اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حیدری: روحیه پیروزی را از كی​روش آموختم


خسرو حیدری از جمله بازیكنانی است كه كارلوس كیروش سرمربی تیم ملی فوتبال روی او برای حضور خوب و شایسته در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2014 برزیل حساب ویژه‌ای گشوده است.


ویدیو مرتبط :
روحیه شاد مدافعان حرم بعد از پیروزی در عملیات ها !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كی‌روش: راه رسیدن به برزیل طولانی است



 

 

 

كی‌روش: راه رسیدن به برزیل طولانی است

 

سرمربی به مالدیو رفت

كی‌روش: راه رسیدن به برزیل طولانی است

تیم ملی فوتبال ایران در سومین و آخرین دیدار تدارکاتی خود در اتریش، بعدازظهر شنبه در یک هوای گرم و یک دیدار پرگل با نتیجه ‌3 بر ‌2 مقابل تیم بانیک استراوا از جمهوری چک به پیروزی دست یافت.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در این دیدار که از ساعت ‌١٥:45 در ورزشگاه "سوخاو" برگزار شد، تیم ایران در نیمه نخست با ترکیب رحمتی، ماهینی، نصرتی، حسینی، پژمان نوری، کریمی، مبعلی، زنیدپور، هادی نوروزی، قاضی و اولادی برابر حریف قرار گرفت و در دقیقه ‌٢٩ توسط قاضی به یک گل دست یافت. اما ناهماهنگی در خط دفاع، خستگی بازیکنان که روز قبل هم بازی کرده بودند و گرمای هوا باعث شد تیم حریف در دقایق ‌٣٠ و ‌٤٣ به دو گل دست یابد و نیمه اول با نتیجه ‌٢ - ‌١ بسود تیم چک خاتمه یافت.

در نیمه دوم، کی روش تغییراتی در تیم بوجود آورد بدین ترتیب که حسینی، نصرتی و کریمی در زمین ماندند و به جای بقیه، حقیقی، خسرو حیدری، پولادی، علی عسگری، بائو، حدادی فر، دقیقی و انصاریفرد به میدان آمدند. در اواسط این نیمه، رضا نوروزی جانشین کریمی شد و پژمان منتظری به جای نصرتی به میدان آمد.

نیمه دوم تقریبا بطور کامل در اختیار تیم ایران بود و بارها بازیکنان ما روی دروازه حریف خطرساز شدند که در نتیجه، رضا نوروزی در دقیقه ‌٧٨ و منتظری دقیقه ‌٨٠ دوبار دروازه حریف را باز کرده و بازی با حساب ‌٣ - ‌٢ به سود ایران خاتمه یافت. بدین ترتیب تیم ملی ایران در سه بازی تدارکاتی در این اردو صاحب دو برد و یک تساوی شد. قضاوت این دیدار را سه داور اتریشی برعهده داشتند.


در حاشیه


..............


** همانند دو بازی قبلی، گروهی از ایرانیان مقیم اتریش برای تماشای مسابقه به ورزشگاه آمده بودند.


** گرما و شرجی هوا بسیار در این دیدار آزار دهنده بود.


** در تیم بانیک استراوا چند بازیکن از اسلواکی و لهستان عضویت داشتند.


** کارلوس کی روش سرمربی تیم ایران پس از پایان این دیدار بلافاصله عازم وین شد تا از آنجا برای دیدن بازی دوستانه مالدیو با هند که روز یکشنبه برگزار می شود، به مالدیو برود.


** وی پیش از رفتن به داخل اتوبوس بازیکنان آمد و ضمن خداحافظی و ابراز رضایت از آنان، بابت تلاشی که در این اردو داشتند و نیز از سایر اعضای کادر تیم ملی تشکر کرد.

کی روش گفت: راه زیادی تا برزیل ‌٢٠١٤ درپیش داریم و در این راه با تیم های متفاوتی باید بازی کنیم که دو دیدار با مالدیو، آغاز این راه است. وی از بازیکنان خواست تا با همین تلاش و ممارستی که در این اردو داشتند، به حرکت خود ادامه دهند تا با طی کردن این راه طولانی به هدف نهایی خود برسیم.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران صبح یکشنبه در استخر هتل ریکاوری خواهند داشت و ساعت ‌٣٠/١٣ عازم وین می شوند تا از این شهر به ایران سفر کنند.