اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حیدری: موهایم سفید شد؛ طلبم را نگرفتم


مدافع تیم فوتبال ذوب آهن گفت: موهایم سفید شد اما هنوز طلبم را از پرسپولیس نگرفته‌ام.

فارس: مدافع تیم فوتبال ذوب آهن گفت: موهایم سفید شد اما هنوز طلبم را از پرسپولیس نگرفته‌ام.

سپهر حیدری در مورد دیدار دوستانه ذوب آهن مقابل تیم ملی زیر 22 سال، گفت:‌ بازی خیلی خوبی برای ما و تیم ملی زیر 22 سال بود. آنها تیم خوبی را درست کردند و بازی مقابل این نفرات بسیار خاص است. بازی معقول و با تاکتیکی ارائه کردیم و از حریف برتر بودیم.

وی در مورد اینکه آیا ذوب آهن می‌تواند در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشد، خاطرنشان کرد: در نیم‌فصل اول بدون استراحت و تنها در حالی که هشت روز بعد از پایان مسابقات لیگ برتر سال قبل به بازی‌های امسال وارد شدیم بدنه تیم خسته بود و مشکلاتی از این بابت برای ما به وجود آمد، ان‌شاءالله در عمل ثابت می‌کنیم ما ذوب آهن هستیم. تنها 4 امتیاز تا تیم هفتم فاصله داریم و امیدوارم به روزهای خوب‌مان بازگردیم.

مدافع ذوب آهن در مورد نقل و انتقالات این تیم در نیم‌فصل عنوان کرد:‌ نمی‌توانم راجع به این مسئله صحبت کنم به هر حال بازیکنان خوبی جذب شدند و این نظر کادر فنی است. محسن مسلمان نیز برای ما زحمت زیادی کشید و امیدوارم نفرات جدید نیز بتوانند موثر باشند.

حیدری در مورد طلبش از پرسپولیس خاطرنشان کرد: موهای‌‌مان سفید شد و هنوز پول‌‌مان را دریافت نکردیم، نمی‌دانم وضعیت به چه شکلی است دو سال است به نفع ما رأی دادند اما پول‌مان پرداخت نشده است. طلب من 120 میلیون تومان بود که 20 درصد آن را به خاطر هواداران بخشیدم و 90 میلیون تومان شده است. همین الان به خاطر اینکه زمان زیادی از پولم را دریافت نکرده‌ام، می‌دانید چقدر ارزش آن کاسته شده است؟ به خاطر هواداران حتی این مسئله را رسانه‌ای نکردم. قرار شد از طریق درآمدهای پرسپولیس در سازمان لیگ طلب ما پرداخت شود اما پرسپولیس با این همه طرفدار پولی به حسابش نمی‌آید. چطور به حساب باشگاه‌های دیگر این همه پول می‌آید اما به حساب پرسپولیس هیچ پولی نمی‌آید. طلب ما به نوعی به تاریخ پیوست.


ویدیو مرتبط :
صورتی شبیه بابانوئل در موهایم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز94.11.5/ موهایم در فوتبال ایران سفید شد



عکس صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز

روزنامه  خبر  ورزشی

روزنامه های ورزشی

 

روزنامه   ایران  ورزشی

روزنامه های ورزشی

 

روزنامه   ابرار ورزشی

روزنامه های ورزشی

 

روزنامه  نود

روزنامه های ورزشی

 

روزنامه  گل

روزنامه های ورزشی

 

روزنامه   پیروزی

روزنامه های ورزشی

 

روزنامه  شوت

روزنامه های ورزشی

 

روزنامه  هدف

روزنامه های ورزشی