اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حواشی جمع آوری دیش‌های ماهواره


رضا رفیع گفت: فردی می‌گفت وقتی آمدند پشت بام تا دیش ها را جمع کنند، عزیزی که داشت دیش‌ها را جمع می کرد...

رضا رفیع، طنز پرداز در برنامه اخیر"پا توی کفش اخبار"با خواندن خبری در مورد دادستان تهران که گفته بود کسانی که ماهواره دارند جریمه می‌شوند و اعلام غیر قانونی بودن شبکه‌های ماهواره‌ای از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خیلی برایشان زحمت می شود که دیش‌ها را جمع آوری کنند."گر حکم شود که ماهواره گیرند/ در شهر هر آنچه هست، گیرند. البته وزن و قافیه اش بهم خورد . منتهی وقتی می ریزند تا جمع کنند کی حواسش به وزن و قافیه و اینجور چیز هااست.



رضا رفیع ادامه داد: فردی می گفت وقتی آمدند پشت بام تا دیش ها را جمع کنند، عزیزی که داشت دیش ها را جمع می کرد؛گفت چرا سیمان گرفتی،گچ بگیر!گفت:"سیمان گرفتم باد نبره!" گفت نه بابا گچ بگیر، من خودم گچ گرفتم شش ماهه نه باد برده نه چیزی. این طنز پرداز ادامه داد: بعدا پرسیدم دیدم این برخورد و گفت‌وگو ها،حقیقت نداره و برخوردها بسیار جدی است و ما نیاز به ماهواره نداریم ! و شبکه های داخلی سحر و جام جم را با چای صاف کن اینها می توانیم به آنتن تلویزیون بگیریم!

منبع : برنا نیوز


ویدیو مرتبط :
جمع آوری ماهواره ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرمانده ناجا تهران: جمع‌آوری دیش‌های ماهواره اقدام جدیدی نیست/ از پیش حکم داشتیم



اخبار,اخبار اجتماعی,ماهواره

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از جمع‌آوری دیش‌های ماهواره بر اساس حکمی که از گذشته از سوی مرجع قضایی صادر شده بود، خبر داد.

سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه «آیا مجددا از روز‌های گذشته طرح جمع‌آوری دیش‌های ماهوراره در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفته است؟» اظهار کرد: طرح جمع‌آوری دیش‌های ماهواره از گذشته در دستور کار پلیس بوده است و این موضوع اقدام جدیدی از سوی پلیس نیست.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ افزود: مرجع قضایی پیشتر در خصوص جمع‌آوری دیش‌های ماهواره حکم صادر کرده بود و جمع‌آوری همچنان ادامه دارد.

به نوشته انا، در روزهای گذشته برخی رسانه ها، از آغاز دوباره فعالیت گشت جمع‌آوری ماهواره در پایتخت خبر داده بودند. برابر اخبار منتشره، فعالیت این گشت امسال از محله دامپزشکی تهران آغاز شده است.


اخبار اجتماعی - تیک