اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمید فرخ‌ نژاد: بختم باز شد!


حمید فرخ‌نژاد نیز پس از دریافت جایزه خود عنوان داشت: بخت من باز شد. بعد از سالها. از دوستانی که باعث شدند من اینجا باشم تشکر می‌کنم.

خبرگزاری فارس: سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول را «حمید فرخ نژاد» برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «استرداد» به کارگردانی «علی غفاری» از آن خود کرد.
 
فرخ‌نژاد جایزه خود را از سعید راد دریافت کرد.
 
راد در سخنانی گفت: وقتی گفتند جایزه اول را به من بدهند افتخار کردم ولی تقلب کردم و آن را باز کردم. اسم را که دیدم یکی از بهترین هاست و من چهار سال پیش وقتی یک تئاتر از او دیدم با او تماس گرفتم و به خاطر بازی‌اش از او تشکر کردم.
 


وی ادامه داد: جوانانی که به این راه می‌آیند این صنعت را حفظ کنند.
 
حمید فرخ‌نژاد نیز پس از دریافت جایزه خود عنوان داشت: بخت من باز شد. بعد از سالها. از دوستانی که باعث شدند من اینجا باشم تشکر می‌کنم. این فیلم رکورد کاندیدا شدن را در طول 31 سال برگزاری جشنواره شکست. فقط در دو رشته کاندیدا نداشت. یکی مکمل زن که نداشت و دیگری بهترین بازیگر زن که فکر کنم چون اجنبی (خارجی) بود به او ندادند. من معتقدم هیات داوران با هوشیاری آقای کلاری را برای تشویق جوانان به اینجا دعوت کرده‌اند و از ایشان تشکر می‌کنم.
 
وی تصریح کرد:اینجا جا دارد تا از کار روح‌الله حجازی نیز یاد کنم که به ناحق کنار گذاشته شد و اگر به جشنواره راه می‌یافت نتایج جشنواره را تغییر می‌داد.
 
اسامی نامزدهای این بخشبه شرح زیر اعلام شده بود:
 

* بهترین بازیگر نقش اول مرد:
 
-مهران احمدی (روز روشن)
 
-امیر جعفری (قاعده تصادف)
 
-اکبر عبدی (رسوایی)
 
-رضا عطاران (دهلیز)
 
-حمید فرخ‌نژاد (استرداد)
 
رسول صدرعاملی، مهدی فخیم‌زاده، بهروز افخمی، سیدداود میرباقری، سید ضیاءالدین دری، جمال شورجه و مصطفی شایسته داوری بخش سودای سیمرغ را برعهده داشته‌اند.


ویدیو مرتبط :
حمید فرخ نژاد ادای احمدی نژاد در می اورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تازه ترین عکسهای حمید فرخ نژاد از استرداد+عکس



فیلمبرداری تازه ترین پروژه سینمایی فاخر سینمای ایران با عنوان «استرداد» در حالی به پایان رسید که بهرام دهقانی همزمان با فیلمبرداری تدوین آن را آغاز کرده بود.

 

تازه ترین عکسهای حمید فرخ نژاد

 

به گزارش شبکه ایران فیلمبرداری تازه ترین پروژه سینمایی فاخر سینمای ایران با عنوان «استرداد» در حالی به پایان رسید که بهرام دهقانی همزمان با فیلمبرداری تدوین آن را آغاز کرده بود. فیلمبرداری «استرداد» حدودا پنج ماهی در لوکیشنهایی واقع در ایران و روسیه انجام شد.

 

تازه ترین عکسهای حمید فرخ نژاد

 

«استرداد» سومین فیلم بلند علی غفاری است که به واکاوی تاریخ 50 ساله ایران بعد از دولت کودتای 28 مرداد می‌پردازد. حمید فرخ‌نژاد، فرهاد قائمیان، علی رام‌نورایی، صالح میرزاآقایی، سیما تیرانداز، سیامک چراغی‌پور، الیسا کاچر، الکساندر ناوانف و بهنام تشکر بازیگران این فیلم هستند. مدیریت روابط عمومی این فیلم برعهده مینا اکبری است که از جمله روزنامه نگاران خوش ذوق مطبوعات ایران است.

 

تازه ترین عکسهای حمید فرخ نژاد

 

حمید فرخ نژاد در این فیلم چنان که خود گفته یکی از متفاوتترین نقشهایش را ایفا کرده است اما اظهارنظر درباره فیلم را به بعد از اکران آن موکول کرده است./شبکه ایران