اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حکم اعدام جوان شیطان صفت تأیید شد



 

حکم اعدام یک جوان شیطان صفت به جرم آزار و اذیت خواهرش توسط دیوان عالی کشور مورد تأیید قرار گرفت.



چندی قبل در پی شکایت دختر ۱۵ ساله ای مبنی بر اینکه برادرش وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است، پرونده ای تشکیل و متهم که جوانی ۲۳ ساله است، دستگیر شد.



بر پایه این خبر، متهم در دادگاه کیفری در چند جلسه رسیدگی به این پرونده به جرم خود اعتراف کرد و سرانجام با استناد به قانون مجازات اسلامی به جرم زنا با محارم به اعدام محکوم شد.


گزارش خبرنگار ما حاکی است، به دنبال اعتراض متهم، پرونده برای اعلام نظر به شعبه ۴۱ دیوان عالی کشور ارسال شد و قضات دیوان عالی کشور نیز پس از بررسی مجدد پرونده، رأی دادگاه بدوی را مورد تأیید قرار دادند.



گفتنی است، پس از تأیید حکم، پرونده برای اجرا به اجرای احکام دادگستری ارسال شد.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
فیلم اعدام مسافرکشان شیطان صفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اجرای حکم اعدام 2 شیطان صفت در ملاءعام



اجرای حکم اعدام 2 شیطان صفت در ملاءعام

دو پسر متجاوز که با ربودن دو خواهر آنها را در باغی مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، صبح امروز در ملاء عام اعدام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سال گذشته دو خواهر با مراجعه به اداره آگاهی کرج راز جنایت دو پسر شیطان صفت را فاش کردند. آنها در شکایت خود مدعی شدند به عنوان مسافر سوار یک خودروی شخصی شده که پس از طی مسافتی دو پسر جوان که سرنشین خودرو بودند با تهدید ما را به باغی در حوالی برغان برده و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار دادند.

 

پس از طرح این شکایت تیمی از ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و با تجسس های گسترده دو پسر جوان را دستگیر کردند که متهمان در جریان بازجویی ها به جرم خود اعتراف کردند.دو پسر جوان پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان البرز به اعدام محکوم شده که با اعتراض آنها به حکم مجازاتشان پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد.

 

با تایید حکم در دیوان عالی کشور پرونده برای اجرا به دادسرا بازگشت و با انجام مقدمات اجرای حکم، دو پسر متجاوز صبح امروز در چهارراه گلزار کرج به دار مجازات آویخته شدند.

 

قاضی فرهادی، دادستان کرج در حاشیه اجرای این حکم به خبرنگار مهر گفت : متجاوزان و مزاحمان نوامیس بدانند دستگاه قضایی با آنها به طور قاطع برخورد خواهد کرد و اجازه نمی دهد با اقدامات مجرمانه خود امنیت جامعه را به خطر بیاندازند.وی افزود: افرادی که فکر مجرمانه در سر دارند نیز از اجرای این حکم درس عبرت گرفته و قبل از هر اقدامی مجرمانه توبه کنند./مهر