اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حکم عامل شکنجه مرگبار «آتیلا» کوچولو


مرد شیشه ای که پس از آزار و اذیت هولناک کودک چهار ساله او را خفه کرده بود، به اعدام و قصاص محکوم شد.

خبرگزاری مهر: مرد شیشه ای که پس از آزار و اذیت هولناک کودک چهار ساله او را خفه کرده بود، به اعدام و قصاص محکوم شد.

کامران 27 بهمن سال گذشته آتیلا چهار ساله را پس از آزار و اذیت و شکنجه به قتل رساند.



صبح امروز جلسه دادگاه به ریاست قاضی عزیزمحمدی برگزار شد که در ابتدای جلسه نماینده دادستان با قرائت کیفرخواست گفت: در این پرونده کامران 27 ساله مجرد و بازداشت از تاریخ 29 بهمن ماه سال گذشته متهم به مباشرت در قتل آتیلا از طریق ایراد جرح عمدی می باشد.مقتول حاصل ارتباط نامشروع زن و مرد جوانی بود که پدر آتیلا به دلیل مشکلات مالی و مصرف مواد مخدر کودک چهارساله خود را نزد متهم به قتل قرار داده بود.

نماینده دادستان ادامه داد: ضرب و جرح عمدی، آزار و اذیت جنسی با اسپری واکس داشبرد، لواط به عنف از اقدامات مجرمانه کامران می باشد که با توجه به محتویات پرونده برای وی تقاضای مجازات قانونی را دارم.

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: زمان جنایت من اعتیاد شدیدی به شیشه داشتم. شب حادثه همراه یکی از دوستانم به خانه فردی در شهرک اندیشه رفته و در آنجا شیشه مصرف کردیم. آتیلا را نیز همراه خود برده بودم. آن شب زیاد مواد مصرف کردم و از حالت عادی خارج شده بودم. نیمه های شب هنگام برگشت به خانه آتیلا در ماشین ادرار کرد و که این موضوع اعصاب من را به هم ریخت و دو سه ضربه به سرش زدم که این ضربه ها باعث مرگ او شد.

قاضی عزیز محمدی و چهار قاضی مستشار پس از آخرین دفاعیات متهم برای صدور حکم وارد شور شده و کامران به اتهام قتل به قصاص و به اتهام لواط به عنف به اعدام محکوم کردند.


ویدیو مرتبط :
پنچرگیری در وسط اتوبان عامل بروز تصادف شدید و مرگبار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری عامل تیراندازی مرگبار ساوه



 

دستگیری عامل تیراندازی مرگبار ساوه

عامل جنایت هولناك ساوه كه به اتهام ۲ فقره جنایت و زخمی كردن ۵ نفر تحت تعقیب پلیس بود، در خانه یكی از اقوامش در شهرستان كرج شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش «جام جم»، عصر ۲۰ بهمن ماه امسال با صدای شلیك های پیاپی در خیابان كارگر شهرستان ساوه، اهالی این محل سراسیمه از منازلشان بیرون آمدند.

آنها كه بشدت وحشت كرده بودند، مشاهده كردند یكی از همسایه ها در حالی كه سلاح كلاشینكف در دست دارد، از خانه همسایه اش بیرون آمد و پا به فرار گذاشت.

مرد مسلح پس از تهدید و تیراندازی بی هدف به سوی اهالی، با سد كردن راه یك خودرو و تهدید راننده با وسیله نقلیه او متواری شد. در پی این حادثه، یكی از ساكنان محل با پلیس تماس گرفت و تقاضای كمك كرد.

ماموران آگاهی شهرستان ساوه با عزیمت به محل حادثه، افراد زخمی را كه ۴ زن، یك مرد و ۲ كودك بودند، به بیمارستان منتقل كردند.

ردپای مرد معتاد در تیراندازی مرگبار

با شروع تحقیقات، ماموران در تحقیق از همسایه ها متوجه شدند كه عامل حادثه هولناك، مردی معتاد به نام مهرداد است.

با تشكیل پرونده ای در این ارتباط، تحقیقات كارآگاهان جنایی آغاز شد.

در ادامه تحقیقات، ماموران اطلاع یافتند كه مرد صاحبخانه ـ مراد ـ و یكی از زنان همسایه كه مهمان خانه اش بوده است، بر اثر شدت خونریزی ناشی از اصابت گلوله، جان باخته اند و مجروحان حادثه نیز با مرگ دست و پنجه نرم می كنند.

تماس یك شهروند در دستگیری قاتل، كمك كرد

ماموران همچنان در جستجوی آدمكش مسلح بودند كه اوایل هفته جاری مردی ناشناس با پلیس تماس گرفت و مدعی شد كه از محل اختفای قاتل فراری اطلاع دارد و او در كرج مخفی شده است.

ماموران در گفت وگو با مرد ناشناس، مشخصات ظاهری عامل جنایت را به دست آوردند كه معلوم شد گفته های این مرد صحت دارد و مشخصات ارائه شده از سوی او متعلق به آدمكش فراری است.

ماموران در قالب یك گروه عملیاتی با نیابت قضایی به شهرستان كرج اعزام شدند و پاتوق متهم را كه خانه ای در محله حسن آباد بود، محاصره كردند.

دستگیری مرد آدمكش

۲ شب پیش، ماموران با اطمینان از حضور متهم فراری در آن خانه پس از هماهنگی قضایی با دادسرای جنایی كرج، وارد مخفیگاه متهم شدند و مرد مسلح را دستگیر كردند.

در بازرسی از مخفیگاه متهم، یك قبضه سلاح كلاشینكف كشف و ضبط شد.

متهم برای ادامه تحقیقات به اداره جنایی آگاهی شهرستان ساوه منتقل و بازجویی شد.

اعتراف به جنایت هولناك

متهم در تشریح این حادثه هولناك به پلیس گفت: من با مرد همسایه ـ مراد ـ از مدتی پیش اختلاف و درگیری داشتم. عصر روز حادثه پس از مصرف مواد مخدر (شیشه) دچار توهم شدم و گمان می كردم مرد همسایه قصد جانم را دارد.

متهم به قتل اضافه كرد: با برداشتن سلاح از خانه سراسیمه بیرون آمدم و با زور و تهدید وارد خانه همسایه ـ مراد ـ شدم كه ۳ زن همسایه در آن خانه، مهمان بودند. با گرفتن سلاح به سمت مرد صاحبخانه، او را به مرگ تهدید كردم.

عامل جنایت ادامه داد: اعضای خانواده مراد و مهمان ها با التماس می خواستند كه رهایشان كنم، اما من با بی توجهی به التماس های آنها، همچنان تهدید می كردم؛ با نزدیك شدن به در اتاق آنها قصد فرار داشتند كه عصبانی شدم و ابتدا به صاحبخانه و بعد به دیگر افراد حاضر در خانه شلیك كردم.

قاتل گمان می برد ۷ نفر را كشته است

عامل جنایت اضافه كرد: به گمان این كه همه آنها مرده اند، سراسیمه محل حادثه را ترك كردم و در حال تیراندازی به سوی مردمی كه می خواستند راهم را سد كنند، راننده ای را به گروگان گرفتم و با خودروی او متواری شدم.

نجات ۵ زخمی حادثه در بیمارستان

سرهنگ رفیعی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مركزی درباره دستگیری آدمكش مسلح گفت: متهم با قرار قانونی در بازداشت به سر می برد تا پس از پایان یافتن تحقیقات، او در محل حادثه حضور یابد و صحنه جنایت را بازسازی كند.

سرهنگ رفیعی اضافه كرد: ۵ نفری كه در جریان این حادثه زخمی شده بودند، با تلاش پزشكان از مرگ نجات یافته اند. تحقیقات كارآگاهان ادامه دارد..... / گزارش : جام جم آنلاین