اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمید لولایی در «محله گل و بلبل» +عکس


حمید لولایی پنجشنبه ۲۴ و جمعه ۲۵ دی ماه وارد محله گل و بلبل می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: حمید لولایی پنجشنبه ۲۴ و جمعه ۲۵ دی ماه وارد محله گل و بلبل می‌شود.

سریال 90 قسمتی «محله گل و بلبل»، به قلم محمد درویش علی‌پور، کارگردانی احمد درویش علی‌پور و تهیه کنندگی مسلم آقاجانزاده برای گروه کودک و نوجوان شبکه دو ساخته شده است.

در انتهای این دو قسمت پشت صحنه برنامه تحت عنوان «آنچه در محله گل و بلبل ندیده‌اید» به نمایش در خواهد آمد. پیش از این نیز بازیگرانی چون اکبر عبدی، رضا شفیعی جم، پژمان بازغی، سحر ولدبیگی، امیرحسین رستمی، عارف لرستانی و... در محله گل و بلبل که 88 قسمت آن پخش شده، در نقش‌های متفاوتی ظاهر شده‌اند.

حمید لولایی در «محله گل و بلبل» +عکس

از دیگر عوامل این برنامه می‌توان به امید شهلایی تدوینگر، لیلا خوش کنار عکاس، محمدحسین خلیفه مدیر تولید، محمود صالحی مدیر تصویربرداری، سحر گوران طراح صحنه و لباس و بهاره حسینی منشی صحنه اشاره کرد.

داریوش فرضیایی، بهنوش بختیاری، ‌ نادر سلیمانی، حدیث فولادوند، ‌ امیر نوری، ‌ امیرمحمد متقیان، ‌ امیر سهیلی، نعیمه نظام دوست، ابراهیم شفیعی، آرش می‌راحمدی، جواد انصافی، عرفان برزین و حمید کاشانی در «محله گل‌ و بلبل» نقش‌آفرینی می‌کنند. این برنامه ساعت 18: 15 به روی آنتن شبکه دو می‌رود.

حمید لولایی در «محله گل و بلبل» +عکس


ویدیو مرتبط :
محله گل و بلبل محله ی ماست (درخواستی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس سیدعباس عراقچی و بهنوش بختیاری در برنامه «محله‌ گل و بلبل»



اخبار,اخبار فرهنگی,بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری با انتشار عکسی از بازدید سیدعباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه از پشت صحنه برنامه «محله گل و بلبل» خبر داد.

بختیاری با انتشار عکسی در این باره نوشت: «امشب جناب آقای عراقچی عزیز به همراه فرزندان‌شون مهمان محله گل و بلبل بودن و با حضور غیررسمی و دوستان‌شون خیلی ما رو خوشحال کردن.

 

به خاطر زحمات‌شون سپاسگزاریم و برای ایشون و خانواده محترم‌شون آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون داریم.»

این برنامه با کارگردانی احمد رویش‌علی‌پور و بازی هنرمندانی چون داریوش فرضیایی، بهنوش بختیاری، نادر سلیمانی، حدیث فولادوند، امیر نوری و … روزی پنج شنبه و جمعه از شبکه دو پخش می‌شود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,بهنوش بختیاری


اخبار فرهنگی - خبر آنلاین