اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حکم روحانی برای 8 رئیس دانشگاه ابلاغ شد



اخبار,اخبار دانشگاه , حسن روحانی

حکم رئیس جمهور برای ریاست 8 رئیس دانشگاه ابلاغ شد

به گزارش مهر، 8 تن از روسای دانشگاه های کشور با ابلاغ مصوبات شورا توسط رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، منصوب شدند.
 
مطابق با این ابلاغیه ها، دکتر طاهر احمدی، به ریاست دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر حمیدرضا خرم خورشید به ریاست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دکتر محمد علی کی نژاد به ریاست دانشگاه هنر اسلامی تبریز، دکتر سید نصرالله محبوبی به ریاست دانشگاه آیت الله بروجردی، دکتر ناصر برومند به ریاست دانشگاه جیرفت، دکتر خلیل جمشیدی به ریاست دانشگاه زنجان، دکتر محمد علی دهقان به ریاست دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان و دکتر علی اکبر اختری به ریاست دانشگاه صنعتی کرمانشاه منصوب شدند.

اخبار دانشگاه - مهر

 


ویدیو مرتبط :
قانون تسهیل ازدواج جوانان بلاخره در دولت روحانی ابلاغ ش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها:"حرکت خاصی از رییس جمهور برای گرفتن حکم حکومتی به نفع مشایی ندیده‌ام"



نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها,مشایی,احمدی نژاد

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها:"حرکت خاصی از رییس جمهور برای گرفتن حکم حکومتی به نفع مشایی ندیده‌ام"

محمدیان با تاکید بر رعایت اخلاق در انتخابات گفت: باید توجه داشته باشیم که روز انتخابات آخرین روز ما نیست و قرار است ما بعد از انتخابات نیز روزهای دیگری داشته باشیم.

حجت‌الاسلام محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها که در همایش بیداری اسلامی، افق آینده و انتخابات 92 سخن می‌گفت، با بیان اینکه امیرالمومنین علی (ع) رقابت را نه برای قدرت بلکه برای خدمت توصیه کرده‌اند، افزود: باید در انتخابات از شاخص‌های ارزشی و ملاک‌های انقلابی برای انتخاب گزینه اصلح استفاده کنیم. در بحث مسائل سیاسی و اجتماعی اشخاص مهم هستند و مهم است که چه کسی چه چیزی می‌گوید.

وی با بیان اینکه باید در انتخابات از هر نوع سیاه‌نمایی پرهیز کرد، گفت: در انقلاب اسلامی ایران مردم نقش اساسی را داشتند و اکنون نیز همین گونه است؛ در سال اول پیروزی هیچ انقلابی 5 انتخابات برگزار نشده است، اما در سال اول انقلاب اسلامی ایران 5 انتخابات برگزار شد که نشان دهنده اهمیت نقش مردم در انقلاب اسلامی است.

محمدیان با تاکید بر رعایت اخلاق در انتخابات گفت: باید توجه داشته باشیم که روز انتخابات آخرین روز ما نیست و قرار است ما بعد از انتخابات نیز روزهای دیگری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اخلاق سیاسی لازمه ورود فعالیت‌های سیاسی است، افزود: نباید در تحلیل‌های سیاسی بداخلاقی کنیم، مثلا درباره دولت باید نقاط ضعف و قوت را یکسان ببینیم نه اینکه فقط به بخشی از آن اکتفا کنیم. در هنگام برگزاری انتخابات دروغ، تهمت و غیبت مجاز نشده است و در حقیقت در برهه انتخابات هم، دروغ، غیبت و تهمت حرام است.

توانایی جسمی هاشمی برای مدیریت کلان مناسب نیست/ واکنش به ردصلاحیت مشایی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگا‌ه‌ها همچنین در جمع خبرنگاران در خصوص ردصلاحیت هاشمی رفسنجانی در انتخابات 92 اظهار داشت: نمی‌توان گفت کسی ردصلاحیت شده بلکه در واقع صلاحیت افراد احراز نشده است و آقای هاشمی نیز از نظر توان جسمی احساس می‌شود که توانایی‌اش کم شده است.

محمدیان افزود: فردی که می‌خواهد در سطح مدیریت کلان قرار گیرد باید از نظر جسمی وضعیت متعارفی داشته باشد که البته این موضوع به معنای ردصلاحیت وی از مجمع تشخیص مصلحت نظام نیست بلکه صلاحیت وی در مجمع کاملاً احراز شده است.

عضو هیئت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری در خصوص استفاده رئیس جمهور از حکم حکومتی برای تأیید صلاحیت مشایی تصریح کرد: بنده از این موضوع اطلاعی ندارم و حرکت خاصی نیز از رئیس جمهور در این زمینه ندیده‌ام و اینکه وی گفته است هواداران بنده و مشایی صبور باشند، حرف خوبی است./خبرگزاری فارس