اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خاتمی : ولی فقیه تنها رهبر سیاسی نیست بلکه نایب امام زمان (عج) است



خاتمی : ولی فقیه تنها رهبر سیاسی نیست بلکه نایب امام زمان (عج) است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ولی فقیه ما تنها یک رهبر سیاسی نیست بلکه ما نایب امام زمان (عج) است.

 

به گزارش انتخاب ؛ سید احمد خاتمی در تجمع بزرگ عزارادان فاطمی در میدان صادقیه تهران بر ضرورت الگوگیری بانوان از فضائل به ویژه حجاب و عفاف حضرت زهرا (س) تاکید کرد و گفت: بیعت با حضرت زهرا (س)، بیعت با ولایت و عفاف و حجاب است. وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) فدایی ولایت شد، افزود: ولایت امروز ما که همان ولی فقیه است ، مشروعیت از ولایت فاطمه (س) و علی (ع) دارد.

 

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه مردم ایران همواره فاطمی بوده اند و در همه عرصه ها فاطمی عمل کرده اند، به حضور با بصیرت مردم در مهار فتنه 88 اشاره کرد و گفت: مردم بصیر ایران، توطئه کسانی را که در ان فتنه به دنبال کودتای مخملی بودند و هدفشان تضعیف نظام ولایی کشور بود ، با رهنمودهای مقام معظم رهبری خنثی کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه مردم بصیر ایران در مقابله با فتنه علاوه بر تولی، تبری نیز از خود نشان داد، گفت: نکته برجسته اجتماعی میلیونی مردم تهران در نهم دی، تبرای ( اعلام برائت) انان بود.

 

وی تصریح کرد: مردم ما فاطمی هستند و همچنان که در مقابل فتنه 88 ایستادند ،در برابر تمام فتنه های دیگر قاطعانه می ایستند. عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: هم اکنون نیز مردم فاطمی ایران گوش به فرمان رهبرشان هستند و همه مواضعشان را با ولایت می سنجند و کمترین زاویه گرفتن از ولایت را بر نمی تابند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه اسلام عفاف و حجاب را گوهر می داند، خطاب به بانوان افزود: نباید این گوهر را در معرض چشم و رفتارهای الوده قرار داد. حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تاکید بر اینکه امروز حجاب مسئله ای فرعی نیست بلکه مسئله اصلی است، گفت: امروز بی حجابی گناهی فردی نیست بلکه گناهی 100 درصد اجتماعی است. وی گفت: اگر به میزان طلاق در جامعه توجه کنیم متوجه می شویم که یکی از علل اصلی ان همین بروز بدحجابی و بی حجابی است/انتخاب


ویدیو مرتبط :
کلیپ - نامه به نایب امام زمان (عج)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علم الهدی: سرکشی در مقابل دستور ولی فقیه، سرکشی در مقابل حجت خدا و امام زمان(عج) است



 

 

علم الهدی: سرکشی در مقابل دستور ولی فقیه، سرکشی در مقابل حجت خدا و امام زمان(عج) است

 

امام جمعه مشهد گفت: دشمنی و سرکشی در مقابل فرمان و دستور ولی فقیه، سرکشی در مقابل حجت خدا و امام زمان(عج) است، چون بنا بر نص فرمایش خود حضرت بقیةا...، ولی فقیه حجت امام زمان(عج) است.

حجت الاسلام سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد مقدس در محل رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی با اشاره به ملاقات مقام معظم رهبری با اساتید و شخصیتهای مبلغ مهدویت در حوزه علمیه افزود: ایشان در این دیدار نکات برجسته جالبی را تذکر دادند؛ آخرین نکته ای که در فرمایشات مقام معظم رهبری تذکر داده شد، این بود که فرمودند «با امام زمان(عج)، انس پیدا کنید و متوسل بشوید»؛ اما انس با امام زمان(عج) چطور ممکن است؟

وی افزود: ما که ایشان را نمی بینیم و ندیده ایم؛ مایی که ندیده دل داده و دلباخته اش شده ایم، چطور انس پیدا کنیم؟ تکذیب مدعیان ارتباط امام جمعه مشهد، انس با امام زمان(عج) را بر دو قسم عملیاتی و معنوی دانست و در این خصوص افزود: انس عملیاتی با امام زمان(عج)، ارتباط با ولایت امام زمان است. ما بی امام و بی صاحب نیستیم؛ الان امام زمان دارند ما را امامت می کنند و ارتباط با امامت امام زمان، انس عملیاتی با وجود اقدس بقیةا...(عج) است.

علم الهدی گفت: وجود اقدس امام زمان همه را ه های ارتباطی را بستند و فرمودند هر کس ادعا کند من را می بیند، تکذیبش کنید؛ هر کس ادعا کند با من رابطه دارد، او را هم تکذیبش کنید؛ همه راه های ارتباطی را بسته و فقط یک راه ارتباطی را باز گذاشته و فرموده اند «راه ارتباط با من و راه انس با امامت من از طریق حجت من است؛ از راه حجت من شما می توانید به من وابسته شوید و با امامت من رابطه برقرار کنید.» پس انس عملیاتی با امام زمان انس با حجت امام زمان است.

علم الهدی با بیان اینکه مجتهد جامع الشرایط و ولی فقیه، حجت امام زمان(عج) است، تأکید کرد: امامت امام زمان در جامعه از طریق این حجت اجرا می شود و انس عملیاتی با امام زمان، انس با حجت امام زمان است. روز سربازان گمنام امام زمان(عج) باید ببینیم چه می خواهد، چه می گوید، چه می پسندد، چطور رهنمود می دهد، چطور مدیریت می کند، در چه خط و جریان سیاسی قرار گرفته است و موضعگیری او در عرصه های بین المللی و در عرصه مدیریت داخلی جامعه و نظام چگونه است.

وی ادامه داد: همه اینها را پذیرفتن، دنبال همه رهنمودها رفتن و با یک بینش حکمت بین، حکمت حجت امام زمان را در تمام برنامه ها و طرحها و راهنمایی ها دیدن و تبعیت کردن، انس عملیاتی با امام زمان(عج) است، چون رابطه با امامت امام زمان فقط از همین طریق ممکن است و به جز این هیچ نوع ارتباطی با امام زمان نیست و هر نوع ادعای رابطه با امام زمان(عج)، یک انحراف و خیانت است و در مرتبه کفر قرار می گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نکته دیگر این است که مقابله با حجت امام زمان، مقابله با خود امام زمان است و دشمنی و سرکشی در مقابل فرمان و دستور ولی فقیه، سرکشی در مقابل حجت خدا و امام زمان(عج) است...../تحلیل:انتخاب