهد رفت تا در جشن بزرگ حزب الله و جنبش امل شرکت کند.

پس از آن احمدی نژاد با نبیه بری رئیس پارلمان لبنان دیدار و در ضیافت شامی حضور پیدا می کند.

رئیس جمهور ایران در روز دوم حضور در لبنان، در ساعت هشت و 30 دقیقه با تعدادی از شخصیت های مهم این کشور دیدار می کند. در ساعت 10 صبح به دانشگاه لبنان می رود تا ضمن سخنرانی، دکترای افتخاری را از این مرکز علمی دریافت کند.

وی سپس به جنوب لبنان خواهد رفت تا بازدیدی از این مناطق داشته باشد و پارکی به نام "باغ ایرانی" که در نزدیکی مرز اسرائیل ساخته شده را افتتاح کند.

"نعیم قاسم" معاون دبیر کل حزب الله لبنان نیز دراین باره گفت:سفر احمدی نژاد قبل از آغاز، به طور کامل موفق شد. پس اگر آغاز شود چه خواهد شد؟

وی ادامه داد: ایران طرحی را برای کمک به حل مشکل آب و برق لبنان در قالب ارائه مبلغی به میزان 450 میلیون دلار مطرح کرده است. منتظر خواهیم بود تا ببینیم لبنان چگونه با این طرح سخاوتمندانه  روبه رو می شود. به ویژه که ایران قبل از این آمادگی خود را برای تسلیح ارتش لبنان هم اعلام کرده بود.

روزنامه الشرق الاوسط اضافه می کند: عبارت "خوش آمدید" به زبان فارسی که به معنی "اهلا و سهلا " عربی است امروز بر زبان هر لبنانی است. چه افرادی که از سفر احمدی نژاد استقبال می کنند و چه مخالفان این سفر.

تصاویر احمدی نژاد، خیابان های بیروت به ویژه خیابان منتهی به فرودگاه، مسیر کاخ ریاست جمهوری و مسیر ساحلی را از پایتخت به سمت جنوب بیروت پر کرده است.

در این تصاویر، عکسی از احمدی نژاد در حالی که دست خود را به نشانه سلام بالا برده به همراه آرم جمهوری اسلامی ایران و درخت کاج به نشانه جمهوری لبنان به نمایش درآمده است.

در این تصویر همچنین دو عبارت خوش آمدید و اهلا و سهلا نیز نوشته شده است.

در همین حال وزارت امور خارجه آمریکا به اتباع خود درباره سفر به لبنان همزمان با سفر احمدی نژاد به این کشور هشدار داد.

وزارت خارجه آمریکا درباره دلیل این هشدار اعلام کرد: با وجود اینکه لبنان از آرامش نسبی برخوردار است ولی احتمال بروز اتفاقات خشونت آمیز به شکل فوری یا ناگهانی، جدی است و مقامات لبنان نمی توانند تامین امنیت شهروندان و اتباع خارجی را تضمین کنند...../تحلیل:عصرایران