اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حکم قصاص «فرزانه مرادی» اجرا شد؟


وکیل‌مدافع فرزانه مرادی از به تعویق افتادن اجرای حکم قصاص نفس موکلش خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: وکیل‌مدافع فرزانه مرادی از به تعویق افتادن اجرای حکم قصاص نفس موکلش خبر داد.

عبدالصمد خرمشاهی گفت: بنا به گفته موکلم قرار بود حکم قصاص وی صبح یکشنبه اجرا شود، البته ابلاغیه‌ای برای اجرای به‌دست من نرسیده بود.

وی افزود: بر اساس اطلاعاتی که از خانواده موکل کسب کرده‌ام حکم تاکنون اجرا نشده و بعید است که امروز این حکم اجرا شود؛ زیرا معمولا اجرای حکم قصاص نفس در ساعات اولیه روز صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برای اجرا شدن حکم موکل ابلاغیه‌ای به دست من نرسیده است، اما پیگیر کارها و اخذ رضایت از خانواده همسرش هستم.

این وکیل دادگستری خاطرنشان کرد: هنوز از دلیل اجرا نشدن حکم موکلم مطلع نیستم.

 فرزانه مرادی در سال 86 اقدام به قتل همسرش کرده بود که دادگاه وی را به قصاص نفس محکوم کرد.


ویدیو مرتبط :
تعویق یک حکم قصاص

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اجرا حکم قصاص عروس قاتل توسط مادرشوهرش در آمل



اخبار ,اخبار حوادث ,قصاص عروس قاتل

 

اخبار حوادث - اجرا حکم قصاص عروس قاتل توسط مادرشوهرش در آمل

همسر قاتل زمانی که متوجه رابطه قاتل با فرد دیگری می شود مشاجره ای بین آن دو صورت می گیرد که در همین حین محکوم علیه دست و پا همسر خود را بسته و با چاقو برنده ای گردن همسر خود را قطع می کند.

حکم قصاص عروس قاتل سحرگاه چهارشنبه توسط مادر شوهرش در زندان شهر آمل اجرا شد.
 
دادستان عمومی و انقلاب آمل در گفتگو با مهر گفت: محکوم علیه خانم (ص-ت) به دلیل بریدن گردن همسر خود و قتل عمد سحرگاه امروز در محوطه زندان این شهرستان اعدام شد.
 
علی طالبی با اشاره به اجرای حکم قصاص خانم (ص-ت) فرزند تقی گفت: این خانم چندین سال قبل رابطه نامشروعی را با شخصی داشت که همسرش متوجه رابطه وی با فرد دیگری می شود.
 
دادستان عمومی و انقلاب آمل بیان داشت:همسر قاتل زمانی که  متوجه رابطه (ص-ت) با فرد دیگری می شود مشاجره ای بین آن دو صورت می گیرد که در همین حین محکوم علیه دست و پا همسر خود را بسته و با چاقو برنده ای گردن مازیار همسر خود را قطع می کند.
 
علی طالبی افزود: قاتل بعد از تحمل چندین سال تحمل حبس در زندان، با اجرای تشریفات قانونی سحرگاه امروز پای چوبه دار رفت و مادر مقتول حکم قصاص عروس خود را اجرا کرد.
اخبار حوادث - مهر