اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حکم اعدام برای رهبر اخوان المسلمین مصر


دادگاه مصر رهبر اخوان المسلمین و 13 نفر دیگر از اعضای این گروه را به اتهام قتل و حمل سلاح گرم به مرگ محکوم کرد.

خبرگزاری فارس: به نقل از خبرگزاری رویترز، دادگاه مصر رهبر اخوان المسلمین و 13 نفر دیگر از اعضای این گروه را به اتهام قتل و حمل سلاح گرم به مرگ محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، حکم مزبور برای اجرایی شدن نیاز به تأیید مقامات مذهبی مصر دارد که بر همین اساس، این حکم به مفتی اعظم مصر ارجاع شده است.


ویدیو مرتبط :
حکم اعدام محمد بدیع،رهبر اخوان المسلمین مصر،تایید شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حکم اعدام رهبر اخوان المسلمین مصر لغو شد



اخبار,اخباربین الملل,اخوان المسلمین

دادگاه استیناف مصر حکم اعدام " محمد بدیع " رهبر گروه اخوان المسلمین در پرونده حمله به مرکز پلیس " العدوه " و کشته شدن چند نفر در جریان اعتصاب میدانهای "رابعه العدویه " و " النهضه " قاهره را لغو کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دادگاه استیناف مصر حکم اعدام " محمد بدیع " رهبر گروه اخوان المسلمین را در زمینه پرونده حمله، آتش زدن و غارت مرکز پلیس "العدوه" و کشته شدن چهار درجه دار پلیس و 8 شهروند پس از متفرق شدن اعتصاب میدان "رابعه العدویه " و " النهضه " قاهره را لغو کرد .

این اعتصاب ها به کشته شدن صدها نفر از تحصن کنندگان هوادار گروه اخوان المسلمین انجامید.

دولت مصر فعالیت گروه اخوان المسلمین را ممنوع و آن را یک گروه تروریستی توصیف کرده است.

دادگاه استیناف، شکایت های 36 متهم گروه اخوان المسلمین از جمله بدیع نسبت به احکام صادره از سوی دادگاه جنایی " المنیا " در زمینه اعدام یا حبس ابد را پذیرفت و لغو این احکام و بررسی مجدد پرونده در حوزه ای دیگر را خواستار شد.


 اخبار بین الملل  - العالم