اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حکمی برای فساد پسرک 12 ساله



حکمی برای فساد پسرک 12 ساله

 

بنابر گزارش دادگاه 'پسر دوازده ساله برای تجاوز جنسی به دو دختر کودک و نوجوان محکوم به 4 سال بازداشت خانگی شد'.

 

تجاوز جنسی, تجاوز, آزار و اذیت جنسی


به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از روزنامه دیلی میل، بنا به گفته قاضی دادگاه لیورپول "این دو قربانی که یکی 7 ساله و دیگری 11 ساله بودند ،بعد از تجاوز از نظر روانی بشدت آسیب دیده اند. دختر 7 ساله هر شب دچار کابوسهای وحشتناک می شود و دختر 11 ساله نیز چندین بار قصد آسیب رسانی و خودکشی را داشته است.

 

در مصاحبه ای با رئیس دادگاه، وی اظهار داشت: " این پسر، خانواده گسیخته بوده و با والدین خود هیچ گونه ارتباط عاطفی نداشته چرا که خانواده او خودشان نیز باهم هیچ رابطه عاطفی ندارند و همین کمبود حضور و علاقه والدین و نبود حد و مرز و کنترل بر روی کودک از سوی والدینش باعث بروز این فاجعه شده است.

 

تجاوز جنسی, تجاوز, آزار و اذیت جنسی

 

 

قاضی دادگاه در ادامه گفت:  "این پسرک علاوه بر این تجاوزات ،سابقه شش اقدام به تجاوز نیز در گذشته را داشته است و همگی این قربانیان خود را با چرب زبانی و به بهانه پلیس بازی به جاهای خلوت کشانده و مورد تجاوز قرار می داده است.

 

بنا بر گزارش همسایگان نیز شکایتهای زیادی را از فحاشی ها و ناسزا گوئی های وی به پلیس محله کرده بودند.

به گزارش دیلی میل "در یک سوی دادگاه پسرک در کنار مادر خود ایستاده بوده و گریه می کرد و در سوی دیگر قربانیان با سرهای رو به پائین و حالتی ناشی ازشرم در کنار والدین خود ایستاده بودند و درنهایت دادگاه با اکثریت آراء علاوه بر صدور حکم تحمل 4 سال در مرکز اصلاح و تربیت، بمنظور اصلاح رفتارش ، حکم متجاوز جنسی را برای ابد و دهر و تا آخر زندگیش در پرونده وی ثبت کرد.

 

قاضی دادگاه لیورپول همچنین اعلام کرد: "من علت این رفتارها را در والدین آنها میدانم و این حکم را بخاطر اطمینان دیگران از وجود عدالت صادر کردم و الا من والدین او را گناهکار میدانم"..../جام نیوز


ویدیو مرتبط :
تلاوت محمدمهدی بیگی (12 ساله) در برنامه اسرا _ 08-12-91

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسرک ۲ ساله از شر سیگار خلاص شد



 

 

پسرک ۲ ساله از شر سیگار خلاص شد

 

کمیسیون حفاظت از کودکان روز پنجشنبه در جاکارتا اعلام کرد، اردی که روزانه تا ۴۰ سیگار می کشید ، پس از چند هفته درمان از این اعتیاد دست کشید.

 

تصاویر اردی ریزال (Ardi Rizal)، کودک دو ساله اندونزیایی که معتاد به سیگار بود، سراسر دنیا را متاثر کرد...

 

خبرگزاری اتریش گزارش داد، کمیسیون حفاظت از کودکان روز پنجشنبه در جاکارتا اعلام کرد، اردی که روزانه تا ۴۰ سیگار می کشید، پس از چند هفته درمان از این اعتیاد دست کشید.

 

اریست مردکا سیرائیت (Arist Merdeka Sirait)، رییس این کمیسیون گفت: او از سیگار کشیدن دست کشیده و دیگر سیگار نمی خواهد.

 

به گفته وی، با این حال این کودک باید در میان افراد غیرسیگاری زندگی کند تا مبادا هوس سیگار کشیدن به سرش بزند. اردی وقتی ۱۸ ماهه بود، اولین سیگار را از پدرش گرفت و بعد از آن بود که سیگار کشیدن را شروع کرد. ماه ژوئن و پس از آنکه تصاویر ویدئویی از اردی در اینترنت سراسر دنیا را تکان داد، مقامات اندونزی این کودک را تحت حمایت خود قرار دادند.