اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حکم متعرضان به دو زائر ایرانی اعدام است


یک عضو مجمع روحانیون مبارز در مورد ماجرای فرودگاه جده و تعرض دو مامور عربستان به دو نوجوان عمره گذار ایرانی گفت: کاری که نسبت دادند اگر آن‌ها انجام داده باشند از نظر اسلام حکمش اعدام است.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو مجمع روحانیون مبارز در مورد ماجرای فرودگاه جده و تعرض دو مامور عربستان به دو نوجوان عمره گذار ایرانی گفت: کاری که نسبت دادند اگر آن‌ها انجام داده باشند از نظر اسلام حکمش اعدام است.

 آیت‌الله موسوی بجنوردی در حاشیه مراسم ترحیم همسر آیت‌الله خاتمی که عصر جمعه در مسجد جامع حضرت امیر المومنین (ع) برگزار شده است در پاسخ به این سوال که وظیفه دولت در این ارتباط چیست و چه باید کرد؟ گفت:‌ دولت لازم است جلوی عمره را بگیرد و مردم نیز نروند.

او هم‌چنین در مورد حمله عربستان به یمن اظهار کرد: متاسفانه رژیم سعودی بدترین برخورد را با جهان اسلام انجام داده است. جنگ شیعه و سنی راه‌انداخته است و این بزرگ‌ترین خطر برای جهان اسلام است.

این عضو مجمع روحانیون مبارز تصریح کرد: عربستان دقیقا کاری را می‌کند که رژیم صهیونیستی می‌خواهد. مردم مظلوم یمن را به جرم این که شیعه هستند می‌کشد و این بزرگ‌ترین خیانت به مسلمانان جهان است. امام در مورد آل سعود فرمودند که آل سعود همیشه از پشت خنجر می‌زنند.


ویدیو مرتبط :
حکم اعدام یک سازمان حقوق بشری برای بازیگر ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حکم اعدام برای دو خواهر ایرانی در مالزی



حکم اعدام,اعدام,اخبار حوادث روز

حکم اعدام برای دو خواهر ایرانی در مالزی

دادگاهی در مالزی دو خواهر ایرانی را به جرم قاچاق مواد مخدر به اعدام محکوم کرد.

این دو خواهر 24 و 26 ساله دو سال پیش به جرم قاچاق مواد مخدر در فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور دستگیر شده بودند.

داتوک نورچایا ارشد، قاضی دادگاه شهر شاه ‌عالم مالزی با مردود دانستن دفاعیات متهمان آنها را شایسته حداکثر مجازات دانسته و به اعدام آنها رای داد.

وی تصریح کرد: در مجرم بودن متهمان هیچ شکی نیست، بنابراین هر دوی متهمان به اعدام با طناب دار محکوم می‌شوند.

دو متهم به هنگام قرائت حکم آرام بودند اما پدر آنها که در دادگاه حاضر بود پس از شنیدن حکم از حال رفت.

این دو خواهر در روز پنجم ماه می سال 2011 به هنگام ورود به فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور دستگیر شده و از هر کدام از آنها حدود 1.5 کیلو ماده مخدر شیشه کشف شد که دور کمرشان بسته شده بود.

به گزارش رسانه‌های محلی، هر دوی آنها تحت بند 39B قانون مواد مخدر خطرناک مورد محاکمه قرار گرفته‌اند که حداکثر مجازات اعدام را برای خاطیان در نظر گرفته است./ایسنا