اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمید فرخ نژاد دشمن اصلی پیامبر شد


حمید فرخ‌نژاد برای ایفای نقش ابوسفیان با پروژه سینمایی «محمد(ص)» قرارداد بست.

فرخ‌نژاد قرار است در یکی از اصلی‌ترین نقش‌های فیلم مجید مجیدی اواخر آبان‌ماه مقابل دوربین این پروژه در لوکشین شهر مکه برود. او که پیش از این برای بازی در نقش مختار ثقفی کاندیدا بود، با حضور در این فیلم اولین نقش‌آفرینی در یک پروژه‌ی تاریخی‌ را تجربه می‌کند.

فرخ‌نژاد سال ۱۳۷۸ در فیلم «عروس آتش» بازی کرد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در هجدهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

منبع: ایسنا



ویدیو مرتبط :
حمید فرخ نژاد ادای احمدی نژاد در می اورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تازه ترین عکسهای حمید فرخ نژاد از استرداد+عکس



فیلمبرداری تازه ترین پروژه سینمایی فاخر سینمای ایران با عنوان «استرداد» در حالی به پایان رسید که بهرام دهقانی همزمان با فیلمبرداری تدوین آن را آغاز کرده بود.

 

تازه ترین عکسهای حمید فرخ نژاد

 

به گزارش شبکه ایران فیلمبرداری تازه ترین پروژه سینمایی فاخر سینمای ایران با عنوان «استرداد» در حالی به پایان رسید که بهرام دهقانی همزمان با فیلمبرداری تدوین آن را آغاز کرده بود. فیلمبرداری «استرداد» حدودا پنج ماهی در لوکیشنهایی واقع در ایران و روسیه انجام شد.

 

تازه ترین عکسهای حمید فرخ نژاد

 

«استرداد» سومین فیلم بلند علی غفاری است که به واکاوی تاریخ 50 ساله ایران بعد از دولت کودتای 28 مرداد می‌پردازد. حمید فرخ‌نژاد، فرهاد قائمیان، علی رام‌نورایی، صالح میرزاآقایی، سیما تیرانداز، سیامک چراغی‌پور، الیسا کاچر، الکساندر ناوانف و بهنام تشکر بازیگران این فیلم هستند. مدیریت روابط عمومی این فیلم برعهده مینا اکبری است که از جمله روزنامه نگاران خوش ذوق مطبوعات ایران است.

 

تازه ترین عکسهای حمید فرخ نژاد

 

حمید فرخ نژاد در این فیلم چنان که خود گفته یکی از متفاوتترین نقشهایش را ایفا کرده است اما اظهارنظر درباره فیلم را به بعد از اکران آن موکول کرده است./شبکه ایران