اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«حیران» مجهز به پایگاه اروژانس می شود


فرماندار شهرستان مرزی و بندری آستارا، ایجاد یک مرکز مجهز اورژانس را در منطقه توریستی و تفریحی حیران از الزامات دانست.

 خبرگزاری ایسنا: فرماندار شهرستان مرزی و بندری آستارا، ایجاد یک مرکز مجهز اورژانس را در منطقه توریستی و تفریحی حیران از الزامات دانست.

کیوان اسدپور در نشست شورای معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در شهرستان آستارا خاطرنشان کرد: با توجه به انبوه مسافران وارد شده به این منطقه کوهستانی خوش آب و هوا و برف گیر، ایجاد یک مرکز مجهز بهداشتی و درمانی از واجبات است که باید هر چه سریعتر تحقق یابد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این منطقه در بحث تقسیمات کشوری جزو مناطق استان گیلان و شهرستان آستارا است، مسئولان در ایجاد امکانات و تجهیزات بیشتر، بیش از گذشته تلاش کنند.

اسدپور اظهار کرد: در حال حاضر دولت، با یک نگاه ویژه به مناطق مرزی، درصدد توسعه تمام زیرساخت‌هاست و شهرستان آستارا از این مقوله مستثنی نیست.

وی افزود: با توجه به ورود انبوه مسافران به شهرستان از اقصی نقاط کشور، تعداد کثیری از اتباع کشور جمهوری آذربایجان جهت استفاده از امکانات بهداشتی و درمانی کشور وارد آستارا می‌شوند.

فرماندار آستارا در بخش دیگر سخنان خود به تفویض اختیارات مسئولان استانی در بخش بهداشت و درمان به مسئولان شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به ارائه خدمات در این بخش به همنوعان جمهوری آذربایجان، از دست دادن فرصت‌ها جایز نیست.

وی تاکید کرد: مسئولان باید از لحاظ تجهیزات و امکانات بهداشت و درمان، شهرستان را تجهیز کنند تا بتوانیم به حداکثر تقاضاها پاسخگو باشیم.

حسین عباسقلی‌زاده، مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا نیز طی سخنانی در این نشست تصریح کرد: با توجه به اهمیت مرزی بودن منطقه، تعداد کثیری از اتباع کشور جمهوری آذربایجان از طریق مرز زمینی آستارا وارد کشور می‌شوند.

وی توضیح داد: درصد قابل توجهی از این افراد، جهت مداوا و استفاده از امکانات پزشکی به ایران سفر می‌کنند.

عباسقلی‌زاده خطاب به حاضرین تاکید کرد: باید امکانات موجود را تا حدی افزایش دهیم که مراجعان از خروج از استان گیلان امتناع کنند.

 پس از پایان این نشست، حسن بهبودی، قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان به همراه اسد معانی، مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان، از امکانات بیمارستان دکتر شهید بهشتی، درمانگاه تازه تاسیس ویرمونی و بیمارستان در دست احداث یکصد تخت خوابی آستارا بازدید کردند.


ویدیو مرتبط :
چند روز پیش جنگل های حیران (گردنه حیران)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین مهلت مراجه به پایگاه...




۲۲ بهمن، آخرین مهلت مراجه به پایگاه اطلاعات اقتصادی خانوار

 

 

۲۲ بهمن، آخرین مهلت مراجه به پایگاه اطلاعات اقتصادی خانوار

 

 

مركز آمار ایران در اطلاعیه‌ای اعلام كرد كه مهلت كسب اطلاع از خوشه بندی و تایید یا اعتراض به آن فقط تا ۲۲ بهمن ماه است.

 


این اطلاعیه می‌افزاید: از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه، زمان مراجعه همه خانوارهایی است كه به هر دلیل در زمانبندی اعلام شده از طرف مركز آمار ایران نتوانسته‌اند برای دریافت نتایج اطلاعات اقتصادی خانوار خود و ثبت آن به سایت مركز آمار ایران مراجعه كنند.

 


كسانی كه دارای كد رهگیری هستند، می‌توانند پس از مشاهده اطلاعات اقتصادی خانوار خود نسبت به ثبت یا اعتراض خود اقدام كنند. بدیهی است عدم ثبت نظر، به معنی تایید اطلاعات اعلام شده از سوی سایت تلقی خواهد شد.

 


كسانی كه كد رهگیری خود را گم كرده‌اند نیز می‌توانند در اردیبهشت ماه ۸۹ نسبت به تایید یا اعتراض به اطلاعات خود اقدام كنند.

 


اطلاعات اقتصادی خانوار هم اكنون در پایگاه اطلاع رسانی به نشانی www.amar.org.ir در دسترس است.